تلویزیون ال سی دی شارپ مدل  LC-32A32M-IR

تاریخچه شرکت شارپ :

بنیان گذار کمپانی شارپ تاکوجی هایاکاوا بود که این شرکت را در شهر اوساکا راه‌اندازی کرد. شارپ در سیاست های تجاری خویش روش تجارتخانه‌های باستانی ژاپن را درپیش گرفته و بنیان گذاران این کمپانی همواره سه رکن اساسی اخلاص، خلاقیت و نوآوری و انجام کارهای دشوار را مدنظر داشته اند. شایان ذکر  است گرایش شرکت شارپ به سنت در معنای عدم حرکت این شرکت با نوآوری‌ها و فناوری های روز نیست. شارپ همواره تغییرات و دانش روز را در سطح بین المللی مد نظر قرار داده است و با انعطاف پذیری بالا همگام با دانش روز و اصول سنتی گام برداشته است. برخی از محصولات تولید شده در این شرکت عبارتند از: تلویزیون شارپ، لپ تاپ شارپ، لوازم خانگی شارپ، قطعات الکترونیکی شارپ، تجهیزات مخابراتی، تلفن های همراه شارپ، دستگاه های اداری شارپ نظیر فتوکپی، پرینتر و … .

تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR

معرفی تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR

تلویزیون ال سی دی شارپ مدل  LC-32A32M-IR از دستگاه های هوشمند ارائه شده توسط این کمپانی است که از فناوری جدید پخش تصاویر دیجیتالی و قابلیت کاهش مصرف برق بهره می برد. تصاویر پخش شده توسط این دستگاه از جزئیات و کیفیت خارق العاده ای برخوردارند و رنگ های آن بسیار واقعی بنظر می رسند. استاندارد بکار رفته در تلویزیون ال سی دی شارپ مدل  LC-32A32M-IR ، میتوان گفت ۱۶ به ۹ است که برای مشاهده فیلم و برنامه های جدید عریض بسیار مناسب است. استفاده از تکنولوژی کاهش مصرف برق در این دستگاه سبب گشته تا با توجه به نور محیط، روشنایی تصویر به صورت هوشمند کنترل گردد و در مصرف برق صرفه جویی شود. استاندارد صوتی به کار رفته برای پخش HD در این تلویزیون دالبی ۵٫۱ است که برای سینمای خانگی بسیار ایده‌آل است.

مشخصات فنی تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR

صدا

تعداد بلندگوها: دو عدد

توان خروجی کلی صدا: ۲۰ وات

توان هر بلندگو: ۱۰ وات

صفحه نمایش

صفحه نمایش: سایز صفحه۳۲ اینچ

تکنولوژی صفحه: LCD

نوع صفحه: تخت

تصویر

کیفیت تصویر: HD

رزولوشن: ۱۳۶۶ × ۷۶۸

نسبت تصویر: ۱۶:۹

۳D: ندارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل : دارد

درگاه های ارتباطی

درگاه USB: ندارد

درگاه HDMI: دو عدد

تعداد درگاه های HDMI : دو عدد

امکانات

رابط هوشمند: ندارد

گیرنده دیجیتال: ندارد

سایر توضیحات

نوع پایه: رومیزی

اقلام همراه: پایه، دفترچه راهنما

پورت شبکه

 ندارد

ورودی آنتن: دارد

خروجی هدفون: دارد

کامپوزیت

(Composite): دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite): یک عدد

کامپوزیت (Component): دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Component): دو عدد

واحد های مختلف تلویزیون

ورودی HDMI

ورودی صدا

فیش آنتن

پورت 

اسپیکر

کارت آدرس

بک لایت

تیونر

برد مین

برد تیکان

برد پاور

پنل

سرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR

سرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. سرویس سرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR شامل  سرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR در محل و سرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR در منزل می باشد. مطالعه بخشسرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

فروش تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR

فروش تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات تلویزیون و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید دستگاه تلویزیون اتلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR مطلع گردید.

سرویس تلویزیون ال سی دی شارپ مدل LC-32A32M-IR در محل

از جمله مزایای خدمات سرویس در محل و سرویس در منزل تلویزیون شارپ این است که حمل و نقل دستگاه به صورت کاملا رایگان به کاربران گرامی ارائه می گردد. به گونه ای که اگر به هر دلیل نیاز به حمل دستگاه به نمایندگی تلویزیون شارپ باشد ، وسیله ی مورد نیاز توسط نمایندگی شارپ فراهم شده و تمامی عملیات حمل و نقل رایگان و به عهده ی نمایندگی می باشد. کاربران دستگاه تلویزیون شارپ در مناطق مختلف تهران می توانند از خدمات رایگان حمل و نقل تلویزیون بهره مند شده و با آسایش خاطر تعمیرات تلویزیون شارپ خود را به نمایندگی شارپ بسپارند.

لینک های مفید

نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / نمایندگی دل / نمایندگی فوجیتسو / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک /نمایندگی ریکو /تعمیرات تلویزیون سونیتعمیرات تلویزیون ال جی /تعمیر تلویزیون سامسونگ /نمایندگی کانن / نمایندگی اچ پی / نمایندگی زیراکس /نمایندگی لنوونمایندگی رسمی اپلنمایندگی رسمی ایسوس/تعمیرات تلویزیون توشیباتعمیرات تلویزیون شارپ / نمایندگی رسمی دلنمایندگی رسمی فوجیتسو / نمایندگی رسمی ریکو /تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / نمایندگی رسمی ایسر / تعمیرات تلویزیون ال جی / تعمیرات تلویزیون سونی / نمایندگی رسمی کانننمایندگی رسمی اچ پی نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی کپی ماشین / نمایندگی تعمیرات موبایل / نمایندگی تعمیرات تبلت / مرکز سخت افزار ایران/ نمایندگی ال این وان / نمایندگی تی وی مانیتور/ نمایندگی پروژکتور/ نمایندگی تعمیرات نوت بوک