اشتراک گذاری

تعمیرات چاپگر شارپ

تعمیرات چاپگر شارپ در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که با حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه چاپگرهای شارپ گشته‌اند. گارانتی خدمات در مرکز تعمیرات چاپگر شارپ سبب گشته تا این مرکز بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل نیاز به دریافت سرویس‌های مرتبط با این دستگاه گشته‌اند.

سرویس‌های ارائه شده در این مرکز تا حصول نتیجه نهایی و بازیابی کیفیت نخستین دستگاه ادامه خواهد داشت. خُبرگی و زبدگی کارشناسان تعمیرات چاپگر شارپ در کنار بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین امکانات تعمیر و ترمیم، سبب گشته تا تخصص و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدماتی باشند که بدست کارشناسان و مهندسان این مجموعه ارائه می‌گردند. تعمیر چاپگر شارپ در این مرکز محدود به مدل خاصی از چاپگر نیست و تمامی مدلهای چاپگر اعم از جوهری، لیزری و … را شامل می‌گردد.

تعمیرات چاپگر شارپ
[ultimate_heading main_heading=”عیب‌یابی و تعمیرات چاپگر شارپ” sub_heading_margin=”margin-top:30px;margin-bottom:30px;”]

در صورتیکه شما نیز از کاربران چاپگر شارپ می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات چاپگر شارپ از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی شارپ صورت می‌پذیرد. در مرکز تعمیرات چاپگر شارپ، تمامی سرویس‌های اعمال شده بر روی چاپگرهای معیوب، صرفاً پس از عیب‌یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد.

[/ultimate_heading]
تعمیر کارتریج چاپگر / تعمیر تونر چاپگر / نمایندگی شارپ / تعمیرات مادربرد پرینتر / تعمیر فیوزینگ چاپگر / تعمیر کاغذکش چاپگر / تعمیرات چاپگر با گارانتی / فروش چاپگر شارپ

این امر سبب پیشگیری از دستکاری‌های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است. بعلاوه کارشناسان تعمیرات پرینتر شارپ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از چاپگرهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

کلیه سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی پرینتر شارپ، بدلیل اطمینان از سطح کیفی، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس‌های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران پرینترهای شارپ گردد.

[ultimate_heading main_heading=”نکات مهم در نگهداری از چاپگر شارپ”]

توجه به نکات مهم نگهداری از چاپگر شارپ و پیاده سازی آنها توسط کاربران این دستگاه‌ها، اقدامی هوشمندانه به شمار می‌آید. هوشمندانه از آن روی که اِعمال این نکات، به عمر مفید دستگاه خواهد افزود و از هزینه‌های احتمالی جهت تعمیرات چاپگر شارپ -که ممکن است به سبب خرابی چاپگر تحمیل شود- پیشگیری خواهد کرد. کارشناسان ما در این بخش در تلاشند تا با ارائه‌ی راهکارهایی جهت تعمیر و نگهداری از چاپگر شارپ، هزینه‌های احتمالی مرتبط با بهسازی این دستگاه را به حداقل میزان ممکن برسانند.

برخی از نکات مهم در نگهداری از چاپگر شارپ عبارتند از:

[/ultimate_heading]
  • برچسب‌ها را بصورت مستقیم چاپ کنید.
  • از برچسب‌های با کیفیت استفاده کنید.
  • در هنگام تعویض قطعات و باز کردن چاپگر مواظب باشید.
  • دفترچه تعمیرات و راهنمای چاپگر را مطالعه نمایید.
  • در صورت استفاده از چاپگرهای لیزری به نکات مهم در نگهداری از کارتریج ها توجه کنید. (دمای هوا، محیط نگهداری و شرایط بسته بندی کارتریج و …)
  • از استفاده طولانی مدت از چاپگر پرهیز کنید.
  • این دو حالت منجر به گیر کردن کاغذ در چاپگر می شود: خاموش کردن چاپگر در حین پرینت و باز کردن چاپگر در زمان پرینت.
  • استفاده از کاغذ مخصوص هر دستگاه (به ویژه در صورت استفاده از کاغذهای گلاسه)
  • به حداكثر وزن كاغذ مورداستفاده در درایور چاپگر توجه فرمایید.
  • درون چاپگر را همیشه تمیز کنید.
  • از کاغذهای مرغوب استفاده کنید .
  • پهنای سینی كاغذ را به شكلی تنظیم كنید كه با لبه كاغذ مماس باشد و حداكثر نیم میلیمتر از سمت چپ و راست با كاغذ فاصله داشته باشد.
  • به کاغذها قبل از استفاده فوت نکنید.
  • چاپگر خود را در محیط مرطوب قرار ندهید.
  • هنگام استفاده از كاغذهای سنگین حتماً نوع كاغذ را در درایور تعریف كنید تا چاپگر وزن كاغذ را بداند و سرعت حركت كاغذ را تنظیم كند.
  • چنانچه هنگام پرینت كردن صدای فن خنك كننده چاپگر شنیده شد (این موضوع بیشتر در فصل گرما اتفاق می‏افتد) بهتر است استفاده از آن را متوقف كنید و با یك استراحت كوتاه (حداقل ۱۰ دقیقه) پرینت را از سر بگیرید. در صورت مواجههه با اشکال می‌توانید به مرکز تعمیرات چاپگر شارپ مراجعه نمایید.
[ultimate_heading main_heading=”تعویض کارتریج چاپگر شارپ” heading_tag=”h3″ margin_design_tab_text=”” sub_heading_margin=”margin-top:30px;margin-bottom:30px;”]

کارتریج یکی از قطعات اصلی دستگاه‌های پرینتر است. این قطعه با توجه به مصرفی بودن، نیاز به تعویض و شارژهای مکرر دارد. زمان تعویض و شارژ کارتریج چاپگر کار بسته به نوع دستگاه و مدل آن متفاوت است. برای مثال چاپگرهای سیاه و سفید لیزری معمولاً پس از چاپ ۲ هزار صفحه، به شارژ و یا تعویض کارتریج نیاز پیدا می‌کنند. حال آنکه این زمان در چاپگرهای رنگی کمتر و سریع تر است.

بسیاری از کاربران، به اشتباه، تصور می کنند که اگر ماهی یک یا دو برگ چاپ رنگی از چاپگرهایشان بگیرند، حداقل تا دو سال نیازی به شارژ و یا تعویض کارتریج چاپگر نخواهند داشت. این در حالی است که شارژ و تعویض کارتریج ارتباطی به این موضوع نداشته و اگر از چاپگرهای رنگی حداقل دوبار در هفته استفاده نشود جوهر آنها خشک شده و شارژ آنها بی‌نتیجه است. بنابراین بهتر است هم در مورد میزان استفاده از این دستگاه و هم در مورد زمان تعویض کارتریج چاپگر دقت و احتیاط لازم را داشته باشید. خدمات مرتبط با تعویض و شارژ کارتریج پرینتر شارپ با حضور در مرکز تعمیرات چاپگر شارپ قابل دریافت است.

[/ultimate_heading][ultimate_heading main_heading=”پرینت نگرفتن چاپگر شارپ” heading_tag=”h3″ spacer=”line_only” line_height=”1″ line_color=”#d10000″ margin_design_tab_text=”” sub_heading_margin=”margin-top:30px;margin-bottom:30px;” line_width=”500″ spacer_margin=”margin-bottom:30px;”]

پرینت نگرفتن پرینتر شارپ ممکن است به دلیل وجود برخی اختلالات سخت افزاری و یا نرم افزاری در این دستگاه باشد. غالب این اختلالات با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات قابل رفع است. برای رفع اشکالات پیش آمده، کافی است تا دستگاه به دقت بررسی شده و نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده در آن تشخیص داده شود. با تشخیص نوع اشکال پیش آمده، اقدامات مورد نیاز جهت رفع ایراد پیش آمده، اِعمال می‌گردد و مشکل پرینت نگرفتن پرینتر رفع می‌شود. خدمات مرتبط با این اشکال با حضور در مرکز تعمیرات چاپگر شارپ قابل دریافت است.

برخی از اقدامات ساده و کارآمد در تعمیرات پرینتر شارپ که توسط کاربر امکانپذیر است:

[/ultimate_heading]
  • بررسی نصب بودن پرینتر
  • نصب درایو چاپگر
  • بررسی پرینتر و اتصالات آن
  • بررسی خطاهای پرینتر
  • بررسی سخت افزار پرینتر
[ultimate_heading main_heading=”مرکز تعمیرات پرینتر شارپ و گارانتی خدمات” margin_design_tab_text=””]

گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ به دو دلیل صورت گرفته است:

  1. اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی پرینتر شارپ
  2. برخورداری این مرکز از پیشرفته‌ترین تجهیزات و زبده‌ترین کارشناسان تعمیر.

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران دستگاههای پرینتر، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاه‌های خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات چاپگر شارپ اقدام به اِعمال برخی گردگیری‌ها و سرویس‌های بهسازی در حین تعمیر پرینتر می‌نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی‌عیب و نقص گشتن آن می شود. به گونه‌ای که غالب دستگاه‌های تعمیر شده در مرکز تعمیرات پرینتر، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می‌گردند.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ” heading_tag=”h3″ margin_design_tab_text=””]

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر شارپ ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

دیگر ویژگی‌های بارز این نمایندگی تعمیرات چاپگر شارپ عبارتند از:

  1. به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ
  2. کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ
  3. نظرسنجی از مشتریان محترم
  4. تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی
  5. رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها
  6. به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیرات شارپ

شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش،تخصصی‌ترین خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط را دریافت نمایید.

[/ultimate_heading]

برخی از اخبار و خواندنی‌های شارپ