اشتراک گذاری

سری جدید تلویزیون ۸k شارپ

سری جدید تلویزیون ۸k شارپ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ رونمایی شد. بسیاری از افراد به تازگی تلویزیون های خود را به مدل سری جدید تلویزیون ۸k شارپ ارتقا داده اند، همین موضوع باعث شده که شرکت های تولیدکننده تلویزیون نسبت به افزایش کیفیت وضوح تصویر اقدام کنند.

سری جدید تلویزیون ۸k شارپ

مشخصات فنی سری جدید تلویزیون ۸k شارپ

این محصول ۷۰ اینچی بوده و رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل دارد؛ وضوحی که ۱۶ برابر بهتر از تلویزیون فول اچ دی است. شارپ در توصیف این تلویزیون جدید می گوید: “نهایت واقعیت، با جزئیاتی که چشم غیر مسلح حتی قادر به تشخیص آنها نیست.”  البته شاید این توضیحات برای فروش بیشتر این محصول کافی نباشد.

از دیگر قابلیت های سری جدید تلویزیون ۸k شارپ می توان به پشتیبانی از تکنولوژی دالبی ویژن اچ دی آر و BDA-HDR (برای پخش کننده های بلوری) اشاره کرد. به غیر از نمایش برنامه های تلویزیونی و دیگر محتویات رسانه، سری جدید تلویزیون ۸k شارپ به طور چشمگیری بر جنبه های بسیاری از زندگی ما تأثیر می گذارد: پزشکی، کسب و کار، امنیت و … .

سازگاری با محتوای اچ دی آر

داشتن پیکسل های بیشتر در صفحه نمایش الزاما باعث نخواهد شد که شما کیفیت خیلی بهتری را تجربه کنید. در واقع اگر از یک پنل ۸k به عنوان مانیتور رایانه استفاده کنید، در این شرایط به دلیل نزدیک بودن به نمایشگر، می توان تفاوت کیفیت را به خوبی درک کرد.

 اما در حالتی که بخواهید با یک سری جدید تلویزیون ۸k شارپ به تماشای فیلم و محتوای مورد نظر خود بپردازید، به دلیل فاصله  بییشتر، احتمالا تفاوت چندانی در جزئیات محتوای در حال پخش احساس نخواهید کرد.

درهرحال محتوای اچ دی آر به طور کلی یک موضوع جداگانه است و خوشبختانه سری جدید تلویزیون k8 شارپ با این فناوری سازگاری دارد. هرچند تنها شبکه‌ای که در حال حاضر محتوای ۸K تولید می‌کند، شبکه‌ ملی NHK ژاپن است که به صورت ماهواره‌ای و ۸K پخش می‌شود.

عدم تاثیر پیکسل بیشتر در  نمایش تصویر

عدم تاثیر پیکسل بیشتر در  نمایش تصویر در واقع به علت محدود بودن محتوای ۸K اچ دی آر است. البته باید اشاره کنیم که به تازگی برخی کمپانی ها به تولید محتوای ۸K روی آورده اند. مثلا می توان به NHK ژاپن اشاره کرده که برای اولین بار در جهان اقدام به پخش ماهواره ای با رزولوشن ۸K روی آورده است.

شارپ همچنین قصد دارد تا محصولات ۸K بیشتری را توسعه دهد تا بدین طریق اکوسیستمی ایجاد کند که شامل دریافت کننده های محتوا و دوربین ها است.

پیکسل های سری جدید تلویزیون ۸k شارپ

شرکت شارپ مدعی است که کیفیت سری جدید تلویزیون ۸k شارپ آن‌قدر زیاد است که جزئیات نمایش داده شده در آن از چشم واقعی هم بیشتر هستند. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آن همه پیکسل بیشتر روی تلویزیون ۸K شارپ به کار کسی نمی‌آید. مشاهده پیکسل‌های بیشتر مستلزم شرایط خاصی است و پیکسل‌های تلویزیون تنها از فاصله به‌خصوصی قابل رویت هستند. به این ترتیب می‌توان گفت ممکن است وضوح بالای سری جدید تلویزیون ۸k شارپ شما را از فاصله بسیار نزدیک جذب خود کند، اما این وضوح تصویر از روی مبل و با فاصله‌ای نه چندان دور به راحتی قابل تشخیص نیست.

 این مقدار پیکسل روی یک صفحه نمایشی که قرار است از فاصله‌ی دور به آن نگاه کنید، به چشم نمی‌آید و بیشتر به درد مانیتور می‌خورد که قرار است نزدیک آن بنشینید. البته قضیه‌ی HDR کاملا فرق می‌کند و بهتر است که اگر تلویزیون جدید می‌خرید، مطمئن شوید که حتما این تکنولوژی را دارد. سری جدید تلویزیون ۸k شارپ از هر دو تکنولوژی Dolby Vision HDR و BDA-HDR پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات شارپ

مرکز تعمیرات شارپ خدمات تخصصی تعمیر و تریمم انواع مدل های تلویزیون شارپ و دیگر محصولات این کمپانی را به کاربران گرامی ارائه می نماید. متخصصان ما در مرکز تعمیرات شارپ با جداسازی واحد های تعمیراتی محصولات این کمپانی، تلاش می کنند با جزئی کردن بحث تعمیرات، کیفیت بهتر و برتری را به کاربران عزیز ارائه دهند. این مرکز تعمیراتی به دستگاه های پیشرفته برای عیب یابی مجهز است و با کمک کارشناسن ارشد خود بهترین نتجه تعمیات را برای کاربران خود رقم می زند.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ ، سال هاست در راستای رضایت کاربران گرامی گام برداشته و در زمینه ی تعمیر ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی تلاش می کند. کارشناسان بخش فروش واحد رسمی نمایندگی شارپ با ارائه  ی مشاوره های تخصصی در زمینه محصولات شارپ، به شما کمک می کنند تا در تصمیم گیری خود هوشمندانه عمل کنید و مطابق سلیقه، نیاز و بودجه خود بهترین مورد را برا انتخاب و خریداری کنید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول شارپ را در دیگر صفحات ما پیگیری نمایید.