سرویس در محل شارپ

سرویس در محل شارپ بمنظور آسایش از آندسته از کاربرانی راه‌اندازی گشته است که به هر دلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی و تحویل دستگاه خویش را ندارند. این گروه از کاربران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان نمایندگی شارپ تماس بگیرند. همچنین درخواست خود مبنی بر نیاز به «سرویس در محل شارپ» و «حضور کارشناس» را ثبت نمایند.

بلافاصله پس از تماس متقاضی، کارشناسان ما با صاحب دستگاه تماس گرفته و هماهنگی موردنیاز جهت حضور در محل را انجام می‌دهند. تمامی خدمات ارائه شده در سیستم «سرویس در محل شارپ» مشمول گارانتی و ضمانت است. شایان ذکر است خدمات ارائه شده در سیستم «سرویس در محل sharp» تنها دو محصول «فتوکپی» و «پرینتر» را شامل می‌گردد.

خدمات سرویس در محل شارپ

مزایای استفاده از سرویس در محل شارپ

خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی برخی از دستگاه‌ها، نظیر دستگاه‌های فتوکپی و پرینتر شارپ، بدلیل ابعاد بالا و عدم امکان جابجایی‌شان، غالباً با استفاده از سیستم سرویس در محل شارپ انجام می‌پذیرد. استفاده از سیستم سرویس در محل شارپ مزایایی برای کاربران دستگاه‌های کپی و پرینتر دارد که در بخش زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • بدلیل انجام تعمیرات و سرویس‌های شارپ در محل موردنظر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.
  • با استفاده سرویس در محل sharp از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • بدلیل انجام سرویس در محل می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • بدلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت. بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام سرویس در محل شارپ نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی (قطعات تقلبی را که ممکن است تهیه کرده اید تا در حین تعمیر بکار رود) به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • کارشناس سرویس در محل sharp پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات شارپ ارائه می‌گردد.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر شارپ اطلاع یابید.

واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیرات شارپ در این مرکز محدود به کالای خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را در برمیگیرد. هم‌اکنون برخی از محصولات شارپ به ویژه دستگاه‌های کپی، پرینتر و گوشی‌های این شرکت، بدلیل ویژگی‌هایِ خاص خود، نظیر ساختار مستحکم و قیمت مناسب، با استقبال بالایی از سوی کاربران داخلی روبرو شده‌اند. به همین دلیل، مراکز غیرمجاز بسیاری از این فرصت استفاده کرده و با معرفی دروغین خود بعنوان تعمیرگاه مجاز، بخشی از بازار خدمات پس از فروش این محصول را در دست گرفته‌اند.

آنچه که شما کاربران محترم می‌بایست به آن توجه داشته باشید آن است که پیش از مراجعه به هر مرکز، از مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنند. نمایندگی رسمی شارپ یکی از واحدهای مجاز و استاندارد فعال در حوزه تعمیرات شارپ است که شما کاربران گرامی می‌توانید سرویس‌های موردنیاز خویش را با مراجعه به واحدهای آن دریافت نمایید. این امکان در نمایندگی sharp فراهم گشته تا تعمیرات مرتبط با دستگاه‌های کپی و پرینتر بصورت سرویس در محل شارپ ارائه گردد. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می‌گردند.

خدمات سرویس در محل شارپ

  • سرویس در محل شارپ و ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء محصولات شارپ
  • تعمیر و سرویس کپی شارپ در محل
  • تعمیر و سرویس پرینتر شارپ در محل
  • بازیابی و سرویس‌های دوره‌ای کپی شارپ
  • بهسازی و سرویس‌های دوره‌ای پرینتر شارپ در محل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، بهبود و تعمیر دستگاه‌های شارپ با استفاده از سرویس در محل sharp
سرویس در محل شارپ

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران شارپ در حوزه فروش و تعمیر است. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به هریک از خدمات مرتبط با محصولات شارپ به نمایندگی شارپ در ایران مراجعه نمایید و تخصصی‌ترین خدمات موردنیاز خویش را دریافت دارید. نمایندگی شارپ به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید.

نمایندگی شارپ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید. خدمات مرتبط با دستگاه کپی و پرینتر این برند بصورت سرویس در محل شارپ نیز ارائه می‌گردد.