اشتراک گذاری

تلویزیون ال ای دی شارپ مدل LC-40LE3550X

شرکت شارپ بر خلاف سایر تولیدکنندگان معتقد است میتوان روش تلویزیون دیدن را تغییر داد. شارپ تلویزیون هایی که تولید میکند کیفیت تصویر خوبی دارند و کیفیت تصاویر Full HD است .این تلویزیون قادر است از طریق Component/Composite، HDMI و یا USB به پخش تصاویر بپردازد و خروجی صدا نیز در آن تعبیه شده است تا با اتصال به یک اسپیکر بتواند صدای قدرتمندتری تولید کند همچنین  این تلویزیون قادر است از زبان فارسی پشتیبانی کند و  به‌وسیله‌ی گیرنده‌ی دیجیتال داخلی می‌تواند تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی کشورمان را  نمایش دهد. 

به‌وسیله‌ی USB می‌توانید به تماشای فیلم، عکس و موسیقی دلخواه خود بنشینید. این تلویزیون از فرمت‌های رایج تصویری مانند Divx HD پشتیبانی می‌کند؛ همچنین شما می‌توانید درصورتی‌که تلفن همراه هوشمندی دارید که دارای قابلیت MHL است، به‌سادگی با اتصال به تلویزیون به پخش تصاویر دلخواه خود از طریق تلفن همراه و یا تبلت خود بپردازید.

تلویزیون ال ای دی شارپ مدل LC-40LE3550X

ساختار تلویزیون ال ای دی شارپ مدل LC-40LE3550X

این محصول با این که صفحه تختی دارد اما نسبت به خط قائم کج قرار می‌گیرد.پایه دو تکه این تلویزیون که همجنس بدنه است کیفیتی مطلوب دارد و به وسیله دو نوع پیچ مختلف در پشت تلویزیون قرار می‌گیرد و خمیدگی کامل و دوست داشتنی ایجاد می‌کند.تمام درگاه‌های این تلویزیون در پشت آن قرار گرفته‌اند. با این که وجود یک درگاه USB به شدت نا امید کننده است اما این کمبود به لطف سه درگاه HDMI، ورودی کامپوزیت، کامپوننت، خروجی صدای دیجیتال، ورودی صدا، خروجی هدفون و در انتها ورودی PC چندان به چشم نخواهد آمد.

تعمیر تلویزیون شارپ خود را به ما بسپارید

مشخصات تصویر تلویزیون ال ای دی شارپ مدل LC-40LE3550X

تصویر در تلویزیون بی شک یکی از مهمترین عوامل در خرید محسوب می شود . در این مدل تلویزیون تصویر سینمایی است اما تنظیمات اولیه آن  به خاطر وجود رنگ قرمز زیاد خیلی باب میل نیست. با صرف کمی زمان و انجام تنظیمات دلخواه در منوی تصویر ، جزئیات آن به خوبی نمایش داده می شوند. این قاب به دلیل زاویه‌ای که در قرار گیری دارد نور محیط را کمتر بازتاب ‌می‌دهد و در محیط‌های روشن نیز به سادگی تصاویر را نمایش خواهد داد. تصویر Full HD این تلویزیون که در قابی ۴۰ اینچی به نمایش گذاشته می‌شود یکی از عرصه‌های مثال زدنی نمایش رنگ مشکی است و کیفیتی قابل قبول دارد.

با ساختار جدید شرکت شارپ در این تلویزیون ، دو اسپیکر ۱۰ واتی کوچک در جلوی تلویزیون به کار گرفته شده است.  این دو اسپیکر ۴ x 10 سانتی‌متری که در پشت سبدی فلزی پنهان شده‌اند. این اسپیکرها به دلیل استفاده از افزونه Clear Voice قادرند تا صدای گفتار را نسبت به صدای پس زمینه تقویت کنند.

مشخصات کلی

  • صفحه نمایش  : دارای صفحه نمایش ۴۰ اینچ LED از نوع تخت
  • تصویر  قابلیت ارایه تصویر با کیفیت Full HD ، رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹
  • صدا : تعداد بلندگوها :  دو عدد با توان خروجی کلی ۲۰ وات – توان هر بلندگو: ۱۰ وات
  • امکانات :  گیرنده دیجیتال  تیونر: DVB-T  راه‌های ارتباطی: MHL
  • درگاه های ارتباطی  درگاه USB یک عدد درگاه HDMI  کامپوزیت (Composite)  کامپوننت (Component)  ورودی آنتن خروجی هدفون
  • ریموت  کنترل :  دارای ریموت کنترل
  • سایر توضیحات:  نوع پایه : رومیزی  قابلیت اتصال به دیوار – منبع تغذیه: AC

    نقاط قوت

    • کیفیت ساخت بالا
    • دارای زاویه قرار گیری بسیار مناسب
    • استفاده از پنل LED ژاپنی
    • طراحی چشمگیر پایه

    نقاط ضعف

    • وجود تنها ۱ درگاه USB