نمایندگی شارپ در شهرستان ها

نمایندگی شارپ در شهرستان ها به کاربران عزیز شهرستانی ارائه خدمت می‌نماید. مرکز تعمیرات شارپ برای جذب کارشناسان توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است . از این رو پروسه تعمیر توسط مجربترین تکنسین ها انجام می‌پذیرد. کیفیت عملکرد پرسنل نمایندگی شارپ در شهرستان به نحوی است که کاربران پس از استفاده از محصول می توانند دستگاه خود را سالم و بی عیب و نقص تحویل بگیرند.

هزینه خدمات نمایندگی شارپ در شهرستان ها با قیمتی مناسب از کاربران اخذ می‌گردد .خاطرنشان میسازیم عملکرد کارمندان مجموعه تحت نظارت دقیق مدیریت است. زین پس کاربران شهرستانی شارپ ، نگرانی بابت تعمیر نشدن دستگاه خود نخواهند داشت. نمایندگی شارپ در شهرستان ها امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را مهیا ساخته است.

ویژگی‌های نمایندگی شارپ در شهرستان

مهمترین ویژگیهای نمایندگی شارپ در شهرستان ها عبارت است از : تمامی تعمیرات در این مرکز براساس استانداردهای جهانی و اصول تعریف شده انجام می‌گردد. کارشناسان مرکز تعمیرات شارپ ابتدا به عیب یابی دستگاه می‌پردازند. سپس بهترین گزینه برای تعمیر را بر می‌گزینند. تعمیر محصولات شارپ با تجهیزات پیشرفته از مهمترین دلایلی است که موجب می گردد دستگاه پس از تعمیر همانند روز اول کار کند.

برخی از مهمترین ویژگیهای پرسنل نمایندگی شارپ در شهرستان ها عبارت است از :

نمایندگی شارپ در شهرستان ها
  • خبرگی
  • فراست
  • مهارت
  • دانش و پویایی
  • احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آنها
  • ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی
  • رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان
  • انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات شارپ و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری
  • تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان
  • ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیرکاران نمایندگی شارپ در شهرستان ها در کارگاههای مجزا به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران می‌پردازند. پروسه تعمیر با بکارگیری مدرنترین تجهیزات و ابزارآلات صورت می‌گیرد. این ابزارآلات تعمیر توسط مهندسین مجرب نمایندگی شارپ خریداری شده‌اند. مدیریت مجموعه با ورود ابزارالات مدرن به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاه ها دارد.

لازم به ذکر است ، کادر حرفه ای نمایندگی شارپ در شهرستان ها پس از اتمام پروسه تعمیر به گردگیری بخش های داخلی دستگاه و اعمال تنظیمات کلی در آن می‌پردازند. همین امر موجب می‌گردد دستگاه پس از تعمیر همانند روز اول کار کند. امید است بتوانیم با ارائه هرچه بهتر خدمات موجبات رضایت شما عزیزان را فراهم آوریم. دیگر واحدهای تعمیرات شارپ در زیر به حضور شما معرفی می‌شوند.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی شارپ در شهرستان

نمایندگی شارپ در شهرستان ها
  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می‌گردد
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی شارپ در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی شارپ در شهرستان ها می‌باشد
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی شارپ در شهرستان ها پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی شارپ در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی شارپ در شهرستان ها

برای مطالعه اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول میتوانید به دیگر صفحات سایت مراجعه نمایید.

محصولات شارپ

سوالات متداول شارپ

اخبار شارپ

مقالات شارپ