تعمیرات پرینتر شارپ

تعمیرات پرینتر شارپ در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدل‌های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هرگونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر شارپ تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. پشتوانه نمایندگی شارپ در ارائه تخصصی‌ترین خدمات به مشترکان خویش، تلاش های تیمی زبده‌ترین کارشناسان تعمیر و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات است. برخورداری این مجموعه  از چنین ویژگی‌هایی سبب گشته تا خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

تعمیر پرینتر شارپ در محل

نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ یکی از معدود و محدود درگاه های معتبر و مطمئنی است که در حوزه تعمیر پرینتر شارپ خدمات گسترده و مفیدی را ارائه می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران دایر شده و جواز رسمی فعالیت از صنف مربوطه را دارد. تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه با دقت بررسی می کنند و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه می دهند.

از جمله این خدمات می توان به رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ انواع پرینتر sharp، تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی انواع پرینتر شارپ، ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمان بندی دوره‌ای انواع پرینتر شارپ، ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد پرینتر شارپ، به‌روز سازی Firmware جهت اصلاح عیب‌ها و اختلال ها ، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر sharp،  بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری پرینتر شارپ در محل، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی برای پرینتر های sharp و … اشاره کرد. تمام این سرویس های همراه با ارائه کارت ضمانت کیفیت است. می توانید از طریق شماره های موجود در وبسایت نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

هزینه تعمیر پرینتر شارپ

اولین سوالی که درصورت بروز مشکل در پرینتر برای هر کسی به وجود می‌آید، این است که هزینه تعمیر پرینتر چقدر می‌شود؟ پاسخ این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد از مشکلی که برای پرینتر به وجود آمده است تا میزان آسیب‌دیدگی آن و مدت زمانی که تعمیرکار باید به تعمیرات این دستگاه اختصاص دهد. مشخص شدن تمامی این عوامل نیز به عیب‌یابی دقیق پرینتر نیاز دارد.

با این وجود اگر پرینتر شما هم خراب شده است و می‌خواهید قیمت دقیق تعمیرات آن را بدانید، باید این دستگاه را جهت عیب‌یابی به نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق پرینتر شارپ، هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و به اطلاع شما می‌رسانند تا اگر تمایل داشتید پروسه تعمیرات تخصصی این دستگاه را آغاز کنند.

گارانتی تعمیرات پرینتر شارپ در نمایندگی شارپ

نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ، سرویس‌های متعددی را به مشتریانی که عیب‌یابی و تعمیرات پرینتر خود را به این مرکز می‎‌سپارند، ارائه می‌دهد که یکی از این سرویس‌ها ارائه گارانتی تعمیرات پرینتر است. با این وجود اگر باز هم همان مشکل قبلی برای پرینتر شما به وجود بیاید، تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات شارپ بدون دریافت هزینه خدمات تعمیر پرینتر شارپ را به شما ارائه می‌دهند. لذا سپردن عیب‌یابی و تعمیرات پرینتر شارپ به این مرکز می‌توانید با یک تیر چندین و چند نشان بزنید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ

خدمات تعمیر تخصصی پرینتر شارپ

در دستگاه‌های پرینتر نیز همچون سایر تجهیزات چاپ، بروز برخی از اشکالات نسبتاً شایع‌تر و متداول‌تر است. از همین رو در این بخش برآنیم تا ضمن شرح این اشکالات، شیوه رفع آنها را به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح دهیم. توجه به این موارد و آشنایی با تعمیرات تخصصی پرینتر شارپ سبب می‌گردد تا کاربران پرینتر، در صورت مواجهه با چنین اشکالاتی، بتوانند بدون نیاز به حضور تعمیرکار، آنها را رفع کرده و کار با دستگاه را ادامه دهند. توجه داشته باشید که در موارد تخصصی‌، بهتر است تعمیرات پرینتر شارپ توسط کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات پرینتر sharp می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

شارژ کارتریج پرینتر شارپ

در ارتباط با شارژ کارتریج پرینتر شارپ، باید توجه داشت که حتماً پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، جهت شارژ اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت. بد نیست بدانید تا زمانی که کاست یا بدنه اصلی کارتریج سالم باشد می توان به طور نامحدود و به تعداد دفعات زیاد آن را شارژ کرد. اما اگر بدنه اصلی یا کاست دچار مشکل شود دیگر نمی توان آن را شارژ  و از آن دوباره استفاده نمود.

توصیه می‌شود جهت شارژ کارتریج پرینتر شارپ خود صرفاً از موادی استفاده نمایید که از کیفیت و سازگاری آنها مطمئن هستید چراکه جوهرهای تقلبی موجود در بازار اگرچه به ظاهر مقرون بصرفه‌تر  و ارزان‌تر هستند اما می‌توانند صدمه زیادی به پرینتر وارد کنند. خدمات تخصصی مرتبط با این سرویس از طریق تماس با مرکز تعمیرات پرینتر شارپ قابل دریافت است.

تعمیر درام پرینتر شارپ

نتیجۀ خرابی های درام معمولا یا چاپ اسنادی است که کیفیت پایینی دارند یا اسنادی است که خطوطی ناخواسته در آنها به چاپ رسیده است. جالب است بدانید که خراش ها و خطوط پیش آمده در درام که بر اثر استهلاک و کارکرد بالا در درام ایجاد شده‌اند را می توان با مایع مخصوصی پوشش داده و برطرف کرد. البته این کار نسبتاً هزینه‌بر است و تنها برای درام هایی صرفه اقتصادی دارد که بزرگ هستند. در درام های کوچک معمولاً ترجیح کاربران بجای تعمیر درام پرینتر شارپ، تعویض آن است. در هر حال نشانه هایی وجود دارد که با مشاهده آنها می توان اقدامات لازم جهت تعویض یا تعمیر درام پرینتر شارپ را آغاز کرد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این قطعه نیز از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ قابل دریافت است.

تعمیر مین برد پرینتر شارپ

دلیل خاموش شدن ناگهانی پرینتر شارپ چیست؟ چرا پرینتر شارپ روشن نمی‌شود؟ یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت بروز چنین مشکلاتی برای پرینتر شارپ درنظر گرفت، خراب شدن مین برد این دستگاه است. مین برد که به آن برد اصلی پرینتر نیز می‌گویند علاوه‌بر اینکه تعیین‌کننده نقش تمامی قطعات این دستگاه است، ارتباط بین تمامی بخش‌های پرینتر را نیز برقرار می‌کند.

با این وجود بدیهی است که اگر مشکلی برای آن به وجود بیاید پرینتر ناگهان خاموش شده یا اصلاً روشن نشود. مهم‌ترین عواملی که موجب خراب شدن مین برد پرینتر می‌شوند شامل: نوسان برق، وارد شدن ضربه به پرینتر و اتصال کابل‌های غیراستاندارد به این دستگاه می‌باشند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتماً پرینتر خود را به محافظ برق متصل کنید تا از بروز نوسان برق در این دستگاه جلوگیری شود. علاوه‌بر این از وارد شدن ضربه به پرینتر و اتصال کابل‌های غیراستاندارد به آن خودداری کنید.

تعمیر فیوزینگ پرینتر شارپ

یکی از دلایل افت کیفیت چاپ در پرینتر، خراب شدن فیوزینگ این دستگاه است. نقش فیوزینگ این است که جوهر یا تونر منتقل شده به کاغذ را حرارت می‌دهد تا متون و اشکال گرافیکی بر روی کاغذ حک شوند. درواقع فیوزینگ بعد از درام که جوهر یا تونر را بر روی کاغذ پخش می‌کند، وارد عمل شده و شروع به حرارت دادن کاغذ می‌کند.

به همین دلیل است که وقتی کاغذ از دستگاه پرینتر خارج می‌شود، کمی داغ است. بنابراین اگر دلیل اصلی افت کیفیت چاپ در پرینتر خرابی فیوزینگ باشد، کاغذی که از پرینتر خارج می‌شود سرد است. اگر شما هم چنین مشکلی در پرینتر خود دارید با نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و اقدام به عیب‌یابی و تعمیر پرینتر شما بکنند.

تعمیر مگنت پرینتر شارپ

اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند.

ناگفته پیداست که در صورت خرابی مگنت پرینتر، تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ پائین خواهد آمد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ خواهند بود. بنابراین در صورتی که خروجی دستگاه شما چنین نشانه‌هایی را به همراه داشت، می‌توانید علت اشکال پیش آمده را در بخش مگنت دستگاه و کارتریج جستجو کنید. سرویس‌های تخصصی مرتبط با مگنت پرینتر شارپ و البته سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ دریافت نمایید.

تعمیر غلطک پرینتر شارپ

بخش راهنمایی و هدایت کاغذ در تمامی پرینترها، متشکل از دو محور است؛ محور نخست با چرخ دنده به موتور وصل می شود و محور دیگر به واسطه یک فنر و یا فنرهای نرم روی محور دیگر سوار می‌شود. بر روی هر دو محور غلطک‌های گرد پلاستیک مانندی قرار گرفته است که بروی همدیگر سوار شده‌اند.

هنگامی که محور اصلی به واسطه موتور چرخیده می شود غلطک موجود بر روی آن، غلطک بالای خود را می چرخاند و این حرکت کمک می‌کند تا کاغذ موجود در این میان، به واسطه غلطک های دو محور به جلو هدایت گردد. بدیهی است در صورت خرابی غلطک پرینتر شارپ فرآیند هدایت برگ کاغذ و روند چاپ با اشکال مواجه می‌گردد و کاغذ به دلیل خرابی غلطک در میانه راه متوقف می‌شود. در این شرایط نیاز است تا جهت تعمیر و یا تعویض غلطک پرینتر اقدام کرد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با غلطک پرینتر شارپ و البته سایر قطعات این دستگاه را می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ دریافت نمایید.

هزینه تعمیر چاپگر شارپ

دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر شارپ

خدمات تخصصی تعمیر پرینتر شارپ شامل مجموعه اقداماتی است که برای رفع مشکلات و ارورهای این دستگاه انجام می شود. به صورت کلی، عیب یابی، شناسایی قطعات آسیب دیده، تعمیر و تعویض این قطعات خدمات تعمیر پرینتر را تشکیل می دهند و هریک از این مراحل، خود دارای زیر مجموعه هایی می باشند. پس از تماس شما با نمایندگی تعمیرات شارپ ، تیم تعمیرات به آدرس شما آمده و مراحل عیب یابی را آغاز می کنند. پس از این که مشکل و منشأ آن مشخص شد، همکاران ما اقدامات لازم را جهت تعمیر و تعویض قطعات معیوب انجام خواهند داد.

تعمیر هیتر، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تمیز کردن درام، تعویض درام، تعمیر مشکلات کارتریج، شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو، تعویض دولوپر، تعمیر کاغذکش، تعمیرات مین برد، تعویض چیپست کارتریج، تعویض اتصالات معیوب، تعویض خازن ها و مقاومت های از رده خارج، رفع ارورهای پرینتر شارپ ، تعمیر دینام، تعمیر و تعویض یونیت لیزر، تعمیر سنسورها، تعمیرات اپتیک و اقداماتی از این دست، عمده خدمات تعمیر پرینتر شارپ به شمار می رود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و اطلاع از نحوه دریافت خدمات تعمیر  پرینتر SHARP با نمایندگی شارپ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه پرینتر شارپ
  • تعمیر موتور الکتریکی دستگاه چاپگر شارپ / تعمیر برد دستگاه پرینتر شارپ
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید در مرکز تعمیر پرینتر شارپ
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه چاپگر شارپ
  • تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ / تعویض درام دستگاه پرینتر شارپ
  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه پرینتر شارپ / تعویض چرخ‌دنده‌های دستگاه پرینتر شارپ
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه پرینتر شارپ
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه پرینتر شارپ
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه پرینتر شارپ
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه چاپگر شارپ
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه پرینتر شارپ
  • تعمیر دولوپر دستگاه چاپگر شارپ
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه پرینتر شارپ
  • گرد زدایی، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر ها از توسط تونر ، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان ، لیزری ، سوزنی و حرارتی شارپ
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر شارپ جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر های شارپ جهت کاهش هزینه مصرفی در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی
  • تعمیر انواع دستگاه پرینتر شامل : تعمیر پرینتر چند منظوره شارپ ، تعمیر پرینتر رنگی شارپ ، تعمیر پرینتر سیاه و سفید شارپ
  • تعمیر انواع دستگاه پرینتر شامل :تعمیر پرینتر کاغذ حرارتی شارپ ، تعمیر پرینتر کاغذ عادی شارپ ، تعمیر پرینتر لیزری شارپ
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر شارپ / تعمیر کاستهای پرینتر شارپ
  • تعویض سنسورهای دستگاه پرینتر شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه پرینتر شارپ
  • رفع عیب چسبندگی کاغذ پرینتر شارپ
  • رفع عیب صدای دستگاه پرینتر شارپ
  • رفع عیب ناقص گرفتن کپی پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کپی پرینتر شارپ
  • حل مشکل کپی را نصفه گرفتن پرینتر شارپ
  • حل مشکل کپی نصفه و کثیف پرینتر شارپ
  • حل مشکل نکشیدن کاغذ کپی پرینتر شارپ
  • حل مشکل کج کشیدن کاغذ کپی پرینتر شارپ
  • حل مشکل تکرار دو نوشته پرینتر شارپ
  • حل مشکل نصفه کشیدن کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل ۲ بار پرینت گرفتن پرینتر شارپ
  • حل مشکل سایه زدن روی کاغذ برای چاپ پرینتر شارپ
  • حل مشکل لک داشتن روی کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل افتادن خط عمودی روی کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل افتادن خط افقی روی کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل خورده شدن کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل داغ شدن کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل ۲ برگه همزمان کشیدن پرینتر شارپ
  • حل نکشیدن کاغذ پرینتر شارپ
  • حل گیر کردن کاغذ پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل کم رنگ گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل کج کشیدن کاغذ پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل نگرفتن چاپ پرینتر شارپ
  • رفع عیب replace drum / replace toner پرینتر شارپ
  • بر طرف کردن مشکل تونر پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل کارتریج پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل جوهر پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل پودر پرینتر شارپ
  • حل مشکل نیفتادن بعضی از نوشته ها روی کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل افتادن خط مشکی روی کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل افتادن خط سفید روی کاغذ پرینتر شارپ
  • حل مشکل لیزری رنگی افتادن خط مشکی ، قرمز، زرد، آبی روی کاغذ پرینتر شارپ
  • برطرف کردن مشکل پودر پرینتر شارپ

سوالات متداول کاربران پرینتر sharp

آیا چاپ سفید پرینتر نشانه خرابی آن است؟

بسیاری از افرادی که از پرینتر استفاده می کنند، از چاپ سفید دستگاه شکایت دارند. آنها می گویند پرینتر شان گاهی برگه سفید چاپ می کند در حالی که کارتریج پر و عملیات چاپ هم درست انجام می شود. اگر شما هم با این مسئله مواجه هستید، لازم است اول تنظیمات دستگاه را چک کنید. بسیاری از پرینترهای شارپ و دیگر برندها، قابلیتی دارند که در صورت فعال بودن آن، پس از چاپ هر برگه یک کاغذ سفید بیرون می آید.

این آپشن برای جداسازی دسته های چندتایی کاغذ از یکدیگری کاربرد دارد و بسیاری از افراد از وجود آن بی اطلاع هستند. اگر قابلیت مورد ذکر غیر فعال بود، احتمالا ایراد از دستگاه های متصل به پرینتر، قدیمی بودن فریمور چاپگر و یا نصب نادرست درایور آن در رایانه است. تعمیرات پرینتر شارپ در این شرایط خیلی سخت نیست و معمولا با رفع مشکلاتی که ذکر کردیم، می توان از تکرار چاپ سفید جلوگیری کرد.

چرا چاپ پرینتر کمرنگ است؟

اگر برگه هایی که در پرینت شارپ شما چاپ می شوند کمرنگ هستند، احتمالا جوهر یا تونر آن از حد نرمال کمتر شده است. کیفیت پایین مواد مصرفی هم ممکن است باعث بروز این مشکل شود. همچنین اگر درام درست کار نکند یا آلوده باشد، احتمالا چاپ پرینتر بسیار کم رنگ می شود. آلودگی مگنت و بلید مگنت هم جزء مواردی است که می تواند منجر به افت رنگ چاپ شود.

کیفیت پایین برگه یا عدم تناسب آن با نوع و مدل دستگاه و همچنین فرسودگی یا کاهش عملکرد چاپگر، دیگر دلایل کمرنگ شدن پرینت محسوب می شوند. برای تعمیر پرینتر شارپ در این شرایط، اول تمام بخش های ذکر شده بررسی شده و سپس اقدامات لازم برای بازگرداندن رنگ پرینتر انجام می شوند.

چرا پرینتر در رایانه نصب نمی شود؟

شناسایی نشدن پرینتر در رایانه، دلایل مختلفی دارد که اصلی ترین آن، نصب نادرست درایور در سیستم است. گاهی این مشکل پس از ارتقا ویندوز یا آپدیت مک ایجاد می شود. در این صورت، احتمالا نسخه جدید سیستم عامل، درایور چاپگر را پشتیبانی نمی کند. به ندرت پیش می آید که نصب نشدن پرینتر ناشی از مشکلات و ایرادهای سخت افزاری باشد. اگر درایور چاپگر ایرادی نداشت، بهتر است برای عیب یابی و تعمیرات پرینتر sharp از تکنسین های مجرب این حوزه کمک بگیرید.

علت اصلی کار نکردن پرینتر چیست؟

هنگام کار نکردن پرینتر، باید اول چراغ Error را بررسی کرده و از روشن یا خاموش بودن آن مطمئن شوید. سپس وضعیت قرارگیری کاغذ را بررسی کرده و مطمئن شوید که آن را به درستی در محل خود قرار داده اید. اگر کارتریج خالی بوده و یا درست جا نگرفته باشد، امکان کار نکردن چاپگر وجود دارد. برخی از پرینترها به ویژه مدل های قدیمی هم به دلیل به هم ریختن تنظیمات کار نمی کنند. پس از بررسی این موارد و برطرف کردن آنها، مشکل حل می شود؛ در غیر این صورت بهتر است از یک کارشناس با تجربه تعمیر پرینتر شارپ بخواهید که دستگاه را عیب یابی و  ترمیم نماید.

چرا پرینتر به وایرلس وصل نمی شود؟

این مشکل مختص پرینترهایی است که از قابلیت اتصال بی سیم برخوردار هستند. ناهماهنگی های سیستمی، تنظیمات اشتباه، فعال بودن آنتی ویروس ها یا فایروال ها، قدیمی بودن فریمور، نصب نادرست درایور، مشکلات اتصال وای فای و عواملی از این دست، دلایل اصلی وصل نشدن پرینتر به وایرلس هستند. بدیهی است که با برطرف شدن هریک از این دلایل، مشکل حل می شود. گاهی هم کارشناسان تعمیرات چاپگر شارپ، پرینتر و تمام دستگاه های متصل به آن را ریست می کنند تا اتصال بی سیم بدون ایراد انجام شود. البته بروز رسانی فریمور و نصب مجدد درایور هم راه حل های دیگر هستند.

چرا کاغذ در پرینتر گیر میکند؟
  • مسیر کاغذ: مسیر کاغذ را بررسی کنید و موانع را برطرف کنید.
  • تنظیمات: تنظیمات کاغذ را در کامپیوتر خود بررسی کنید.
  • کاغذ: از کاغذ با کیفیت بالا استفاده کنید.
چگونه می توانم کارتریج پرینتر خود را شارژ کنم؟
  • می توانید کارتریج پرینتر خود را به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه شارژ کارتریج شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شارژ کارتریج، به دفترچه راهنمای پرینتر خود مراجعه کنید.

خدمات پشتیبانی پرینتر شارپ

  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های پرینتر شارپ ، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای
  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات پرینتر شارپ
  • بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری ، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها
  • تنظیم ، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ ، سیگنال ساز ، آمپرسنج ، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر شارپ
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر شارپ
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه پرینتر شارپ
  • تعمیر و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه پرینتر شارپ
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه پرینتر شارپ
  • تحلیل جداول کارکرد دستگاه پرینتر شارپ
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه پرینتر شارپ

این مطلب را از دست ندهید: آموزش تمیز کردن هد پرینتر 

خدمات نرم‌افزاری پرینتر شارپ

  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات پرینتر شارپ
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر شارپ جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی پرینتر ها
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر شارپ
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه پرینتر شارپ
  • استفاده تخصصی از Service Manualدستگاه پرینتر شارپ
  • تعمیر تخصصی پرینتر شارپ / نصب و راه اندازی دستگاه پرینتر شارپ
  • استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه پرینتر شارپ
  • بکارگیری Main Code پرینتر sharp جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه پرینتر شارپ
  • ریست کارخانه Reset factory پرینتر شارپ / ریست پرینتر شارپ
  • گرفتن تمامی درایور ها برای تمامی ویندوز ها در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ

تعمیرات پرینتر شارپ و دیگر واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیرات پرینتر شارپ در این مرکز با بکارگیری ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می‌توانند با مراجعه به نمایندگی شارپ و حضور در پارت تخصصی تعمیرات پرینتر شارپ سرویس‌های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

کیفیت تعمیر در این مرکز، ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان مرکز تعمیرات پرینتر شارپ را در پی داشته است. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می‌توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر شارپ استفاده کرد. دیگر واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می‌گردند.

سوالات متداول تعمیرات شارپ

مرکز تعمیرات شارپ برخودار از ویژگی‌های منحصر بفردی است که آنرا از سایر مجموعه های هم‌تراز متمایز ساخته است. در این مرکز تعمیرات پرینتر شارپ و سایر دستگاه‌های این برند توسط زبده‌ترین کارشناسان و با استفاده از تخصصی‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد.

مهندسان مرکز تعمیرات شارپ با آنالیز تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های معیوب شارپ، عیوب رایج آنها را شناسایی کرده و کارآمدترین متدهای تعمیر را ابداع نموده‌اند. متدهای بکار رفته در این مرکز بدلیل عیب‌یابی تخصصی دستگاه و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته و کیفیت نخستین را به آن باز می‌گردانند. دریافت خدمات این مرکز با استفاده از سیستم سرویس در محل شارپ نیز امکان‌پذیر است. سوالات متداول تعمیرات شارپ در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

انواع پرینتر شارپ و دیگر محصولات شارپ

نمایندگی شارپ ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس، گردگیری و به‌سازی دستگاه‌های تولید شده در کمپانی شارپ اعم از لپ‌تاپ، تبلت، پروژکتور، موبایل، چاپگر و… است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ نظیر تعمیرات پرینتر شارپ از خدمات تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره‌مند گردید. خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی شارپ شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز ساخته و تمامی خدمات ضروری و بایسته را به شما ارائه می‌کند. انواع پرینتر شارپ و دیگر محصولات شارپ در بخش زیر معرفی خواهند شد.

مقالات پرینتر شارپ و دیگر مقالات

تعمیرات پرینتر شارپ را بطورکلی می‌توان در دو مجموعه تعمیرات ساده و پیشرفته جای داد. تعمیرات دسته نخست یا همان تعمیرات ساده را کاربران عادی نیز می‌توانند انجام دهند. لیکن تعمیرات پیشرفته نیازمند حضور کارشناسان متبحر است تا آسیبی به دیگر بخش‌های دستگاه وارد نشود.

شما کاربران گرامی می‌توانید اشکالات ایجاد شده در پرینترهای خود را با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ در میان بگذارید. کارشناسان ما ساده یا دشوار بودن تعمیرات را تشخیص داده و دو راهکار را پیش روی شما قرار می‌دهند. راهکار نخست راهنمایی شما، جهت رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه است تا بدون نیاز به حضور کارشناسان و به دست خودتان عیوب ایجاد شده را رفع نمایید.

راهکار دوم ارائه اطلاعاتی در زمینه مشکلات ایجاد شده در دستگاه و عملیات تعمیری است که به دست کارشناسان تعمیر پرینتر sharp انجام پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه مقالات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر شارپ بخشی از دانش و تخصص مورد نیاز جهت رفع اشکالات پیش آمده در پرینتر را کسب نمایید. مقالات پرینتر شارپ و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای زیر قابل دسترسی است.

اخبار پرینتر شارپ و دیگر خبرها

چیره‌دستی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر شارپ در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، ویژگی‌های لاینفک خدمات ارائه شده به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه باشند. متخصصان و کارشناسان تعمیرات پرینتر شارپ به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که ممکن است در پرینترهای شارپ پدید آمده‌ باشند.

جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. کاربران و علاقمندان به این حوزه می‌توانند بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با این حیطه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایند. اخبار پرینتر شارپ و دیگر خبرها از طریق فضای زیر قابل دسترسی است.