اشتراک گذاری

دستگاه کپی شارپ x180

دستگاه کپی شارپ x180  یک دستگاه فتوکپی، چاپگر و اسکنر یکپارچه تمام رنگی است. این دستگاه با کارایی و قیمت مناسب در زمان بسیار کمی به یکی از مدل های پر فروش در رده خود تبدیل شد. دستگاه فتوکپی شارپ AR-X180 یک چاپگر رومیزی است که برای یک دفتر اداری یا شرکت با کار متوسط روزانه و معمولی گزینه به صرفه و ایده آلی است. از خصوصیات خوب دستگاه کپی شارپ x180  قیمت پایین آن است. البته مواد مصرفی در دسترس نیز یک مزیت منحصر بفرد دیگر برای این دستگاه محسوب می شود. بدیهی است که این دستگاه هم به خدمات تعمیراتی نیازمند خواهد بود؛ برای دریافت بهترین خدمات در این حوزه از مرکز رسمی تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیرید.

دستگاه کپی شارپ x180

فروش دستگاه کپی شارپ x180

در فروشگاه مرکزی شارپ می توانید با استفاده از امکانات بی نظیر خرید و فروش دستگاه کپی شارپ x180، این محصول را تهیه کنید. این دستگاه هم اکنون با حدود قیمت 3 میلیون تومان در دسترس است. قیمت استوک این محصول عددی معادل 2 میلیون تومان است. در اولین گام این امکان برای همه کاربران فراهم است که از سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی استفاده کنند. به این ترتیب در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست خواهند آورند، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه می کنند و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید می کنند.

مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ AR-X180

  • فتوکپی، چاپگر و اسکنر تمام رنگی سایز A3
  • حداکثر سایز کاغذ: A3
  • اسکنر تمام رنگی A3 استاندارد
  • سرعت بالای تهیه اولین کپی
  • مرتب سازی الکترونیکی
  • نوردهی دیجیتال خودکار برای بهینه سازی کیفیت کپی
  • انتخاب خودکار کاغذ (APS)
  • انتخاب خودکار بزرگنمایی (AMS)
  • تعویض خودکار سینی کاغذ
  • بزرگنمایی: حداقل ۲۵%- حداکثر ۴۰۰%
  • کپی برداری متوالی: ۹۹۹ برگ
  • ظرفیت کاغذ ۳۵۰ برگ (قابل افزایش تا ۱۱۰۰ برگ)
  • مواد مصرفی و قطعات یدکی ارزان و فراوان
  • قیمت بسیار مناسب

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ AR-X180

برای تعمیر دستگاه کپی شارپ x180  جای هیچ نگرانی نیست. می توانید از مرکز معتبر تعمیر دستگاه کپی شارپ کمک بگیرید. این مرکز در واحد های مستقلی راه اندازی شده است. هر بخش مسئولیت خاصی بر عهده دارد. تعمیرکاران تعهد می دهند که تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را ریشه یابی کنند و پس از یک عیب یابی دقیق، مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنند. در این مرکز مرغوب ترین و سازگارترین مواد مصرفی و اولیه مخصوص دستگاه کپی شارپ x180  نیز فراهم است.

تعمیر دستگاه کپی شارپ در کرج

دستگاه کپی یکی از محصولات کمپانی شارپ در حوزه ماشین های اداری است. این دستگاه در مدل های مختلف و با توانایی های گوناگون تهیه و تولید می شود. در استان البرز اگر از دستگاه کپی شارپ استفاده می کنید و نیازمند دریافت خدمات تعمیراتی هستید، می توانید از واحد تعمیر دستگاه کپی شارپ در کرج کمک بگیرید. این واحد تخصصی مسئولیت صفر تا صد تعمیر دستگاه کپی شارپ را می پذیرد. همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شناسایی و برطرف می کند. تعمیرکاران این واحد به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از این دستگاه به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهند.

نمایندگی شارپ

کمپانی شارپ در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت می کند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی شارپ است. محصولاتی نظیر یخچال، لباسشویی، ظرفشویی ، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، دوربین و تجهیزات وابسته به آنها و … از جمله تولیدات این کمپانی است. در نمایندگی رسمی شارپ که تحت حمایت مرکز سخت افزار ایران است، همه خدمات حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات شارپ ارائه می شود. این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای اطلاع از چند و چون آن تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید