دستگاه فتوکپی شارپ مدل AR-X201

یکی از قدرتمندترین کمپانی های تولید کننده ی دستگاه کپی شرکت شارپ است. در این مقاله قصد داریم تا دستگاه کپی شارپ  AR-6020N را به شما معرفی کنیم. این دستگاه از نوع ایستاده بوده و قابلیت چاپ آن به صورت سیاه و سفید است.

دستگاه کپی شارپ در این مدل نیز امکان چاپ دو روی اتوماتیک را دارد که امتیاز مثبتی برای این دستگاه محسوب می شود. دستگاه فتوکپی AR-6020N ، بدنه‌ای پلاستیکی دارد و در دو رنگ خاکستری، نقره‌ای عرضه می‌شود؛ این ترکیب رنگ باعث شده تا AR-6020N ظاهری مدرن داشته باشد. در ادامه ی این مطلب به قابلیت های دیگر این دستگاه می پردازیم. همراه ما باشید.

دستگاه فتوکپی شارپ مدل AR-X201

بررسی اجمالی دستگاه کپی شارپ  AR-6020N

این دستگاه با توجه به میزان ظرفیت  سینی آن که ۳۵۰ برگ است و قابلیت چاپ دو رو یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در ادارات و انتشارات که عموما حجم کاری زیادی دارند مناسب است. ضمنا سینی این دستگاه قابلیت چاپ تا ۱۸۵۰ برگه را دارد.

کیفیت چاپ و اسکن این دستگاه در نوع خود بی نظیر است. این اطمینان به شما داده خواهد شد که کیفیت این دستگاه پس از سالها استفاده همچنان ماندگار خواهد بود. تنها نقطه ضعف این دستگاه را می توان در نداشتن اتصال بی سیم دید که البته اضافه کردن این قابلیت به دستگاه به صورت آپشنال امکان پذیر است.

قابلیت های دستگاه کپی شارپ  AR-6020N

  • ظرفیت سینی ۳۵۰ برگ
  • بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد
  • قابلیت تغذیه‌ی خودکار (ADF)
  • داراي سيستم تغذيه‌ي خودكار ۱۰۰ برگي ADF
  • سایز برگه A6 تا A3
  • سرعت چاپ سیاه و سفید ۲۰ صفحه در ۱ دقیقه
  • قابلیت چاپ دو روی اتوماتیک

مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ  AR-6020N

مشخصات فیزیکی

ابعاد:  ۵۱۱ × ۶۱۲ × ۵۹۹ ميلي متر

وزن: ۲۹ کيلوگرم

مصرف انرژي: ۱۲۰۰ وات

مشخصات چاپگر

دقت پرينت: ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi

سرعت: ۲۰ صفحه در دقيقه

مشخصات اسکنر

سايز اسکن:  A3

 كاغذ حافظه ۶۴ مگابايت، امكان ارتقاء تا ۱۹۲ مگابايت

مشخصات کپی

نوع چاپ: تک رنگ

سايز کپي: حداقل A6  ، حداكثر A3

رزولوشن کپي: ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi

سرعت کپي: ۲۰ صفحه در دقيقه

چاپ دوروي خودکار: دارد

بزرگنمايي: ۲۵ تا ۴۰۰ درصد

حافظه: ۶۴ مگابايت

زمان گرم شدن دستگاه: ۲۵ ثانيه

قابليت كپي از دوطرف كارت شناسايي روي يك سمت كاغذ بدون نياز به برگرداندن

زمان اولين کپي: ۶٫۴ ثانيه

ظرفيت سيني: ۳۵۰ برگ

تعداد کپي متوالي: ۹۹۹ برگ

مشخصات دیگر

قابليت فکس: ندارد

اتصالات پورت:  Ethernet¡ USB 2.0

شبکه بي سيم: ندارد

ديگر ويژگي ها: قابليت اسكن مستقيم برروي فلش ديسك (حافظه جانبي)

ظرفيت كاغذ ۳۵۰ برگ استاندارد و قابل افزايش تا ۱۸۵۰ برگ

 

 

قطعات مختلف دستگاه کپی شارپ

یونیت CCD

یونیت اسکن

یونیت فیوزینگ

یونیت درایور

مادربرد

یونیت شارژر TC

یونیت تانک دولوپر

یونیت تانک تونر

یونیت کاغذ کش

یونیت By pass

برد پاور

یونیت لیزر

بردهای ولتاژ

یونیت درام

یونیت شارژ MC

تعمیرات دستگاه کپی AR-6020N

تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز توسط برترین متخصصان و کارشناسان انجام می شود. دستگاه کپی دارای سیستم پیچیده است که باعث می شود تعمیرات آن به مهارت و تخصص نیاز داشته باشد. واحد تعمیر دستگاه کپی قادر است انواع دستگاه کپی های تولیدد شده را تعمیر کند. تلاش کارشناسان این مرکز بر ترمیم و تعمیر قطعات می باشد. گاهی اوقات تعمیرات تاثیر ندارد و لازم است تا قطعه تعویض گردد که در این مرکز تعویض قطعات نیز انجام می شود.

سرویس در محل دستگاه کپی شارپ AR-6020N

سرویس در محل دستگاه کپی شارپ  AR-6020N این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی و حمل و نقل دستگاه به تعمیرات آن بپردازید.

با استفاده از سرویس در محل دغدغه ی شما برای تهیه ابزارآلات و قطعات مورد نیاز برای تعمیرات برطرف خواهد شد. تکنسین های ما تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت. برای استفاده از سرویس در محل به وبسایت ما مراجعه کنید و در خواست خود را ثبت کنید.

فروش دستگاه کپی شارپ AR-6020N

فروش دستگاه کپی شارپ  AR-6020N یکی دیگر از خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود. فروش در این مرکز با بهره مندی از برترین مشاوران انجام می شود. خرید از یک مرکز رسمی به شما کمک می کند تا از گارانتی معتبر برای دستگاه بهره مند شوید.

توصیه ی جدی ما به شما کاربران گرامی این است که به هیچ وجه برای خریداری محصول و تعمیرات آن  به مراکز غیر رسمی مراجعه نکنید. گارانتی ارائه شده در مراکز غیر رسمی هیچ اعتباری نخواهد داشت.

تعمیرات دستگاه کپی شارپ AR-6020N

تعمیرات دستگاه کپی شارپ  AR-6020N در این مرکز توسط متخصصان مربوطه انجام خواهد شد. تمام سرویس های انجام شده برای دستگاه دارای تضمین می باشد. تجهیزات و ابزارآلات موجود در این واحد، فرآیند تعمیرات دستگاه در این مرکز سرعت بخشیده است.دستگاه کپی شارپ  AR-6020N دچار هر اختلالی که باشد در این مرکز قابل تعمیر خواهد بود.

تعمیرات شارپ

واحد تعمیرات شارپ با بهره مندی از برترین متخصصان بهترین خدمات را به کاربران ارائه می کند. استفاده از مدرن ترین تجهیزات و امکانات باعث شده تا تمامی سرویس ها در این واحد به بهترین نحو ارائه شوند. متخصصان حاضر در این مرکز برای تعمیرات توسط کمپانی شارپ دوره دیده اند و دارای به روزترین اطلاعات می باشند.

مهندسان مجرب حاضر دراین مجموعه می توانند تمام تعمیرات مورد نیاز شما را انجام داده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز کنند. این واحد دارای بخش های مجزا می باشد که هر کدام وظیفه ی تعمیر یک محصول خاص را دارند. قطعات فرسوده ی دستگاه ها ی شارپ نیز در این مرکز با نمونه ی اورجینال آن ها جایگزین خواهند شد.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ از برترین متخصصان و مشاوران در زمینه های فروش و پس از فروش بهره مند می باشد. با استفاده از اطلاعات فنی مشاوران ما در خصوص انتخاب دستگاه مورد نظر خود می توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. خدمات پس از فروش که شامل گارانتی و تعمیرات می باشد نیز در این نمایندگی عرضه می شود.

نمایندگی شارپ مشتری مداری و تضمین کیفیت خدمات ارئه شده را سرلوحه ی کاری تمام کارمندان خود قرار داده و به آن جامه ی عمل پوشانده است.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.