اشتراک گذاری

تعمیر تبلت شارپ

  با پیشرفت در همه ی زمینه ها، این انتظار از وسایل الکتریکی به وجود آمده است که روز به روز , وسایل جدیدتری در بازار ارائه شود. از جمله این ها تبلت است که هم شبیه به موبایل و هم لپ تاپ است ، با خصوصیات شبیه به تلفن همراه ولی با صفحه نمایشی بزرگ تر. تبلت امروزه نقش پر رنگ تری با توجه به سیستم آموزشی پیدا کرده که در بعضی از مدارس الزام به خرید تبلت برای دانش آموزان وجود دارد. فروش تبلت با توجه به قیمت آن ارزیابی می شود و در واقع تبلت ارزان، فروش زیادی دارند و در عین حال تبلت های خوب و حرفه ای تر نیز پرفروش محسوب می شوند. تعمیرات در هر وسیله را می توان نگرانی عمده مردم دانست . اینکه تبلتشان چگونه تعمیر می شود و یا در صورت نیاز قطعه تبلت به چه صورت است . آیا جنس درجه یک استفاده می شود یا خیر ! و از قبیل این پرسش ها .

البته که مراکز زیادی برای تعمیر تبلت وجود دارد ولی مهم شرکتی است که مردم بتوانند به آن اعتماد کرده و از آن به عنوان تعمیر مطمئن تبلت یاد کنند. شارپ سرویس با داشتن تیم متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات درجه یک که برای تعویض قطعات  تبلت شارپ کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیرات و تعمییر انواع محصولات شارپ، با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان  آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد.

sharp-20-inch-tablet

تعمیرات تبلت شارپ

  شارپ سرویس ، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تعمیرات تخصصی تبلت شارپ را با تیمی از باتجربه ترین , مهندسین و متخصصین تعمیرات تبلت راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت شارپ و موبایل شارپ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد. همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری شارپ سرویس،  با دارا بودن آرشیو کامل Firmware ،خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند. شرکت شارپ ژاپن یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ژاپنی کالاهای مصرفی الکترونیکی است. شارپ سرویس را می توان تنها نماینده رسمی شرکت شارپ ژاپن در ایران دانست.

این واحد به عنوان اولین گروه تعمیر تبلت شارپ در کشور و با دارا بودن مجموعه کاملی از قطعات تبلت شارپ از جمله تاچ، ال سی دی و آی سی های انواع تبلت، آماده تامین قطعات تبلت شارپ  و تعمیرات تبلت با قیمتی مناسب برای همکاران عزیز در سراسر کشور  می باشد.

تعمیر تبلت شارپ

برخی از خدمات ارائه شده در واحد تخصصی تعمیر تبلت شارپ سرویس

 

  •     تعویض تاچ و ال سی دی انواع تبلت شارپ
  •     تعمیرات تخصصی برد انواع تبلت شارپ
  •     تعمیر و تعویض باتری تبلت شارپ
  •     تعمیر و تعویض دوربین تبلت شارپ
  •     تعمیر و تعویض آی سی تغذیه تبلت و سایر قطعات سخت افزاری تبلت شارپ
  •     تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت شارپ
  •     تعمیر و تعویض میکروفن تبلت شارپ
  •     تعمیر و تعویض پلیت آنتن تبلت شارپ
  •     فلش نرم افزاری انواع تبلت شارپ
  •     نصب رام انواع تبلت شارپ
تعمیر تبلت شارپ

تعمیر تبلت شارپ

نمایندگی شارپ / نمایندگی sharp

نمایندگی تبلت شارپ / نمایندگی تبلت sharp

نمایندگی رسمی تبلت شارپ / نمایندگی رسمی تبلت sharp

نمایندگی اصلی تبلت شارپ / نمایندگی اصلی تبلت sharp

نمایندگی تعمیرات تبلت شارپ / نمایندگی تعمیرات تبلت sharp

نمایندگی تعمیر تبلت شارپ / نمایندگی تعمیر تبلت sharp

نمایندگی تعمیرات تخصصی تبلت شارپ / نمایندگی تعمیرات تخصصی تبلت sharp

نمایندگی تعمیر تخصصی تبلت شارپ / نمایندگی تعمیر تخصصی تبلت sharp

نمایندگی خدمات پس از فروش تبلت شارپ / نمایندگی خدمات پس از فروش تبلت sharp

نمایندگی رسمی فروش تبلت شارپ / نمایندگی رسمی فروش تبلت sharp

نمایندگی اصلی فروش تبلت شارپ / نمایندگی اصلی فروش تبلت sharp

فروش تبلت شارپ با گارانتی اصلی / فروش تبلت sharp با گارانتی اصلی

تعمیر تبلت شارپ

تعمیر تبلت شارپ