اشتراک گذاری

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ ، تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. آیا به دنبال سرعت در ارائه ی خدمات هستید ؟  آیا می خواهید دستگاه شما با کیفیت عالی تعمیر شود؟ آیا به دنبال هزینه ی مناسب و گارانتی معتبر پس از تعمیرات هستید، ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد. پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است که ، انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد CRM ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

ماشین های اداری شارپ همواره جزو دستگاه‌های پرطرفدار و محبوب در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند. این برند، ماشین‌های اداری متنوعی را در ابعاد و کاربری‌های متنوع روانه بازارهای جهانی کرده تا کاربران با هر نیاز و سلیقه‌ای بتوانند دستگاه خود را انتخاب و خریداری نمایند. برخی از دستگاه‌های تولید شده در شارپ، چند کاره و حجیم بوده و کاربری آنها در مصارف اداری، آموزشی یا شرکتی است و برخی دیگر دستگاه‌های خانگی با کاربری شخصی یا برای ادارات کوچک با حجم کاری کم بوده‌اند.

به دلیل تنوع بالای موجود در میان ماشین‌های اداری شارپ توصیه می‌شود، خریدار، پیش از اقدام به خرید، نوع کاربری خود را مشخص کرده و برهمان اساس اقدام به تهیه دستگاه کند. اگر شما نیز قصد خرید یکی از ماشین‌های اداری شارپ را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. در ادامه برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ شرح داده شده است.

نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ به منظور ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با فروش و تعمیر این محصول راه‌اندازی شده است. متقاضیان سرویس‌های مذکور (فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ) می‌توانند پس از حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات موردنیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش این دستگاه، در فروشگاه مرکزی شارپ و خدمات مرتبط با تعمیر، در پارت تعمیرات دستگاه کپی شارپ ارائه می‌گردد.

برای نمونه می‌توان از فروش و تعمیر دستگاه‌هایی چون دستگاه فتوکپی سه کاره شارپ AR-6020N، فتوکپی فتوکپی شارپ AR-X201D، دستگاه فتوکپی Sharp AR-X311N، فتوکپی چند کاره شارپ MX-M260 Used، فتوکپی رنگی شارپ MX-5001N Used  و فتوکپی سه کاره Used MX-M283N اشاره کرد. شایان ذکر است که این نمایندگی جهت تضمین کیفیت خدمات خود به مشتریان ضمانت نامه معتبر ارائه می دهد. [kkstarratings]

تعمیر دستگاه کپی شارپ در تهران

چروک شدن کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی، اسکن نشدن فایل ها، وجود خطوط مشکی روی کاغذ، نکشیدن کاغذ توسط دستگاه، چاپ نشدن بخشی از متن و مواردی از این قبیل، از مشکلات احتمالی دستگاه کپی به شمار می روند. چنانچه با هر یک از این موارد مواجه شدید، می توانید از طریق تماس با واحد تعمیرات دستگاه کپی شارپ در تهران، نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید.

تعمیر پیکاپ رولر، تعمیر مین برد، تعمیر یونیت اسکن، تعویض سینی کاغذ، تعمیر فیوزینگ، شارژ کارتریج، تعویض درام، تعمیر لیزر و تعمیر پاور دستگاه کپی شارپ، از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشند. شایان ذکر است که همشهریان تهرانی می توانند این خدمات را با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی دستگاه کپی شارپ، در هر مکانی که هستند دریافت کنند.

نمایندگی دستگاه کپی شارپ در کرج و شهرستان ها

نمایندگی رسمی دستگاه کپی شارپ در کرج و شهرستان ها نیز فعالیت دارد. شعبه کرج نمایندگی تعمیر کپی شارپ، در شاهین ویلا واقع شده و به تمامی مناطق استان البرز، خدمات رسانی می کند. کاربران می توانند از هر نقطه از کرج (هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، ملارد و …) با این مرکز تماس گرفته و خدمات تعمیر فتوکپی شارپ را در اولین فرصت دریافت کنند. نمایندگی کپی شارپ در شهرستان ها هم به صورت غیر حضوری فعالیت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فعالیت این مرکز، با نمایندگی sharp در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

پذیرش در محل کپی شارپ

شما می توانید بدون مراجعه حضوری یا هرگونه اقدام برای جابجایی دستگاه فتوکپی خود، خدمات تعمیر تخصصی فتوکپی در محل دریافت کنید. اگر شرایط مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، می توانید از خدمات پذیرش در محل کپی شارپ بهره مند شوید. پس از تماس با نمایندگی رسمی دستگاه کپی شارپ و ثبت درخواست سرویس در محل، یک تیم زبده و حرفه ای به محل مورد نظر شما اعزام شده و با انجام اقدامات ترمیمی لازم، مشکل دستگاه را برطرف می کنند. تعمیرات فتوکپی شارپ در محل به شما این امکان را می دهد که دیگر نیازی به جابجا کردن دستگاه نداشته باشید. به این ترتیب، مشکلات و دردسرهای این فرایند از دوش شما حذف شده و احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدگی بیشتر دستگاه نیز به حداقل می رسد.

عیب یابی دستگاه کپی در نمایندگی کپی شارپ

در صورتی که بخواهیم دستگاه کپی به درستی و بدون مشکل کار کند. می بایست پارامترهای ضروری در مهم‌ترین مرحله تعمیرات دستگاه کپی، یعنی مرحله «عیب یابی دستگاه کپی» با دقت انجام شوند. عیب یابی دستگاه کپی به شکلی صحیح و تخصصی سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند.

عیب یابی تخصصی، نقشی بسزایی در تشخیص درست مشکل پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. از اینرو در نمایندگی فتوکپی شارپ ، بر این مرحله –مرحله عیب یابی- و طی صحیح آن تأکید ویژه ای می شود.

خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ

برای این که همه ایرادهای دستگاه کپی برطرف شوند، باید تمام قطعات این دستگاه بررسی و ترمیم شوند. اقداماتی مثل تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض فیوزینگ، ترمیم کارتریج آسیب دیده، تعویض هد، تمیز کردن و تعویض درام، تعمیر داکتر بلید، ترمیم وایپر بلید، تعمیر مین برد، تعمیرات برد پاور، ترمیم تخصصی اپتیک، تعمیرات سنسور، تعویض خازن های معیوب، شارژ کارتریج، ترمیم لیزر، تعمیرات تخصصی یونیت ها، تعویض دولوپر، تعمیرات پرینتر در محل و ارائه مشاوره های تخصصی تعمیر، بخشی از خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ هستند.

دانلود کتاب تعمیرات دستگاه کپی

کتاب تعمیرات دستگاه کپی توسط جمعی از کارشناسان نمایندگی فتوکپی شارپ گردآوری شده است. شیوه ی نگارش کتاب تعمیر دستگاه کپی شارپ به این گونه است که ، ابتدا به معرفی قطعات دستگاه کپی و مشکلات مربوط به هر قطعه پرداخته و  سپس راه حل اولیه و چگونگی عیب یابی دستگاه مطرح شده است. در شرح مشکلات سعی شده از زبانی ساده و گویا استفاده شود، لذا مطالعه ی کتاب برای تمامی کاربران دستگاه کپی اعم از؛ کاربران مبتدی و تعمیرکاران مفید خواهد بود.

توصیه می کنیم افرادی که قصد ورود به دنیای تعمیر ماشین های اداری را دارند و تعمیرکارانی که اکنون مشغول فعالیت در این زمینه هستند ، مطالعه ی این کتاب را از دست ندهند. همچنین کاربران دستگاه کپی جهت آشنایی با قطعات و کاربرد این دستگاه می توانند مطالب این کتاب را مطالعه نمایند. نمایندگی فتوکپی شارپ شما را به مطالعه ی این کتاب دعوت می کند. فایل دانلود کتاب را در بخش ذیل در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ ، در مرکز تعمیرات شارپ، تمامی اقدامات موردنیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های کپی، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده را انجام می دهد. دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه‌های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی‌عیب و نقص می‌گردند.

جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات sharp گارانتی و ضمانت گشته‌اند. این امکان فراهم شده است تا در صورت درخواست مشتری ، خدمات تخصصی تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل و یا در منزل به کاربران گرامی ارائه گردد.

تماس با نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ

متقاضیان سرویس‌های مرتبط با هر یک از دستگاه‌های کپی شارپ می‌توانند از طریق تماس با این مرکز، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی، با صبر و شکیبایی پاسخگوی کلیه پرسش‌ها و ابهامات شما کاربران گرامی در ارتباط با خدمات و سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ هستند.

شما کاربران می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی رسمی فتوکپی شارپ اطلاعاتی در ارتباط با روند تعمیر دستگاه معیوب، هزینه تعمیرات، امکان یا عدم امکان تعویض قطعات دستگاه، مدت زمان لازم جهت تعمیر دستگاه و مواردی از این دست را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز مشاوره و تماس با نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ به دلیل تسلط همه جانبه بر ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ تمامی دستگاه‌های کپی شارپ، توانایی آن را دارند تا مفیدترین و سودمندترین اطلاعات را در سه حوزه فروش، خرید و تعمیر در اختیار شما قرار دهند.

انواع فتوکپی شارپ

فتوکپی‌های شارپ را به طور کلی می‌توان به دو دسته‌ی فتوکپی رنگی و فتوکپی سیاه و سفید تقسیم کرد. همانگونه که از نام این دستگاه‌‌ها پیداست، فتوکپی‌های رنگی قابلیت چاپ اسناد رنگی و فتوکپی‌های سیاه و سفید، قابلیت چاپ اسناد سیاه و سفید را دارا هستند. البته انواع فتوکپی شارپ را می‌توان از نظر نوع کاربری نیز تقسیم کرد که در این صورت می توان آنها را به دستگاه کپی چند کاره، دستگاه کپی کوچک (دستگاه کپی رومیزی) و دستگاه کپی تحت شبکه تقسیم کرد.

دستگاه کپی تحت شبکه به کاربر این امکان را می‌دهد تا به شبکه‌ی فعال در دفتر کار خود متصل گردد و بدین طریق از دستگاه کپی تحت شبکه استفاده نماید. در این شرایط هر کارمند بصورت مستقل توانایی کپی گرفتن از مدارک مورد نیاز خود را دارد. اگر قصد خرید یکی از دستگاه‌های کپی شارپ را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که فاکتورهای متعددی –نظیر نوع کاربری، تعداد برگه‌های کپی گرفته شده در هر ماه، بودجه تعیین شده برای خرید دستگاه و … – در تعیین دستگاه کپی مورد نیاز شما نقش دارند. توصیه می‌شود برای انتخاب یکی از انواع فتوکپی شارپ با کارشناسان نمایندگی رسمی فتوکپی شارپ تماس گرفته و پس از ارائه موارد مدنظرتان، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

تعمیر کپی در نمایندگی رسمی دستگاه کپی شارپ

تعمیرات دستگاه کپی شارپ دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیر و سرویسی است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه‌اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته‌اند.

فروش در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ

اگر شما نیز قصد خرید یکی از دستگاه‌های کپی شارپ موجود در بازار را دارید اما بدلیل عدم آشنایی با ساختار و کیفیت هر یک از آنها دچار سردرگمی شده‌اید؛ می‌توانید با حضور در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ مشاوره‌ها و راهنمایی‌های موردنیاز خویش را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌ها و ابهامات شما خواهند بود و شما را در داشتن یک انتخاب آگاهانه یاری خواهند کرد.

انواع دستگاه کپی شارپ

بطورکلی دستگاه‌های کپی موجود در بازار به دو نوع دستگاه‌های کپی کنسول و دستگاه‌های کپی رومیزی تقسیم می‌شوند که انتخاب هر یک از آنها کاملاً به کاربرد و استفاده کاربر بستگی دارد. دستگاه‌های رومیزی کاست‌های کاغذ کمتری دارند و همانگونه که از نام آنها پیداست روی میز قرار می‌گیرند.

در مقابل دستگاه‌های کنسول دارای میز چند کاست کاغذ و کاست دستی هستند. کاربران گرامی توجه داشته باشند که برخی از قابلیت‌های دستگاه که بصورت اختیاری یا آپشن ذکر شده‌اند اضافه بر هزینه دستگاه هستند و صرفاً در صورت تمایل کاربر به دستگاه افزوده می‌شوند. جهت خرید فتوکپی شارپ از نمایندگی و یا بهره مندی از خدمات پس از فروش ، با نمایندگی فتوکپی شارپ تماس گرفته و از خدمات تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

پیگشیری از مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی شارپ

در این بخش برآنیم تا راهکارهایی جهت پیشگیری از مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی شارپ را با شما درمیان بگذاریم. (البته راهکارهای ارائه شده برای سایر دستگاه‌های کپی نیز مفید است).

با توجه به تجربه کارشناسان و مهندسان ما در مرکز تعمیرات کپی شارپ، گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی ممکن است به علل مختلفی روی دهد که پی بردن به هر یک از این علل نیازمند بررسی دستگاه توسط یک کارشناس خبره و کارآزموده است. لیکن برخی از این علل و اشکالات، ساده و عادی بوده و کاربران می‌توانند با اندک دستکاری، آنها را رفع نمایند.

برخی از راهکارهای پیگشیری از مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی عبارتند از:

نکته اول:

درباره علت گیر گردن و مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی نیز همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده است! بنابراین نکات آتی را در نظر داشته باشید:

از کاغذهای تاخورده، مرطوب، یا پیچ و تاب خورده استفاده نکنید. هرگز انواع مختلف کاغذ را باهم در سینی دستگاه کپی چندمنظوره قرار ندهید. هرگز بیش از اندازه کاغذ در سینی دستگاه کپی چندمنظوره قرار ندهید. مطمئن شوید که سطح کاغذ زیر علامت ظرفیت کاغذ در داخل سینی باشد.

نکته دوم:

علت مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی ممکن است وزن و جنس کاغذ باشد. باید توجه داشته باشید که کاغذهای سبک، بسیار بیشتر مستعد گیر کردن در دستگاه کپی هستند. (برای شناخت نوع مناسب کاغذ برای دستگاه خود می‌توانید به دفترچه راهنمای دستگاه خریداری شده مراجعه فرمایید).

نکته سوم:

یکی از راهکارهای موجود جهت رفع اشکال گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی آن است که کاغذ را به اصطلاح باد داده، سپس آنرا در سینی وارونه کنید. کاغذ موجود در سینی را با کاغذهای جدید تعویض کنید. در صورت لزوم، هادی‌های کاغذ را بررسی و تنظیم کنید.

نکته چهارم:

موضوع دیگر آن است که اگر تنظیمات دستگاه کپی با وضعیت قرار دادن کاغذ در دستگاه متفاوت باشد، امکان گیر کردن کاغذ و مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی وجود دارد. بنابراین باید به تنظیمات دستگاه دقت نمایید.

نکته پنجم:

اگر سند در دستگاه قرار نمی‌گیرد، ممکن است لازم باشد پد لاستیکی ADF تعویض شود. برای این منظور می‌توانید با نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ تماس بگیرید.

 نکته ششم:

در هر حال اگر کاغذ موجود در دستگاه گیر کرد به راحتی می‌توانید کاغذ را با باز کردن دستگاه کپی، بیرون بکشید و این مشکل را رفع نمایید. اما اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیر کپی، به یک متخصص مراجعه کرد. (خدمات مرتبط با این اشکال در مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ ارائه می‌گردد).

نکته هفتم:

بررسی کنید که کاغذ کپی یا تکه‌هایی از آن بعد از بیرون آوردن کاغذ گیر کرده، درون دستگاه باقی نمانده باشد. زیرا وجود کاغذها و تکه‌های اضافی نیز سبب گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی می‌گردد.

نمایندگی فتوکپی شارپ و دیگر واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ بکار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

دیگر ویژگی‌های بارز نمایندگی شارپ عبارتند از:

  • به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ
  • کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ
  • نظرسنجی از مشتریان محترم به ویژه در پارت نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ
  • تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی
  • رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها و ….

شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی‌ترین خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می‌گردند.