اشتراک گذاری

تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ

یکی از تخصصی ترین خدماتی که در واحد تعمیرات نمایندگی شارپ صورت میگیرد، تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ میباشد. همانطور که میدانید باتری های معمولی لپ‌تاپ نیز مانند دیگر وسایل الکترونیکی برای خود عمر مشخصی دارند. این باتری ها معمولأ پس از ۱ تا ۲ سال کار مداوم و پی در پی، کارایی اصلی خودشان را از دست داده و در نهایت تنها میتوانند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ خود را حفظ کنند. در واحد تعمیرات شارپ میتوانید باتری معیوب لپ‌تاپ خود را به کارشناسان فنی ما سپرده و بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید.

تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ

تعمیرات تخصصی باتری لپ‌تاپ شارپ

در تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ ، توجه به تخصصی بودن عملیات تعمیر و تعویض باتری اهمیت ویژه ای دارد. باتری لپ‌تاپ در عین حال که به نظر میرسد یکی از ساده ترین قطعات لپ‌تاپ است ، اما اگر تعمیر آن به درستی انجام نگیرد ممکن است منجر به بروز زیان های جبران ناپذیری گردد.

باتری لپ‌تاپ از سلول های Li-ion تشکیل شده است که تعداد و مشخصه این سلول ها به ظرفیت باتری و مدل لپ‌تاپ بستگی دارد. در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که بیشتر اشکالات باتری با تعویض سلول ها از بین برود. هر چند امکان دارد این پیشگوئی به واقعیت نزدیک باشد، ولی تعویض سلول ها کار آسانی نیست و باید با توجه به استانداردهای مهم این کار انجام گردد.

تعویض سلول ها با روش استاندارد

در درجه ی اول باید گفت : اگر در تعویض سلول ها از روش استانداردی استفاده نشود احتمال انفجار چه در حین تعویض و چه در حین استفاده از باتری بسیار زیاد است که منجر به بروز صدمات جبران ناپذیری هم برای دستگاه، هم شخص تعمیر کننده و هم شخص استفاده کننده از دستگاه خواهد شد. در ادامه به بررسی نکات مهم در تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ می پردازیم.

استفاده از دستگاه مخصوص برای تعویض سلول ها

برای تشخیص سلول های معیوب ، نیاز به استفاده از دستگاههای پیشرفته ی اندازه گیری می باشد.

تشخیص علت از کار افتادگی باتری ، نیازمند بهره مندی از دانش و تجهیزات پیشرفته ای میباشد.

اگر منشا خرابی باتری، برد الکترونیکی و متعلقات آن باشد امکان تعمیر یا تامین وجود داشته باشد.

اگر رفع ایرادات باتری انجام گرفت ، باید از دستگاه های پیشرفته ای برای تست صحت عملکرد آن استفاده شود.

تعمیرات لپ‌تاپ شارپ

در مرکز تعمیر لپ‌تاپ شارپ ، میتوانید باتری لپ‌تاپ خود را به افرادی بسپارید که علاوه بر بهره مندی از دانش فنی بالا، دارای تجربه ی لازم در این امر میباشند. همانطور که ذکر شد سپردن کار تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ به افراد مبتدی و تازه کار، نه تنها مشکل باتری را رفع نمیکند، بلکه میتواند خطرات و ضررهای غیر قابل جبرانی را برای شما به همراه داشته باشد.

در نمایندگی شارپ، با تکیه بر متخصصین زبده و همچنین ابزارالات پیشرفته ی تعمیرات، میتوانید بهترین و بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت نمایید. در واحد تعمیرات لپ‌تاپ شارپ ، باتری لپ‌تاپ پس از بررسی  کارشناسان تعمیر و یا تعویض خواهد شد. تمامی استاندارد های لازم جهت تعمیرات در این مرکز مد نظر قرار گرفته شده و دستگاه شما با جدیدترین متد روز تعمیر و ترمیم خواهد شد.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ، در پی رعایت اصل مشتری مداری و ارائه خدماتی برتر به مشتریان گرامی می باشد. این مرکزجهت کسب این هدف تصمیمات متعددی اتخاذ نموده است که البته باید گفت جزء معدود شرکتهایی بوده است که تا به امروز توانسته است به این اصل مهم دست یابد.

مرکز تخصصی  شارپ با استفاده از نیروهای حرفه ای در امور فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات، همچنین با بهره مندی از امکانات و تجهیزات پیشرفته و مدرن همواره تلاش کرده است تا در صدر شرکتهای ارائه دهنده خدمات فنی در حوزه الکترونیک قرار گیرد. نکته ی  حائز اهمیت دیگر در مورد نمایندگی شارپ این است که در زمینه ی تعویض قطعات، تمامی قطعات جایگزین شده، با قطعه اصل و اورجینال آنها تعویض خواهند شد. تعمیرات باتری لپ‌تاپ شارپ یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیرات شارپ می باشد و در صورت نیاز به تعویض باتری نیز از باتری اصل متناسب با نوع لپ‌تاپ شما بهره خواهیم گرفت.

با توجه به تولیدات متنوع کمپانی شارپ، خدمات ما در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد. عزیزانی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با کمپانی شارپ دارند ، میتوانند با ورود به بخشهای مربوطه، اطلاعات لازم را در حوزه ی تعمیرات شارپ کسب نمایند.

[bsf-info-box icon=”Defaults-angle-down” icon_size=”32″ icon_color=”#ff6660″ pos=”square_box” box_border_color=”#ffadaa” box_bg_color=”#ffd8d6″]برخی از اخبار، مقالات ، و سوالات متداول نمایندگی شارپ[/bsf-info-box]