تلويزيون ال اي دي شارپ LC-46LE8400X

5/5
  • 4 درگاه HDMI
  • خروجی صدا 20 وات
  • صفحه تخت
  • ابعاد 46 اینچ
  • دارای قابلیت DLNA
  • 3 عدد درگاه usb
  • وزن بدون پابه 22 کیلوگرم

تلويزيون ال اي دي شارپ LC-46LE8400X  با کیفیت تصویر بالا، یکی از محصولات خوشنام این کمپانی می باشد  کمپانی شارپ برای از بین بردن قاب تصویر در این تلویزیون تلاشی نکرده است اما چیزی از زیبایی این محصول کم نشده است. تلویزیون‌های تولید شده در این شرکت در کیفیت تصویر شهره هستند.

مشخصات فنی تلويزيون ال اي دي شارپ LC-46LE8400X
درگاه های ارتباطیUSB: دارد تعداد درگاه‌هاي USB: سه عدد درگاه HDMI: دارد تعداد درگاه هاي HDMI: چهار عدد کامپوزيت (Composite): دارد تعداد رابط کامپوزيت (Composite): يک عدد کامپوننت (Component): دارد تعداد رابط کامپوننت (Component): يک عدد پورت شبکه (LAN): دارد ورودي آنتن: دارد خروجي هدفون: دارد
ریموت کنترلدارد
سایر توضیحاتپايه: روميزي ابعاد تلويزيون بدون پايه: ۱۰۷۳x652x57 سانتي‌متر وزن تلويزيون بدون پايه: ۲۲ کيلوگرم منبع تغذيه: AC مصرف برق در حالت عادي: ۱۲۵وات ساير توضيحات: دارای رابط پخش MHL، قابلیت پخش تصاویر با فرمت Divx HD ، دارای قابلیت ماشین زمان، دارای تکنولوژی رنگ انحصاری کواترون، دارای قابلیت DLNA
صدابلندگوها: دو عدد توان خروجي کلي صدا: ۲۰ وات توان هر بلندگو: ۱۰ وات تعداد ساب ووفر: يک عدد
صفحه نمایشصفحه: ۴۶ اينچ تکنولوژي صفحه: LED نوع صفحه: تخت تصوير: Full HD رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ نسبت تصوير: ۱۶:۹ ۳D: دارد زاویه دید افقی: ۱۷۸ درجه ، زاویه دید عمودی: ۱۷۸ درجه

واحد تعمیرات تلویزیون شارپ

 تعمیر تلویزیون sharp یکی از خدماتی است که برای حل و رفع عیوب شایع در تلویزیون های این برند در نظر گرفته اند. این مرکز با تمرکز بر عیب یابی دستگاه در مدت زمان کوتاه با ترفندهای موجود جهت رفع مشکلات اقدام میکنند.  مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ با همکاری جمعی از کارشناسان آموزش، تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد.

نکته شایان ذکر در باب سرویس و مرکز تعمیرات تلویزیون آن است که، هزینه‌های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز بر اساس نرخنامۀ مصوب بوده که در صورت نیاز و یا درخواست مشتری، پیش از اقدام به تعمیر، به ایشان اعلام می‌گردد. تعمیرات تلويزيون ال اي دي شارپ مدل LC-46LE8400X نیز در این مرکز انجام میپذیرد.

سرویس در محل تلويزيون ال اي دي شارپ LC-46LE8400X

سرویس در محل تلويزيون ال اي دي شارپ مدل LC-46LE8400X ، یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ می باشد. نمایندگی شارپ در راستای ارائه ی خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان سرویس در محل تلویزیون‌های آسیب دیده را فراهم آمده است. کاربرانی که امکان مراجعه به نمایندگی را ندارند می توانند از خدمات سرویس در محل بهره مند شوند.

تلويزيون ال اي دي شارپ LC-46LE8400X

فروش تلويزيون ال اي دي شارپ مدل LC-46LE8400X

فروش تلويزيون ال اي دي شارپ مدل LC-46LE8400X  نیز در این مرکز انجام میگیرد. کارشناسان و متخصصان ماهر نمایندگی شارپ در هنگام خرید، مشاوره‌ و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. با مراجعه به صفحه فروشگاه مرکزی شارپ میتوانید علاوه‌بر اطلاع از قیمت، راهنمای خرید انواع محصولات شارپ را نیز مطالعه کنید.

تعمیر تلويزيون ال اي دي شارپ مدل LC-46LE8400X

تعمیرات تلویزیون شارپ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده را انجام میدهد. تعمیرات تلويزيون ال اي دي شارپ مدل LC-46LE8400Xشامل سرویس در محل تلویزیون و سرویس در منزل تلویزوین نیز می‌باشد. مطالعه بخش سرویس تلویزیون شارپ اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیرات تلویزیون شارپ در این مجموعه در دو پارت مجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌پذیرد. روند تعمیرات در نمایندگی شارپ  به این صورت است: پس از دریافت دستگاه توسط بخش پذیرش، کارشناسان بخش عیب‌یابی، دستگاه را بررسی میکنند. پس از تشخیص علت اشکال پیش آمده، آنرا به پارت اختصاصی تعمیرات تحویل می‌دهند. بسته به نوع اشکال پیش آمده، دستگاه به بخش تعمیرات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری تلویزیون تحویل داده می‌شود.

پس از تعمیر، دستگاه توسط کارشناسان ناظر بررسی می‌گردد تا کیفیت دستگاه مورد ارزیابی قرار گیرد. در صورت تأیید عملیات تعمیر و صحت عملکرد دستگاه، تلویزیون شارپ جهت تحویل به مشتری آماده می‌گردد. دیگر واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می‌گردند.