اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • شارپ اولین تلویزیون دنیا با کیفیت ۸K را برای فروش آماده کرد

شارپ اولین تلویزیون دنیا با کیفیت ۸K را برای فروش آماده کرد

هم اکنون محتوای زیادی برای تلویزیون‌های ۴K تولید نشده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل چندانی به خرید این محصولات ندارند. در چنین شرایطی شرکت شارپ قصد دارد اولین تلویزیون دنیا با کیفیت ۸K را به فروش برساند.

شرکت شارپ اعلام کرده که قصد دارد اولین تلویزیون دنیا با کیفیت ۸K را با قیمت ۱۶ میلیون ین (۱۳۳۰۰۰ دلار) به فروش برساند. این تلویزیون که LV-85001 نام دارد، یک محصول ۸۵ اینچی است. تلویزیون با کیفیت ۸k در ظاهر بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که تا این لحظه هیچ محتوایی برای تلویزیون با کیفیت ۸k تولید نشده است. شارپ اعلام کرده که این تلویزیون به شکلی طراحی شده که بتوان از آن به عنوان یک مانیتور هم استفاده کرد. 

شارپ اولین تلویزیون دنیا با کیفیت ۸K را برای فروش

برای تعمیر تلویزیون شارپ خود کلیک کنید

درواقع قابلیت تی وی مانیتور بدون را دارد. این محصول می‌تواند تصاویری با دقت ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل را به نمایش دربیاورد که معادل ۱۰۴ پیکسل بر هر اینچ می‌شود. برای اینکه بتوانید تصاویر را با کیفیت ۸K مشاهده کنید به چهار کابل HDMI 2.0 نیاز خواهید داشت. شارپ اعلام کرده که با استفاده از پنل‌های IGZO میزان کنتراست این تلویزیون را به ۱۰۰٫۰۰۰:۱ رسانده است. همچنین این محصول زاویه تصویر ۱۷۶ درجه را به نمایش در می‌آورد.

تلویزیون LV-85001 از تاریخ ۹ آبان فقط برای شرکت‌های تجاری به فروش خواهد رسید.

برای اطلاع از خدمات نمایندگی تلویزیون شارپ کلیک کنید