اشتراک گذاری

تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ

یکی از اشکالاتی که ممکن است دارندگان مانیتورهای شارپ با آن مواجه گردند خرابی کلید پاور است. اگرچه بروز خرابی در کلید پاور می تواند علل متعددی داشته باشد اما با عیب یابی صحیح و بررسی درست دستگاه، می توان منشا اصلی این اشکال را شناسایی کرد. عیب یابی صحیح و تشخیص درست اشکال پیش آمده در دستگاه سبب می گردد تا راهکار استفاده شده جهت تعمیر بالاترین میزان تأثیر را داشته باشد و دکمه پاور با استفاده از کارامدترین روش ها بهبود یابد. دارندگان مانیتورهای شارپ در صورت بروز اشکال در کلید پاور دستگاهشان، می توانند به نمایندگی sharp مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ را دریافت نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات sharp از جمله خدمات مرتبط با تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ

عیب یابی و تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ

همانگونه که ذکر شد عیب یابی صحیح دستگاه و تشخیص درست منشاء اشکال پیش آمده در آن نخستین و مهم ترین گام در تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ است. برای مثال در نخستین گام می توان بررسی کرد که چراغ پاور مانیتو روشن می‌شود یا خیر؛ اگر روشن شد و مانیتور تصویر نداشت، در این صورت توصیه می‌شود که نور چراغ قوه‌ای به صفحه تابانده شود.

اگر تصویری مشاهده شد احتمالا مشکل ایجاد شده مربوط به نور پس‌زمینه مانیتور است. اما اگر چراغ پاور روشن نمی‌شد، احتمالا مشکل مربوط به منبع تغذیه دستگاه است. بدین معنا که اشکالی در یکی از خازن‌ ها ایجاد شده است. اگر چه احتمالاً بتوان اشکال پیش آمده در خازن را با اندک مطالعه و تخصصی، مرتفع ساخت اما توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این قطعه، خدمات مرتبط با تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ به متخصصان این حوزه سپرده شود. برای کسب اطمینان از وجود خرابی در خازن می توان به نشانه های زیر دقت کرد: ویز ویز کردن مانیتور و یا خط خطی شدن صفحه نمایشگر.

تعویض و تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ

در صورتی که فرآیند تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که خرابی ایجاد شده به دلیل وجود اشکال در منبع تغذیه دستگاه است احتمالا به دارنده دستگاه توصیه می شود که اقدامات لازم جهت تعویض مانیتور را سرلوحه کار قرار دهد. این پیشنهاد، غالبا به دلیل هزینه بالایی است که دارنده دستگاه ناچار می شود جهت تعمیر مانیتور بپردازد. هزینه ای که تعویض مانیتور را بصرفه تر از تعمیر آن می کند. توصیه می شود پیش از مراجعه به مرکز تعمیر Sharp و درخواست تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ موارد ذکر شده در بخش زیر را در دستگاه خود بررسی نمایید:

  1. اول کابل های ارتباطی را تست کنید.
  2. سعی کنید قطعات را از داخل کیس خارج کرده و در بیرون کیس آنها را تست کنید.
  3. برای تست قطعات باید قطعه جایگزین داشته باشید و هر قطعه ای را یکبار با قطعه سالم جایگزین کنید.

بررسی عیوب مانیتور شارپ

اگر مانیتور شما پس از فشردن دکمه پاور تصویر دارد اما تصویر به نمایش درآمده در آن دچار اشکال است مثلاً مربع‌های رنگارنگ برروی آن مشاهده می شود، ممکن است این اشکال به دلیل خرابی برد AV باشد. برای رفع خرابی برد AV بهتر است یک برد نو خریده و آن را با برد آسیب دیده، عوض نمایید. توجه داشته باشید که برد AV معمولاً به شکل مداری مستطیل شکل بوده که در نزدیکی کابل‌های صوتی و تصویری قرار گرفته است.

در گام بعدی این احتمال داده می شود که دکمه‌های مانیتور شما از کار افتاده باشد؛ برای دریافت صحت و سقم این فرضیه، دکمه پاور مانیتور را با پاک‌ کننده‌های فلزی تمیز کنید و یا اتصالات شکسته این دکمه‌ها را دوباره برقرار نمایید. پیشنهاد آخر ما بررسی کابل ها و اطمینان از صحت آنهاست. در صورتی که با انجام موارد ذکر شده همچنان اشکال ایجاد شده در مانیتور پایدار بود توصیه می شود که به مرکز تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ مراجعه نمایید و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را با کارشناسان درمیان بگذارید.

تعمیرات مانیتور شارپ

مانیتور یا صفحه نمایش متداول‌ترین دستگاه خروجی بوده که از آن برای نمایش اطلاعات استفاده می‌گردد و دارای انواع مختلفی است. وقتی اطلاعات از طریق صفحه کلید وارد کامپیوتر می‌شوند، در صفحه نمایش ظاهر می‌گردند تا از صحت آنها اطمینان حاصل شود. بعضی از کامپیوترهایی که مانند لپ تاپ قابل حمل یا Portable هستند دارای نوعی صفحه نمایش تخت می باشند.

در این نوع کامپیوترها، میزان مصرف برق از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این کامپیوترها معمولا در مکانهایی که امکان دسترسی به برق نیست کار می‌کنند و صرفه‌جویی در مصرف برق در آنها بسیار حائز اهمیت می باشد. در هر حال، در صورتی که برند مانیتور مورد استفاده‌تان شارپ باشد می توانید با حضور در نمایندگی شارپ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیرات مانیتور شارپ در این مرکز به دست متخصصانی انجام می پذیرد که ترفندهای تعمیر را متناسب با ساختار و نوع مانیتور بر می گزینند و با عیب یابی صحیح دستگاه، بهترین راهکار جهت رفع عیوب ایجاد شده در آن را به کار می برند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مانیتور شارپ به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بی شماری از این دستگاه ها بر ویژگی های فنی و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن از جمله تعمیر کلید پاور مانیتور شارپ هستند.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ با همکاری تیمی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان، در تلاش است تا ارائه‌دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه های فروش، تعمیر و آموزش تعمیرات شارپ باشد. نمایندگی شارپ در راستای نیل به اهداف خویش، تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم ساخته و در اختیار کارشناسان و کادر فنی خویش قرار داده است. تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی شارپ یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیرات sharp، مطرح گردد.

این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر شارپ ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش،تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.