اشتراک گذاری

دستگاه فتوکپی شارپ x201

دستگاه فتوکپی شارپ x201 دستگاهی مناسب برای محیط های اداری و دفاتر فنی است. در سایز A3 چاپ می کند و اسکن  می گیرد. سرعت چاپ آن معادل 20 صفحه در دقیقه با وضوح 600 dpi است. از لحاظ رده بندی در رده متوسطِ مناسب قرار دارد. AR-X201 شارپ، کیفیت همیشگی کمپانی شارپ را همراه خود دارد.

این دستگاه فتوکپی، با مجهز شدن به اسکنر و قابلیت پرینت، در حقیقت یک دستگاه چندکاره محسوب می شود و برای محیط هایی با حجم کاری متوسط طراحی و معرفی شده است. از نقاط ضعف این دستگاه می توان به نبود اتصال بی سیم و شبکه اشاره کرد که سهولت استفاده بین چند کاربر را منتفی می کند.

دستگاه فتوکپی شارپ x201 در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شده است، این دو رنگ خاص، ظاهری مدرن و ایده آل به آن بخشیده است. مواد درجه ‌یک و کیفیت AR-X201 شارپ تضمین‌شده است و بدون شک همکار چنیدن ساله شما خواهد شد. اگر در نحوه استفاده خود از این دستگاه اصول اولیه را رعایت کنید، قطعا نیاز شما به تعمیر دستگاه کپی شارپ محدود تر خواهد بود.

تعمیر AR-X201 شارپ

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ x201  را به هر مرکزی مدعی واگذار نکنید. این دستگاه کپی رومیزی شارپ پیچیدگی های منحصر به فرد خود را دارد. لذا واگذاری آن به مراکز غیر استاندارد و غیر مجاز ، به معنای خداحافظی همیشگی با کیفیت اصلی و اولیه دستگاه است. تنها از مراکز معتبر و تعمیرکاران مجرب و متعهد کمک بگیرید.

در واحد اختصاصی تعمیر دستگاه کپی شارپ، همه امکانات لازم برای اجرای یک تعمیر اساسی و اصولی فراهم است. تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از دستگاه های کپی شارپ به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند بهترین سرویس ها را ارائه دهند. تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ x201 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این مقاله برای شما مفید است :سرویس در محل شارپ

خدمات واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ x201

  • بررسی کدهای خطای دستگاه فتوکپی شارپ x201
  • بررسی عملکرد دستگاه فتوکپی از لحاظ کیفی و عملکرد
  • تعویض قطعات دستگاه کپی شارپ
  • بررسی تخصصی علائم هشدار دهنده AR-X201 شارپ
  • عیب یابی الکترونیکی
  • عیب یابی مکانیکی AR-X201 شارپ
  • شارژ کارتریج دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیرات سیستم هیتر دستگاه کپی

سرویس در محل دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201

با استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه فتوکپی شارپ x201 می توانید تمامی سرویس های لازم در حوزه تعمیرات را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. این سرویس به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به حمل و جابه جایی دستگاه با صرف هزینه کمتر و با سرعت بیشتر، صفر تا صد خدمات حوزه تعمیرات کپی شارپ را در اختیار بگیرید.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

دستگاه کپی مورد استفاده ادارات و سازمان های مختلف است و حتی در منازل نیز کاربرد دارد. این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و استهلاک شدیدی را تحمل می کند، لذا نیاز آن به دریافت سرویس های تعمیراتی دو چندان است. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی همه مشکلات این دستگاه پر کاربرد بررسی و ارزیابی می شود.

در این مرکز برند دستگاه و مدل دستگاه کپی به هیچ وجه مطرح نیست. همه تعمیرکاران در حوزه کاری خود تخصص و مهارت بالایی دارند و صفر تا صد خدمات این حوزه را حمایت و پشیبانی می کنند. همه سرویس ها تعمیراتی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ، همراه با گارانتی و ضمانت نامه رسمی و کتبی است.

از طریق این درگاه امن و ایمن تمامی لوازم مصرفی اولیه و سازگار با دستگاه کپی خود را نیز می توانید تهیه کنید. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

اینو بخون حتما به کارت میاد :شارژ کارتریج کپی شارپ

 نمایندگی مجاز شارپ

نمایندگی مجاز شارپ در بخش های اختصاصی خدمات حرفه ای خود را ارائه می دهد. این نمایندگی مجاز و رسمی یکی از قدرتمندترین و تخصصی ترین مراکز سرویس دهی در حوزه فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء تمامی محصولات شارپ است. امکانات و تسهیلات متنوع و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با حضور در نمایندگی مجاز شارپ ، تخصصی ترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

گارانتی و ضمانت خدمات تعمیر فتوکپی شارپ ، تماما اصل و با مهر و امضای شرکتی خواهد بود. نمایندگی مجاز شارپ امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرنی را در اختیار دارد که با به کمک آنها و به مدد کارشناسان زبده از عهده تعمیر و ترمیم هر یک از تولیدات این کمپانی به خوبی بر می آید. تمامی این امکانات تنها برای تامین رفاه و آسایش کاربران تدارک دیده شده است. برای اطلاع از آنها تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید