اشتراک گذاری

عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی

عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی شارپ است که توسط تیمی از مجرب‌ترین تعمیرکاران و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید ترانسفر یونیت‌، انتقال‌دهنده تونر از سطح درام بر روی کاغذ است و نقش مهمی در فرآیند چاپ دارد. از همین‌رو خرابی های ایجاد شده در آن می‌بایست در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن رفع شود در غیراینصورت فرآیند چاپ یا مختل شده و یا کیفیتی پایین خواهد داشت. تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط با عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی با حضور در مرکز تعمیرات کپی sharp قابل دریافت است.

کارشناسان ما به دلیل آنالیزهای مکرر این بخش از دستگاه تسلط ویژه ای بر شارژ، سرویس، عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی یافته اند از این رو می توانند در کمترین زمان، کلیه اشکالات و نواقص ایجاد شده در آن را به بهترین نحو ممکن مرتفع سازند. جهت آسودگی خیال شما مراجعان گرامی، کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، به همراه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی

واحد عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی

شما کاربران گرامی می توانید از طریق تماس با مرکز تعمیرات شارپ و صحبت با کارشناسان ما در واحد عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی، از اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر این بخش از دستگاه خود مطلع گردید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی به توضیحات شما گوش فرا داده و شما را راهنمایی خواهند کرد.

در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه جدی باشد، می توانید از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی شارپ جهت عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی خود استفاده نمایید. در این سرویس تعمیرکاران باسابقه ما به همراه تمامی ابزار و قطعات جانبی مورد نیاز که احتمال تعویض آنها می رود به محل شما مراجعه کرده و سرویس های ضروری را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

این مقاله را از دست ندهید :طول عمر دستگاه کپی چقدر است؟

ترانسفر دستگاه کپی چیست؟

برای تشخیص این مسئله که آیا اشکال پیش آمده در دستگاه کپی مرتبط با بخش ترانسفر است یا خیر بهتر است با اجزا این قطعه و عملکرد آن بیشتر آشنا شویم. نام دیگر transporter unit، جدا کننده یا انتقال دهنده شارژر است و در نقشه ها  با حروف اختصاری SC , TC از آن یاد می شود. ترانسفر وظیفه انتقال تونر از روی سطح درام بر روی کاغذ را برعهده دارد. یونیت ترانسفر مانند یونیت شارژر ولتاژ مورد نیازش را از بردهای ولتاژ تامین می کند با این تفاوت که بارالکتریکی یونیت ترانسفر حدود ۲٫۵ برابر یونیت شارژر و عکس آن یعنی منفی می باشد.

در دو سر یونیت شارژر دو قطعه پلاستیکی زرد رنگ وجود دارد که بین این دو قطعه، دو صفحه فلزی قرار گرفته است. درون شکاف هر کدام از این دو صفحه فلزی، یک سیم کرونا قرار دارد. این دو سیم کرونا هر کدام وظیفه ی خاصی را دارند. یکی از آن ها وظیفه انتقال تونر بر روی کاغذ را دارد. سیم دیگر وظیفه خنثی کردن بارهای اضافی درام را برعهده دارد. در واقع پس از انجام یک عملیات کپی، مقداری بار اندک و اضافی بر سطح درام باقی می ماند.

این بار اندک، کمی تونر را به خود جذب و از درام جدا می کند. در ادامه، هنگامی که کاغذ به زیر درام برسد، ترانسفر اقدام به انتقال تونر از روی سطح درام بر کاغذ می کند. در واقع کاغذ، میان این دو قطعه می رسد و چون ترانسفر، ولتاژی حدود چندین کیلو ولت منفی دارد، تونر از روی سطح درام جداشده و به سوی ترانسفر حرکت می نماید.

در این میان چون کاغذ حایل بین درام و ترانسفر می باشد تونر بر روی کاغذ که روی ترانسفر قرار گرفته است، می چسبد و در این هنگام تصویر بر روی کاغذ تشکیل می شود. در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه، شما کاربران گرامی می توانید در واحد عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی حضور یافته و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت نمایید.

آموزش گردگیری شارژ ترانسفر

اگر در برگ چاپ شده توسط دستگاه کپی شارپ خط های سفید یا مشکی مشاهده کردید این احتمال وجود دارد که اشکال از شارژ ترانسفر دستگاه شما باشد. البته بهتر است، جهت اطمینان از این موضوع، دستگاه توسط کارشناسان عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی مورد بررسی قرار گیرد. اما اگر از این موضوع اطمینان دارید می توانید جهت رفع این اشکال اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. دستگاه را با استفاده از دکمه خاموش کنید.
  2. سینی دستی و کاور سمت راست را باز کنید.
  3. دستگیره سینی ۱ را بگیرید و به آرامی سینی را به سمت خارج بکشید.
  4. تمیز کننده شارژ را از داخل سینی ۱ بردارید.
  5. تمیز کننده شارژ را بر روی شارژ ترانسفر قرار دهید و به آرامی در جهت نشان داده شده در شکل ۲ یا ۳ حرکت دهید.
  6. اگر کاور فلزی روی شارژ ترانسفر به تونر آغشته شده است ، آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.
  7. تمیز کننده شارژ را در جای خود قرار دهید.
  8. سینی درب بغل دستگاه را ببندید.
  9. دستگاه را با استفاده از دکمه روشن کنید.

اجزای transporter unit دستگاه کپی

در بخش زیر اجزای transporter unit یک دستگاه کپی، تیتروار ذکر گردیده است. خدمات مرتبط با عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی و سایر اجزای مرتبط با آن که در بخش زیر ذکر گردیده است با حضور در مرکز تعمیر کپی شارپ قابل دریافت است.

TC transport guide, Charger wire, Spring M, Screw (m3x6), TC fixing plate, TC holder cover R, TC holder R, TC spring, TC holder cover F, TC Holder F, TC case, TC paper guide, TC sheet, TC joint Guide, TC PG lower spacer, TC case unit

این مطلب جذاب را از دست ندهید :امکانات دستگاه کپی شارپ

تعمیرات کپی شارپ

تعمیرات کپی شارپ در این مرکز دربردارندۀ تمامی سرویس های تعمیر، ترمیم و تعویضی است که در فهرست خدمات پس از فروش دستگاه های کپی شارپ ذکر شده است. مرکز تعمیر کپی شارپ با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید.

موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ اجرایی گشته اند؛ برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از: تعهد مرکز تعمیر شارپ به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…. .

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با عیب یابی و تعمیرات transporter unit دستگاه کپی بهره مند گردید.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است.

این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.