اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون شارپ

تعمیر تلویزیون شارپ همچون خرید آن نیازمند توجه به برخی پارامترهای خاص است، زیرا تعمیر این دستگاه به نوعی تولد دوباره آن به شمار آمده و در صورتی که بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی انجام پذیرد امکان بازیابی کیفیت اولیه و عملکرد نخستین دستگاه را فراهم می‌سازد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر تلویزیون شارپ در منزل یا محل کار در تهران ، کرج و مشهد، فقط کافیست با شماره 54114-021 تماس بگیرید.تکنسین تلویزیون Sharp در سریعترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کرده و دستگاه تلویزیون شارپ شما رو تعمیر خواهند کرد.

در همین راستا مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون شارپ با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد.

تعمیر تلویزیون شارپ

نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ

چنانچه مشکلی برای تلویزیون شما پیش آمده یا احساس می کنید تلویزیون به درستی کار نمی کند، می توانید از کارشناسان فنی نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ کمک بگیرد. فرقی ندارد در روزهای عادی تماس بگیرید و یا بخواهید در روزهای تعطیل با نمایندگی در ارتباط باشید. ما در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستیم. نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ به عنوان تنها نماینده رسمی تعمیر انواع ال ای دی شارپ و ال سی دی شارپ، با کادری متخصص و مجرب مشکل تلویزیون شما را بررسی کرده و اقدام لازم را برای رفع مشکل آن انجام می دهد.

تکنسین فنی این نمایندگی طی آزمون های تخصصی و فوق تخصصی تئوری و عملی به گزینش نمایندگی درآمده و تجربه لازم را در تعمیر انواع تلویزیون شارپ دارند. تعمیر پنل، تعمیر مین برد تلویزیون، تعمیر اسپیکر، تعمیر منبع تغذیه تلویزیون، تعمیر یا تعویض پورت های ورودی و خروجی و تعمیر دیگر قطعات تلویزیون های شارپ در این نمایندگی به صورت کاملاً تخصصی صورت می گیرد؛ ضمن آنکه تمامی این خدمات برای مشتریان عزیز گارانتی می شود. هدف ما رضایت شما و رضایت شما سرمایه ماست.

شماره تماس نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ 54114-021 ، جهت مشاهده آدرس شعب به همراه لوکیشن به صفحه آدرس نمایندگی های شارپ مراجعه نمایید.

بله، تمامی خدمات شامل گارانتی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر شما عزیزان میتوانید با شماره 54114-021 تماس بگیرید.

بله تعمیر تلویزیون شارپ در برخی شهرستان ها نمایندگی دارد، اگر در شهری زندگی می کنید که نمایندگی فعال نیست. می توانید دستگاه را جهت تعمیرات به شعبه مرکزی تهران ارسال نمایید.

اگر هر مشکلی برای تلویزیونتان پیش آمد می توانید با  واحد تعمیر تلویزیون نمایندگی شارپ تماس بگیرید. این مرکز تعمیرکاران متخصصی دارد که پس از تماس شما به آدرس منزلتان مراجعه می‌کنند و به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی تلویزیون شما می‌پردازند. در نهایت نیز با تست و بررسی تلویزیون از رفع مشکل آن اطمینان حاصل می کنند. با این وجود می توانید تعمیرات تلویزیون خود را با خیال راحت به معتبرترین مرکز تعمیر تلویزیون شارپ یعنی نمایندگی رسمی شارپ بسپارید.
  • عیب‌یابی تلویزیون شارپ
  • تعمیرات تخصصی تلویزیون شارپ
  • تست تلویزیون شارپ برای اطمینان از رفع مشکل آن
  • ارائه ضمانت‌نامه تعمیر به مشتری
  • ارائه تمامی خدمات تعمیر تلویزیون شارپ در منزل شما
تعمیرات تلویزیون شارپ در منزل

تعمیر تلویزیون شارپ در محل

یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون شارپ، امکان اعزام کارشناسان تعمیر به محل می‌باشد. در این سرویس دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تمامی تعمیرات تلویزیون شارپ در محل انجام می‌پذیرد. تعمیرکاران اعزام شده جهت سرویس تلویزیون در محل، گروهی از مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر می‌باشند که به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر قادر به عیب‌یابیِ کارشناسی و تخصصی تلویزیون و تعمیر آن می‌باشند.

بنابراین در صورتی که تلویزیون شما به هر دلیل دچار افت عملکرد و خرابی شده است اما امکان جابجایی و انتقال آن را به تعمیرگاه ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سرویس در محل است. برخی از مزایای استفاده از سرویس «تعمیر تلویزیون در محل» عبارتند از: کاهش هزینه‌های تعمیر، پیشگیری از وقوع برخی رویدادهای ناخواسته نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون در حین جابجایی، نظارت بر کار تعمیرکاران تلویزیون، صرفه‌جویی در زمان و … .

نمایندگی تعمیر تلویزیون SHARP

تعمیر تلویزیون شارپ در تهران

نمایندگی شارپ در تهران، کلیه خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون های این برند را با بالاترین سرعت و کیفیت به اقصی نقاط غرب، شرق، مرکز، جنوب و شمال تهران ارائه می دهد. در هر نقطه از تهران، برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون شارپ در محل با یکی از شعب ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، فرجام یا پیروزی تماس بگیرید تا تیم متخصص این مرکز، به آدرس شما اعزام شوند.

تیم تعمیر تلویزیون شارپ در تهران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ابزار مدرن، تلویزیون را عیب یابی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر این دستگاه را انجام می دهند.

تعمیر تلویزیون شارپ در کرج

اگر برای تعمیر تلویزیون شارپ در کرج، دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و حرفه ای هستید، نمایندگی شارپ کرج در کنار شماست. مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون در این مرکز حضور دارند و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات انواع LCD، LED، پلاسما و … شارپ را عیب یابی و برطرف می کنند. کارشناسان مجرب تعمیرات تلویزیون شارپ در کرج، شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده اند که نیازی به طی مسیر تا تهران برای تعمیر تلویزیون خود نداشته باشید.

تعمیر تلویزیون شارپ در مشهد

اگر ساکن مشهد هستید و تلویزیون شارپ شما خراب شده است؟ نگران نباشید!ما تعمیر تلویزیون شارپ را در مشهد با بهترین کیفیت و قیمت انجام می‌دهیم. تیم متخصصین ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون، می‌توانند مشکل تلویزیون شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برطرف کنند. ما از قطعات اورجینال برای تعمیر تلویزیون شارپ استفاده می‌کنیم تا کیفیت تصویر تلویزیون شما حفظ شود. همچنین، تعمیر تلویزیون شارپ در مشهد با گارانتی انجام می شود تا از کیفیت تعمیر اطمینان داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تعمیر تلویزیون شارپ ، با ما تماس بگیرید.

نحوه تعمیر تلویزیون شارپ

کمپانی شارپ از دیرباز اقدام به طراحی و تولید محصولات الکترونیکی با کیفیتی کرده است که از تنوع بسیار بالایی نیز، برخوردار بوده اند. یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولیدی این کمپانی مطرح ژاپنی تلویزیون های پرقدرت آن میباشد. سال هاست که تلویزیون های شارپ در مدل ها و نسخه های مختلفی تولید میشوند و تکنولوژی ساخت این محصول را در سراسر جهان با دگرگونی های بزرگی روبرو کرده اند. آن چه نمیتوان از نظر دور کرد ، آن است که تمامی محصولات الکترونیکی با کیفیت بالا نیز، از عمر مفیدی برخوردارند و ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی و اختلال شوند.

این دلایل گاه مشخص و گاه حتی نامشخص میباشد. تلویزیون های شارپ نیز مانند بسیاری از برند های هم رده ی خود با برخی خرابی های سخت افزاری و نرم افزاری متداول روبرو هستند که شناخت علت و راهکار مقابله با آن ها برای هر کاربری لازم است. با توجه به افزایش قیمت چشمگیر محصولات الکترونیکی، تعمیر صحیح خرابی، منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ای ست که هر کاربری با آن روبرو میباشد. دراین مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی این مشکلات و راه های تعمیر تلویزیون شارپ بپردازیم.

تعمیرات تلویزیون شارپ در محل

هزینه تعمیرات تلویزیون شارپ

هزینه تعمیرات تلویزیون شارپ به عوامل مختلفی مانند نوع تلویزیون، مشکل تلویزیون و هزینه قطعات تعویضی بستگی دارد. به طور کلی، هزینه تعمیرات تلویزیون شارپ در زمان عیب یابی تلویزیون به شما اعلام می شود. برخی از مشکلات رایج تلویزیون شارپ که منجر به هزینه‌های تعمیرات بالا می‌شوند عبارتند از: خرابی پنل تلویزیون شارپ ، خرابی بک لایت تلویزیون شارپ و خرابی برد تلویزیون. در صورتی که تلویزیون شارپ شما دچار مشکل شده است لازم است هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید و از مشاوره با کارشناسان و تعمیرکاران تلویزیون شارپ بهره مند شوید.

خدمات واحد تعمیر تلویزیون شارپ

تعمیر تلویزیون ال سی دی شارپ

مشکلات و اختلالات متعددی در تعمیر تلویزیون ال سی دی شارپ مورد توجه قرار گرفته و ترمیم می شوند. یکی از رایج ترین این مشکلات، سیاه شدن تصویر است. اختلالاتی همچون: ایجاد خطوط یا نقطه های رنگی روی تصویر، عدم نمایش تصویر، عدم وجود صدا، کم نور شدن همه یا بخشی از تصویر و مواردی از این دست نیز نشان از بروز مشکلات جدی در قطعات تلویزیون ال سی دی دارند.

لازم است که شما کاربران گرامی، بروز هریک از موارد گفته شده را جدی گرفته و هرچه سریع تر از یک متخصص برای بررسی و تعمیر محصول خود کمک بگیرید. تداوم هریک از موارد ذکر شده می تواند شدن آسیب را بیشتر کرده و روند تعمیر تلویزیون ال سی دی شارپ را با مشکلات جدی مواجه سازد.

متاسفانه از آنجا که بسیاری از این مشکلات پس از چند روز از بین می روند، بسیاری از کاربران با تصور رفع کامل مشکل به تعمیرگاه مراجعه نکرده و به این ترتیب، باعث بروز مشکلات جدی و بعضا جبران ناپذیر در تلویزیون شارپ خود می شوند.

تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ

قطع شدن تصویر و یا تیره شدن شدید آن در حین شنیدن صدای تلویزیون، مشکل رایجی است که نمایانگر خرابی بک لایت دستگاه می باشد. بک لایت یا همان نور پس زمینه ی تلویزیون در نمایش رنگ های تصویر نقش دارد. در تلویزیون‌های ال سی دی شاهد استفاده از لامپ‌های فلورسنت بر روی بک لایت جهت ایجاد نور پس‌زمینه برای نمایش تصاویر هستیم، اما در تلویزیون‌های ال ای دی از لامپ‌های ال ای دی بر روی بک لایت تلویزیون استفاده شده است.

در هر روی بک لایت معیوب نیازمند اعمال تعمیرات تخصصی است. در این راستا نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ مناسب ترین گزینه ی انتخابی است. کارشناسان این دپارتمان با اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کلیه ی مشکلات بک لایت را شناسایی کرده و آن را در مدت زمان کوتاهی تعمیر می کنند.

تعمیر مین برد تلویزیون شارپ

مین برد یکی از قطعات مهم تلویزیون است، چراکه ارتباط بین تمامی اجزای تلویزیون را برقرار می‌کند. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، نداشتن صدای تصویر در حال پخش، قطع و وصل شدن تصویر، روشن نشدن دستگاه و مواردی از این دست از نشانه های رایج خرابی مین برد هستند.

فرسودگی، کارکرد بیش از حد تلویزیون و بهره گیری از کابل های اتصالی نامرغوب مسبب شکل گیری این علائم می باشند. در هر روی مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ قابل رفع است. کارشناسان ما در این مجموعه با استفاده از تجهیزات فنی مدرن تمامی اختلالات ساختاری مین برد تلویزیون های شارپ را در سطح کیفی بالایی برطرف می نمایند.

تعمیر مین برد تلویزیون شارپ

تعمیر پیکسل سوختگی تلویزیون شارپ

پیکسل سوختگی یا مشکلات شدید تصویر در تلویزیون شارپ ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت از آن، حرارت بالای محیط پخش یا استفاده نادرست از دستگاه رخ دهد. در صورت وجود پیکسل سوختگی در تلویزیون، پیکسل های معیوب باید تعویض گردند.

در بسیاری از موارد، تعویض بخش مربوط به پیکسل سوخته، می تواند مشکل را برطرف کند. در موارد شدیدتر، لازم است تعویض پنل تلویزیون انجام شود. اگر پیکسل سوختگی در محدوده کوچکی از تصویر قرار دارد، ممکن است راه حل های نرم افزاری نیز مفید باشند. با این حال، اولویت مراجعه به متخصص، جهت تعمیر تلویزیون شارپ است تا ایراد به بخش های دیگر سرایت نکند.

تعمیر تیونز تلویزیون شارپ 

تیونر تلویزیون شارپ یک قطعه حساس است که نقش مهمی در دریافت و تبدیل سیگنال های صدا و تصویر دارد. اگر تلویزیون شما مشکلی در نمایش کانال ها یا تصویر دارد، ممکن است تیونر آن خراب شده باشد. برای تعمیر تیونر تلویزیون شارپ، بهتر است از خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون شارپ  استفاده کنید.

تعمیر پاور تلویزیون شارپ

پاور سیستم برق رسان تلویزیون است که در صورت ایراد در آن، عملاً نمی توانیم از دستگاه استفاده کنیم. در صورتی که با مشکل پاور در تلویزیون شارپ خود روبرو شدید، ابتدا مطمئن شوید که سیم برق به درستی به پریز متصل شده و اگر از محافظ استفاده می کنید (توصیه می کنیم این کار را بکنید)، مطمئن شوید که سالم و روشن باشد.

اگر مشکلی وجود نداشت، باید با مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ تماس بگیرید؛ زیرا در مورد مشکلات برق دستگاه کار دیگری از دست شما بر نمی آید و باید عیب یابی دقیقی برای تشخیص ایراد صورت بگیرد. اگر مشکل از اتصالات داخلی باشد، تلویزیون باید به مرکز منتقل شده و سپس تعمیرات روی آن صورت بگیرد. در غیر این صورت برای ایرادات جزئی، خدمات تعمیر پاور در محل نیز ارائه می شوند.

مشکلات رایج تلویزیون شارپ

  • صدا نداشتن تلویزیون شارپ
  • تصویر نداشتن تلویزیون
  • بهم ریختگی رنگ تلویزیون شارپ
  • خاموش شدن خودبه خود تلویزیون

تعمیر مشکلات صدا در تلویزیون شارپ

در تلویزیون شارپ، مشکلات صدا ممکن است به دلیل علل مختلفی از جمله خرابی بلندگو، مشکل در پخش فایل‌های صوتی، تنظیمات نادرست یا خرابی در بخش صوتی تلویزیون باشد. برای رفع مشکلات صدا در تلویزیون شارپ، ابتدا باید مطمئن شوید که تنظیمات صوتی درست انجام شده‌اند و هیچ کدام از آن‌ها به صورت نادرست تنظیم نشده است.

سپس، می‌توانید با استفاده از کنترل‌های موجود در دستگاه یا راهنمای استفاده از تلویزیون، به دنبال راه‌حل برای رفع مشکلات صدا بگردید. در صورتی که با وجود این اقدامات، مشکل صدا حل نشد، بهتر است به تعمیرکار مجرب تلویزیون شارپ مراجعه کنید تا ایشان با توجه به نوع مشکل، تعمیرات تلویزیون شارپ را انجام دهند.

تعمیر پورت های تلویزیون شارپ

تعمیر پورت های تلویزیون شارپ ممکن است به دلیل مشکلات مختلفی از جمله خرابی سخت افزاری یا نرم افزاری، تراشه های مادربرد، قطعات الکترونیکی و یا اتصالات تلویزیون صورت پذیرد. برای تعمیر پورت های تلویزیون شارپ، در ابتدا باید علت دقیق مشکل تعیین شود.

در صورتی که مشکل احتمالی در سخت افزار باشد، تعمیر کاران باید پس از عیب یابی و تعمیرقطعات آسیب دیده تلویزیون شارپ را شروع کنند. همچنین در صورتی که مشکل احتمالی در نرم افزار باشد، ممکن است نیاز به نصب مجدد سیستم عامل تلویزیون شارپ باشد. در هر حال، برای تعمیر پورت های تلویزیون شارپ، بهتر است به نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون شارپ مراجعه کرده و از خدمات تخصصی تعمیرتلویزیون بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون sharp

تعمیر پنل تلویزیون شارپ

از جمله مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون پیش آید خرابی پنل تلویزیون می باشد. کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون قادر به تعمیر پنل انواع تلویزیون می باشند. پنل تلویزیون می تواند به علل گوناگون دچار خرابی شود. از نشانه های اشکال در پنل ایجاد خطوط عمودی در تصویر تلویزیون، تاریکی و یا کم‌ نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر، کند شدن تصویر تلویزیون و روشن شدن چراغ چشمک زن تلویزیون است.

در صورت بروز مشکل در دستگاه با مراجعه به واحد تعمیر پنل تلویزیون شارپ مشکل مربوطه را به کارشناسان متخصص اطلاع دهید. کارشناسان این واحد پس از عیب یابی اولیه مشکل شما را حل خواهند کرد. واحد تعمیر پنل تلویزیون شارپ مجهز به پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر می باشند که باعث می شود انواع مشکل پنل تلویزیون شما حل شود. نمایندگی تلویزیون شارپ با داشتن سابقه درخشان و طولانی در تعمیرات تلویزیون توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

تعمیر فلت تلویزیون شارپ

فلت پنل تلویزیون قطعات و نوارهایی هستند تصویر را از برد آدرس به پنل تلویزیون انتقال می دهند. ممکن است به دلایل مختلف خطوط ارتباطی موجود بر روی فلت‌ها از بین برود. طبق بررسی هایی که در مورد علل خرابی فلت صورت گرفته است این خرابی عمدتا ناشی از ورود مایعات است. هنگامی که مایعات به این بخش از دستگاه نفوذ می کنند، پین های فلت های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر دچار اختلال می شوند.

با توجه به اینکه تعمیر و یا تعویض فلت نیاز به ابزار های پیشرفته دارد، نیاز است در صورت بروز مشکل در این قطعه به مرکزی مراجعه کنید که قادر به حل مشکل شما باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ دارای کارگاه هایی با چنین ابزار های پیشرفته است. واحد تعمیر فلت تلویزیون شارپ با داشتن کارشناسان خبره و واحد های مجهز قادر است مشکل فلت تلویزیون را حل کند.

رفع مشکل جمع شدن تصویر تلویزیون

جمع شدن تصویر تلویزیون در بیشتر موارد ناشی از بهم ریختن تنظیمات تصویر است. در این حالت تنظیمات تصویر، در حالت استاندارد نیست و به همین دلیل، تصویر به صورت جمع شده از طرفین نمایش داده می شود. اگر از تنظیمات مطمئن هستید، احتمالا دو خازن موجود روی شاسی دستگاه آسیب دیده اند.

این شاسی ها وظیفه تنظیم کردن اندازه تصویر را دارند و اگر به درستی کار نکنند، احتمال جمع و یا بیش از حد باز شدن تصاویر وجود دارد. تیم تعمیرات تلویزیون شارپ ضمن بررسی و اصلاح تنظیمات، در صورت نیاز این بخش ها را تعمیر یا تعویض می کنند تا مشکل برطرف شود.

تعمیر تلویزیون با مشکل داغ شدن

برای تعمیر تلویزیون با مشکل داغ شدن، باید دلیل بروز این مشکل را شناسایی و برطرف کرد. معمولا تلویزیون به دلیل کارکرد زیاد و طولانی مدت و بر اثر افزایش حرارت قطعات داخلی داغ می شود. اگر این مشکل مدام تکرار شده و دمای دستگاه بیش از حد عادی است، احتمال آسیب دیدگی برد، بک لایت و حتی پنل وجود دارد.

همچنین ممکن است پاور آسیب دیده باشد و ولتاژ برق استاندارد وارد دستگاه نشود. در این صورت خطر سوختن تلویزیون و از کار افتادن کامل آن وجود دارد. تکنسین های تعمیر تلویزیون شارپ، تلویزیون و قطعات آن را عیب یابی کرده و ضمن تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده، مشکل دستگاه را برطرف می کنند.

حل مشکل خاموش شدن تلویزیون شارپ

اگر از کاربران تلویزیون های شارپ هستید، لازم است بدانید گاهی این دستگاه ها به دلایل مختلفی از قبیل فرسودگی قطعات ریز داخلی، ممکن است خاموش شوند و یا به حالت استند بای در بیایند. این مشکل هر چند مشکلی متداول است اما به طور حتم کاربر را با نگرانی بسیاری روبرو میکند. کارشناسان زبده تعمیر در نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ، این مشکل را در ابعاد وسیع و با دقت بسیار بالایی مورد بررسی و ریشه یابی قرار میدهند.

گاهی برای رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون لازم است دستگاه دوباره برنامه ریزی شود، گاهی ویروسی شدن مین برد نیز چنین اتفاقاتی را رقم میزند. یکی دیگر از دلایل مخرب نیز استفاده از کابل های نامرغوب و بی کیفیت است که نباید آن را از نظر دور کرد.

رفع اختلالات رنگ تلویزیون شارپ

از دیگر اختلالات متداول در تلویزیون های شارپ و سایر برندها بروز اختلالات در رنگ تصاویر میباشد. این مشکل اغلب گریبانگیر تلویزیون های ال سی دی میشود و کاربر را مجبور به مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون شارپ میکند. گاهی این مشکل خود را با بهم ریختگی رنگ ها نشان میدهد که میتواند با از بین رفتن رنگ های به خصوصی در تصویر همراه باشد. گاهی نیز کاربر با خطوط افقی و عمودی رنگی و مزاحمی روبرو میشود که نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد.

کارشناسان معتقدند بسیاری از این مشکلات به دلیل خرابی آی سی کنترلر به وقوع میپیوندد و در صورتی که منبع تغذیه و برد اینورتر و بک لایت سالم باشند، مشکل از خرابی مین برد ناشی میشود. گفتنی ست که تعمیر چنین مشکلاتی در نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ، از تخصصی ترین و حساس ترین امور تلقی میشود.

حل مشکل خطوط افقی و عمودی روی تلویزیون شارپ

بروز خطوط افقی و عمودی روی صفحه تلویزیون بسیار آزاردهنده است و عملاً مانع دیده شدن تصویر می شود. چنین مشکلاتی ممکن است به دلیل ایراد در فلت تلویزیون ایجاد شوند. این ایراد ممکن است تنها در زمان اتصال تلویزیون به دستگاه های دیگر مثل لپ تاپ دیده شود. در این صورت باید بررسی شود که آیا کابل های HDMI یا برد تلویزیون به درستی کار می کنند یا خیر. چنانچه پنل تلویزیون دچار آبخوردگی شده باشد هم بروز خطوط افقی و عمودی ممکن است. تشخیص دلیل اصلی این ایراد برعهده تکنسین است که می توانید پس از تماس با ما و ثبت درخواست، از امکان عیب یابی در محل بهره مند شوید.

حل مشکل وصل نشدن وای فای تلویزیون شارپ

گاهی برخی کاربران تلویزیون های شارپ از مشکل وصل نشدن وای فای تلویزیون خود شکایت میکنند. مشکلات مربوط به وای فای تلویزیون میتوانند در راستای مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به وقوع بپیوندند.
کارشناسان تعمیر تلویزیون شارپ، برای حل این مشکل ابتدا فریمور تلویزیون شارپ را مورد بررسی و آپدیت قرار میدهند و اگر پس از بررسی راه های نرم افزاری، همچنان مشکل به قوت خود پا برجا ماند، اقدام به بررسی و ترمیم یا تعویض قطعات موجود در سخت افزار دستگاه میکنند.

حل مشکل وصل نشدن وای فای تلویزیون شارپ

حل مشکل پرش تصویر در تلویزیون شارپ

پرش تصویر تلویزیون شارپ را می توان از مشکلات دیگر این تجهیزات به شمار آورد. این مشکل معمولا به دلایل مختلفی از قبیل اختلال در فرکانس ورودی دستگاه رخ میدهد. این فرکانس اگر از حد مجاز کمتر و یا بیشتر شود، تصویر در حال نمایش تلویزیون با پرش های عمودی رو به بالا و پایین مواجه میشود.

در چنین مواقعی کارشناسان تعمیر تلویزیون شارپ، با بهره گیری از ابزار دقیق اندازه گیری میتوانند مشکل را ریشه یابی و اختلاف فرکانس را اندازه گیری و در جهت مرتفع سازی آن اقدامات لازم را به عمل آورند. از نکات حائز اهمیت برای جلوگیری از بروز این مشکل میتوان استفاده از کابل های با کیفیت را توصیه کرد.

تعویض قطعات تلویزیون شارپ

یکی از اقداماتی که در نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ صورت می گیرد، تعویض قطعات معیوب و غیرقابل تعمیر است. البته بیشترین تلاش تعمیرکاران ما این است که در صورت امکان قطعات تعمیر شده و نیازی به تعویض نداشته باشند اما به چند دلیل ممکن است این کار صورت نگیرد. اول اینکه هزینه تعمیر برابر با هزینه تعویض باشد و یا اینکه اختلاف چندانی با آن نداشته باشد. در این شرایط تعویض قطعه منطقی تر است.

دوم به شدت خرابی قطعه برمی گردد. برای مثال اگر منبع تغذیه تلویزیون فرسوده شده باشد و یا عمر آن به پایان رسیده باشد برای کارکرد مناسب دستگاه باید آن را تعویض کرد. نکته مهمتر اینکه جهت تعمیر تلویزیون شارپ در این نمایندگی، در صورت تعویض قطعات، قطعه اصلی و اورجینال جایگزین قطعات فرسوده و معیوب می شوند. این موضوع سبب می شود، دستگاه تلویزیون شما فرقی با روزی که آن را خریداری کرده اید نداشته باشد. بهتر است بدانید که این نمایندگی تنها نمایندگی رسمی در کشور می باشد که از قطعات اصلی و اورجینال متناسب با تلویزیون شارپ استفاده می کند.

دیگر خدمات واحد تعمیرات تلویزیون شارپ

  • تعمیر قفل شدن تلویزیون روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • تعمیر پاور تلویزیون شارپ
  • تعمیر قطع یکباره تصویر و سپس صدا و تصویر
  • اصلاح حرکت آرام تصویر از بالا به پایین
  • عیب‌یابی و تعمیر جمع شدن تصویر از پایین در تلویزیون شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیر تصویر به صورت سیاه و سفید همراه با خطوط برگشتی در تلویزیون شارپ
  • تعمیر و اصلاح لرزش تصویر
  • و دیگر خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون شارپ
  • تعمير قطع شدن يکدفعه تصوير و سپس صدا و تصوير تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي حرکت آرام تصوير از بالا به پايين در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي نداشتن برفک با وجود او اس دي در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي سرچ نکردن کانال و خرابي تيونيگ تيونر در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي تصوير به صورت سياه و سفيد همراه با خطوط برگشتی در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي ورتيکال در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي نداشتن صدا در تلويزيون شارپ
  • حل مشکل نداشتن تصویر و صدا در ورودی IV تلویزیون شارپ
  • عیب‌یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون شارپ
  • حل مشکل وجود خطهای پر نور سفید بر روی تصویر
  • تعمیر ایراد ایست وست
  • تعمیر انفجار خازن ۱ میکرو فاراد ۲۵۰ ولت تلویزیون شارپ
  • رفع صدای وزه از تلویزیون شارپ
  • رفع نقص تأخیر در ارائه تصویر تلویزیون شارپ
  • اصلاح عدم جستجوی کانال و خرابی تیونیگ تیونر
  • رفع عیب خراب بودن تصویر تلویزیون شارپ
  • تعمیر و عیب‌یابی صدای خیلی کم و پارازیت دار در تلویزیون شارپ
  • تعمیر اشکال نداشتن صدا در تلویزیون شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیر هاله رنگ در تصویر تلویزیون شارپ
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در تلویزیون شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیر داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
  • تعمیر خرابی آی سی ایپرام در تلویزیون شارپ
  • عیب‌یابی و تعمیر داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر تلویزیون شارپ
  • تعمير قطع شدن يکدفعه تصوير و سپس صدا و تصوير تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي حرکت آرام تصوير از بالا به پايين در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي نداشتن برفک با وجود او اس دي در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي سرچ نکردن کانال و خرابي تيونيگ تيونر در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي تصوير به صورت سياه و سفيد همراه با خطوط برگشتی در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي ورتيکال در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي نداشتن صدا در تلويزيون شارپ
  • تعمیر و اصلاح ورتیکال در تلویزیون شارپ
  • تعمير و عيب يابي لرزش تصوير در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي خطوط برگشتي تصوير تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي جمع شدن تصوير از پايين در تلويزيون شارپ
  • تعمیر و اصلاح خطوط برگشتی تصویر

تعمیر تلویزیون شارپ و دیگر واحدهای تعمیرات شارپ

کاربران تلویزیون شارپ به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد.

بنابراین بهتر است در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد دستگاه، طی یک تماس، از مشاوره‌های کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون شارپ بهره‌مند گردید. طی این تماس، در صورت ابتدایی بودن اشکال، آموزش‌هایی جهت رفع عیوب دستگاه به صورت تلفنی به شما کاربران محترم ارائه می‌گردد. در غیر اینصورت –یعنی در صورت تشخیص یک اشکال عمده و فنی- شما می‌توانید با تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیر تلویزیون شارپ نسبت به رفع عیوب و اختلالات آن اقدام نمایید. دیگر واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی شارپ

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از: به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ، کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در واحدهای تعمیر شارپ و ….

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید.

مقالات تعمیرات تلویزیون شارپ و دیگر مقالات

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد. همچنین بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مقالات تلویزیون شارپ و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای ذیل قابل دسترسی است.

سوالات متداول تعمیر تلویزیون شارپ

در صورت افت عملکرد در دستگاه تلویزیون شارپ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با مرکز تعمیر تلویزیون شارپ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی شارپ در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید.

کارشناسان تعمیر تلویزیون شارپ ضمن ارائه تمامی خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیر، از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود. بعلاوه کارشناسان این مرکز جهت افزایش عمر مفید دستگاه، شیوه‌های نگهداری و اصول گردگیری این دستگاه را به شما آموزش داده و پاسخگوی تمامی پرسش‌ها خواهند بود. سوالات متداول تعمیر شارپ در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

چرا تلویزیون شارپ روشن نمی شود؟

دلایل مختلفی برای روشن نشدن تلویزیون شارپ وجود دارد، از جمله:

  • خرابی برد پاور
  • خرابی برد مین
  • خرابی کابل برق
  • خرابی پریز برق
  • قطعی برق

اگر تلویزیون شما روشن نمی شود، ابتدا باید بررسی کنید که آیا پریز برق سالم است یا خیر. سپس، کابل برق تلویزیون را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیب ندیده باشد. اگر کابل برق سالم باشد، ممکن است برد پاور یا مین برد تلویزیون شما خراب شده باشد. در این صورت، باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

اخبار تلویزیون شارپ و دیگر خبرها

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ دانشِ اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند. در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیرات شارپ می‌باشند. اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد.

جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات تلویزیون شارپ ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است. اخبار تلویزیون شارپ و دیگر خبرها مرتبط از طریق فضای زیر با شما در میان گذاشته خواهد شد.

انواع تلویزیون شارپ و دیگر محصولات شارپ

مرکز تعمیر تلویزیون شارپ ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با ارتقاء، ترمیم، بهسازی، سرویس و تعمیرات این محصول است. این مرکز، با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود.

مرکز تعمیر تلویزیون شارپ با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های پروژکتور مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری عرضه می‌دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

هفت + 15 =