اشتراک گذاری

مگنت پرینتر شارپ

مگنت پرینتر شارپ قطعه‌ای استوانه‌ای شکل با خاصیت مغناطیسی است که وظیفه نگه‌داشتن ذرات تونر بر روی سطح خود و در نتیجه انتقال پودر جهت ورود به مرحله بعد را برعهده دارد. در واقع وظیفه اصلی مگنت رولر پرینتر، این است که به وسیله جریانات مغناطیسی موجود در خود، پودر تونر را به درام منتقل کند. این حالت مغناطیسی سبب می‌گردد تا میزان مناسب تونر، متناسب با طرح، به درام انتقال داده شود. 

با توجه به نقشی که مگنت پرینتر شارپ در فرآیند چاپ دارد، در  صورت افت کیفی اسناد چاپ شده، خرابی این قطعه می‌تواند یکی از علل احتمالی باشد. (خرابی مگنت پرینتر sharp، عموماً خود را به صورت خط های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش می‌گذارد). در هر حال در صورت بروز اشکال در این قطعه نیاز است تا اقدامات مورد نیاز جهت بررسی، عیب‌یابی صحیح و تعمیر یا تعویض مگنت پرینتر آغاز گردد.

تعمیر مگنت پرینتر شارپ

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات شارپ ، پس از بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی، سطح خرابی پیش آمده در مگنت را مشخص کرده و بسته به میزان خرابی، اقدام به تعویض یا تعمیر مگنت پرینتر شارپ می نمایند. 

در صورتی که خرابی پیش آمده در مگنت اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مگنت پرینتر Sharp آغاز می گردد. در غیر اینصورت یعنی در شرایطی که تعمیر مگنت چاپگر شارپ ممکن نباشد- کارشناسان ما پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض مگنت پرینتر شارپ می نمایند.

 در صورت عدم کارکرد صحیح مگنت، تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ پایین خواهد آمد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ خواهند بود. در صورت مواجهه با چنین اشکالی در فرآیند چاپ توصیه می‌شود با یکی از مراکز ارائه‌دهنده سرویس‌های تعمیر پرینتر تماس بگیرید. کارشناسان با بررسی عملکرد دستگاه، میزان خرابی پیش آمده در این بخش از پرینتر را مشخص کرده و عملیات مورد نیاز جهت بهسازی، تعمیر و تعویض مگنت پرینتر شارپ را آغاز می‌کنند.

اینو بخون حتما به کارت میاد :تعمیر مگنت پرینتر شارپ

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی تعمیرات پرینتر با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی فراهم گشته است. نمایندگی تعمیرات پرینتر ارائه‌دهندۀ کلیه خدمات پس از فروش مرتبط با این محصول اعم از تعمیر، بهسازی، ترمیم، تعویض قطعات و مواردی از این دست است. 

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر پرینتر توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارت است از: عرضه مواد مصرفی پرینتر شامل تونر، برگ های کاغذ سازگار با پرینتر و …، تعویض قطعات پرینتر (تعویض کابل پاور، تعویض سیم USB، تعمیر درام، تعویض هد پرینتر، تعمیر و تعویض در شکسته پرینتر تعمیر مگنت پرینتر شارپ، تعمیر و تعویض LCD چاپگر، تعویض تونر پرینتر و…)، برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر برای کارآموزان و فعالان حوزه تعمیر چاپگر، فروش انواع پرینتر و ..

این مقاله برای شما مفید است :پیکاپ رولر پرینتر شارپ

نمایندگی مرکزی شارپ

نمایندگی مرکزی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. 

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید