اشتراک گذاری

تعویض درام دستگاه کپی

تعویض درام دستگاه کپی شارپ یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می دهد. درام یکی از قطعات مهم دستگاه های فتوکپی است که بیشتر در مدل های لیزری وجود دارد. درام پس از شارژ شدن توسط لیزر، تونر را حمل کرده و روی کاغذ می غلتاند. در حین چرخیدن درام، پوشش بیرونی آن مطابق با موردی که در حال چاپ آن است، می تابد. سپس این قسمت های تابیده شده، ذرات ساخته شده تونر را جذب کرده و غلطک این تونر را بر روی کاغذ قرار می ‎دهد.

به این ترتیب درام در انجام شدن فرایند چاپ نقش مهمی را ایفا می کند. با توجه به اهمیت و حساسیت قطعه مورد بحث، بررسی و تعویض آن در نمایندگی شارپ بر عهده جمعی از مجرب ترین متخصصین تعمیرات دستگاه کپی می باشد. به این ترتیب شما عزیزان می توانید از تعویض درام دستگاه کپی شارپ خود به صورت تخصصی و حرفه ای در این مرکز اطمینان کامل داشته باشید.

[kkstarratings]

تعویض درام دستگاه کپی

آموزش تعویض درام دستگاه کپی

برای تعویض درام دستگاه کپی شارپ باید مراحل زیر را انجام دهید:

1 – باز کردن پیچ ها و جدا کردن سرپوش

2- جدا کردن درام

3- جدا کردن فوم رولر

4- تمیز کردن فوم رولر با یک دستمال نرم

5- باز کردن پیچ های بلید

6- بیرون آوردن بلید

7- خالی کردن کارتریج درام از تونر

8- تمیز کردن وایپر بلید

9- جای گذاری مجدد وایپر بلید

10- تمیز کردن گریس از روی فوم رولر با استفاده از پنبه آغشته به الکل

11- نصب کردن فوم رولر

12- نصب کردن درام به همراه اهرم محرک

13- روغن کاری محور OPC

14- جای گذاری مجدد سرپوش

15- جایگزین کردن چیپ ها

نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ یکی از بخش های اصلی نمایندگی sharp است که به صورت تخصصی بر ارائه خدمات حوزه این دستگاه متمرکز شده است. این مرکز ضمن عرضه آخرین مدل های دستگاه کپی کمپانی مورد بحث، خدمات ترمیمی این محصول را نیز به کاربران ارائه می دهد. این مرکز از کلیه مجوز های لازم برای فعالیت برخوردار بوده و کاربران می توانند از اصل بودن محصولات خریداری شده اطمینان کامل داشته باشند. همچنین محصول مورد نظر شما در نمایندگی تعمیرات کپی شارپ به تخصصی ترین شکل مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرد. همکاران ما در این مرکز نهایت تلاش خود را می کنند که با کیفیت ترین خدمات را به کاربران ارائه نموده و به این ترتیب، اصول و اهداف مشتری مداری را محقق نمایند.