اشتراک گذاری

تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ

در میان قطعات ریز و درشتی که در دستگاه کپی شارپ وجود دارد، دولوپر از آن دست قطعاتی است که در صورت خرابی هم امکان تعمیر و هم امکان تعویض آن وجود دارد. تشخیص این مسئله که آیا نیاز به تعویض دولوپر است یا تعمیر، توسط کارشناس تعمیر دستگاه کپی و با توجه به سطح خرابی پیش آمده در دولوپر دستگاه کپی شارپ انجام می‌شود. در هر حال، شما کاربران گرامی، در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ ، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کپی را ثبت نمایید.

سرویس‌های دستگاه کپی به دلیل ابعاد بالای این محصول و عدم امکان جابجایی آن به صورت تعمیر در محل ارائه می‌گردد. توصیه می‌شود در زمان تماس، اشکال پیش آمده در دستگاه، دلیل این اشکال، دستکاری‌های احتمالی و مواردی از این دست را با کارشناسان درمیان بگذارید.

دولوپر دستگاه کپی شارپ

عموماً زمان تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ توسط دستگاه و به واسطه یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. جهت تعویض دولوپر بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت.

توصیه می‌شود در صورت مشاهده پیغام فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ اقدام کنید؛ بی‌توجهی به افت کیفیت دولوپر در درازمدت، نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید کیفیت چاپ می گردد. توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن، می بایست نسبت به ریست کردن کنتور دولوپر اقدام نمایید. در صورت نیاز به سرویس های تخصصی تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی Sharp تماس بگیرید.

این مقاله را از قلم نیندازید:دولوپر دستگاه کپی شارپ

خرابی دولوپر دستگاه کپی شارپ

یکی از اشکالات پیش آمده در دولوپرها ریزش آن هاست که افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. بروز این اشکال عموماً به دلیل استفاده از تونرهای بی کیفیت و غیراورجینال است. در هر حال اگر دولوپر دستگاه کپی شارپ شما نیز در طول روزهای اخیر دچار چنین اشکالی شده است می توانید با دنبال کردن این بخش، تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ را به سرانجام برسانید.

 همانگونه که می دانید دولوپر دانه های براده آهن است که کار آن عرضه تونر به درام بصورت یکنواخت و با درصد مشخصی از آغشتگی است. در فرآیند چاپ دانه های تونر تحت بار الکتریکی مشخصی، از دانه های دولوپر جدا می شوند و به سطح درام جذب میگردند. اشکالی که گاه در این میان ظاهر می شود ریزش دانه های دولوپر است. در این وضعیت برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ نیازی به تعویض دولوپر کپی نیست. کافی است دولوپر را داخل یک حلال نظیر بنزین بریزید و سپس روی یک روزنامه در معرض تابش آفتاب قرار دهید تا حسابی خشک شود. بدین ترتیب دانه های تونری که به آن چسبیده‌اند، در حلال جدا می شود. (با توجه به آتش‌زا بودن بنزین توصیه می‌شود این کار را با نهایت احتیاط انجام دهید و یا انجام آن را به کارشناسان تعمیر بسپارید).

تعمیرات دستگاه کپی شارپ

تعمیرات دستگاه کپی شارپ –نظیر تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ که در بخش‌های فوق به آن پرداخته شد- یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می‌پذیرد. بدیهی است که دستگاه های کپی شارپ نیز علی رغم کیفیت بالای ساخت و عملکردشان، همانند بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دیگر، در اثر استفاده مداوم یا به سبب اختلال در سیستم یا به هر دلیل دیگری، دچار اختلال و افت گردند؛ درست در همین زمان است که پای یک تعمیرگاه و تعمیرکار خوب به میان می‌آید و دارنده دستگاه درصدد برمی آید تا دستگاه کپی معیوب خویش را به یک مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ انتقال دهد.

مرکز تعمیر دستگاه کپی  Sharpارائه دهندۀ تمامیِ سرویس هایِ تعمیر، ترمیم و تعویضی است که در فهرست خدمات پس از فروش دستگاه های کپی ذکر شده است. این مرکز با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و التزام به اجرای تمامی استانداردهای این حوزه، در تلاش است تا رضایت کاربران این برند را کسب نماید. مزیت ویژه مرکز تعمیر دستگاه کپی حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده دستگاه و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد.

اینو بخون حتما به کارت میاد :شارژ تونر دستگاه کپی شارپ

تعمیرات شارپ

با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات شارپ ، توجه، دقت و تمرکز بر خدمات ارائه شده، جز با ایجاد واحدهای تخصصی امکان‌پذیر نبوده است. در نمایندگی تعمیرات شارپ خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول صرفاً در پارت مخصوص به همان محصول ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی بسته به نوع دستگاه خویش پس از ورود به مرکز تعمیرات شارپ، به واحد مربوطه راهنمایی شده و خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت می‌کنید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در ایران با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و ماهر خویش در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات حوزه سخت افزار و پشتیبانی فنی تجهیزات را به مشتریان، همکاران و هموطنان گرامی ارائه نماید. بدین منظور کارشناسان این مرکز، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری تمامی دستگاه های شارپ آشنایی و تسلط دارند. با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ، توجه، دقت و تمرکز بر خدمات ارائه شده، جز با ایجاد واحدهای تخصصی امکان‌پذیر نبوده است. در مرکز تعمیرات شارپ خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول صرفاً در پارت مخصوص به همان محصول ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی بسته به نوع دستگاه خویش، پس از ورود به نمایندگی شارپ به واحد مربوطه راهنمایی شده و خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت می‌کنید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید