اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ

همان طور که می دانید اعمال فرآیند کپی در دستگاه کپی نیازمند هماهنگی و کارکرد تمامی قطعات با یکدیگر می باشد. انتقال دستور از سیستم به دستگاه کپی و تامین انرژی آن برای اعمال فرآیند کپی به وسیله ی برد پاور انجام می شود. حساسیت های دستگاه کپی و به خصوص برد پاور بسیار زیاد بوده و سبب شده تا دستگاه در فواصل زمانی کوتاه مدت با اختلال رو به رو شود. نگهداری درست از دستگاه کپی نیز تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه دارد.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی و تعویض این قطعه با مدل های اصلی یکی از خدماتی است که واحد تخصصی تعمیرات دستگاه کپی ارائه می شود. به یاد داشته باشید تنها نیروی متخصص می تواند با عیب یابی های دقیق کیفیت اولیه را به دستگاه باز گرداند. در ادامه قصد داریم مواردی مثل اهمیت تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ و نکات مهم در تعمیر این قطعه را یاد آور شویم . به منظور آشنایی بیشتر با موارد ذکر شده تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ

اهمیت تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ

همان طور که پیش تر اشاره کردیم وظیفه ی برد پاور انتقال دستور به سیستم می باشد. با توجه به این کارکرد آسیب دیدگی برد پاور ، امکان اعمال فرآیند کپی را از دستگاه سلب می کند، زیرا در صورتی که دستور گرفتن کپی از جانب دستگاه صادر نشود و یا تامین انرژی برای چاپ انجام نشود امکان کپی گرفتن با آن نیز وجود نخواهد داشت.

به همین منظور و بازگردانی کارایی اولیه ی دستگاه تعمیر برد پاور دستگاه کپی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.مهندسان واحد تعمیر دستگاه کپی به دلیل آشنایی با تمامی قطعات می توانند کلیه ی آسیب دیدگی های دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف نمایند. تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ یکی از اقداماتی است که به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد.

 دلایل آسیب دیدگی برد پاور دستگاه کپی شارپ

اختلال در برد پاور معمولا به دلایل محدود و مشخص رخ می دهد .در این قسمت به بررسی سه علت رایج اختلال در برد پاور دستگاه کپی می پردازیم.

  • حجم کاری بالا:

یکی از رایج ترین دلایل آسیب دیدگی دستگاه کپی ، به خصوص برد پاور حجم کاری بسیار بالا در دستگاه می باشد. هر دستگاه کپی متناسب با برند ، مدل و… دارای توان کاری مشخص شده ای است. در صورتی که استفاده از دستگاه بیش از حد توان تعریف شده برای آن باشد دستگاه کپی با آسیب رو به رو شده و نیاز به تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ در آن افزایش می یابد.

  • ولتاژ بالای جریان برق:

ولتاژ بالا در دستگاه کپی آسیب دیدگی بسیاری از قطعات را در پی دارد که یکی از این قطعات برد پاور دستگاه کپی می باشد. نوسانات جریان برق یکی از عواملی است که بر کارکرد دستگاه کپی تاثیر مستقیم دارد. در صورت بروز این اختلال به دلیل ولتاژ بالای جریان برق ، لازم است تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ را به متخصصان واحد تعمیرات دستگاه کپی بسپارید. مهندسان این مجموعه با بهره مندی از تجهیزات مدرن می تواند تمامی عیوب و نواقص دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف نماید.

  • آلودگی قطعات:

آلودگی قطعات بر تمامی بخش های دستگاه کپی تاثیرگذار بوده و تنها تاثیر مستقیم بر برد پاور ندارد. وجود و نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه کپی یکی از رایج ترین دلایلی است فرآیند چاپ در دستگاه کپی را با مشکل رو به رو می کند. در وهله ی اول برای رفع این مشکل بهتر است قطعات داخلی را تمیز کنید. در صورتی که با این کار باز هم به تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ نیاز داشتید می توانید به تعمیرکاران متخصص در واحد تعمیر دستگاه کپی مراجعه کنید.

نکات مهم در تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ

از نکات مهم در تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ می توان به حضور نیروی مجرب اشاره کرد. متخصصان با بهره مندی از اطلاعات و علوم تعمیراتی می توانند با عیب یابی های تخصصی تمامی قسمت های دستگاه کپی را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان تمامی نواقص آن را برطرف نمایند. به یاد داشته باشید در صورتی که به تعویض برد پاور نیاز داشتید حتما از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید. قطعات اصل کیفیت و کارایی دستگاه را تضمین می کنند. در واحد تعمیرات تخصصی دستگاه کپی مهندسان ارشد به هنگام تعویض قطعات اصالت قطعات مورد استفاده را برای مشتریان تضمین می کنند.

اینو بخون حتما به کارت میاد :چرا دستگاه کپی شارپ کپی نمی گیرد ؟

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ گروهی از برترین تکنسین های تعمیراتی را گرد هم آورده است. متخصصان در نمایندگی شارپ و در واحد تعمیرات دستگاه کپی شارپ با دسترسی به انواع ابزار و قطعات می توانند کلیه ی نواقص دستگاه کپی را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند. استفاده از تجهیزات منحصر به فرد در این نمایندگی سبب شده تا کلیه ی خدمات ارائه شده در آن در بالاترین سطح کیفی قرار بگیرند. تعویض قطعات انواع دستگاه کپی رومیزی و ایستاده یکی دیگر از سرویس هایی است که در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ ارائه می شود.

فروش انواع دستگاه کپی شارپ از دیگر سرویس های ارائه شده در نمایندگی شارپ به شمار می رود. تمامی دستگاه های کپی در این نمایندگی به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند. تمامی خدمات در نمایندگی تعمیرات شارپ از جانب مرکز سخت افزار ایران تضمین می شود.

 شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.