اشتراک گذاری

پرچمدار جدید شارپ SH 04F Aquos

هیولایی از آسیا : با پرچمدار جدید شارپ SH 04F Aquos آشنا شوید

  شرکت شارپ اعجوبه دنیای تولید صفحه نمایش‌های بکر و بی‌همتا شناخته می‌شود. کافی است خبر تولید صفحه نمایش‌های ۸K و همچنین صفحه نمایش‌‌های مختلف الشکل را به یاد آورید تا این واقعیت برای شما اثبات شود. این شرکت اما در این بین گاه اسمارت‌ فون‌هایی نیز تولید می‌کند که متأسفانه تنها در دست ژاپنی‌ها قرار می‌گیرد و به ندرت به خارج از این کشور راه پیدا می‌کند. در ادامه با مشروح و معرفی این اسمارت فون با گجت نیوز همراه باشید .

  Sharp SH-04F Aquos یکی از این اسمارت‌ فون‌هاست که اختصاصی ژاپن تولید شده و شرکت شارپ مدعی است که توانسته بالاترین میزان نسبت صفحه نمایش به بدنه را در این گوشی خلق کند. رقمی ۸۱ درصدی که در حال حاضر چنین اسمارت‌ فونی در دنیای تکنولوژی سراغ نداریم.

  صفحه نمایش این اسمارت‌فون ۵.۴ اینچ می‌باشد و با رزولوشن فول اچ‌دی و تکنولوژی IGZO شارپ تولید شده است. تمام این صفحه‌ نمایش در یک اندازه ۱۴۰x74x9.3 میلیمتری خود را جای داده است.

  در درون این گوشی نیز یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ چهار هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی با پردازنده گرافیکی Adreno 330 جای داده شده که به همراه ۲ گیگابایت رم SH-04F Aquos را به یکی از بهترین گوشی‌های بالارده بازار تبدیل کرده است.

  دوربین عقب این گوشی ۱۳.۱ مگاپیکسلی و جلو ۲.۱ مگاپیکسلی می‌باشد و از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به اسلات کارت میکرو اس دی، اندروید ۴.۴.۲، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی اشاره داشت.