اشتراک گذاری

فروش شرکت شارپ

شرکت «شارپ» (Sharp) در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در بازار نداشته و سوددهی آن تا حدی رسیده که صاحبان‌اش به فکر فروش بخش‌های مختلف این شرکت افتاده‌‌اند؛ گفته می‌شود که در این بین، شرکت «فاکسکان» (Foxconn) اصرار زیادی برای تصاحب شارپ دارد و پیشنهاد ۵٫۱ میلیارد دلاری خودش را برای خرید این شرکت اعلام کرده است.

شارپ یکی از تامین‌کننده‌های اصلی نمایشگرهای اپل است.

شارپ یکی از تامین‌کننده‌های اصلی نمایشگرهای «اپل» (Apple) است و در ضمن فاکسکان هم یکی از تولیدکنندگان اصلی قطعه برای محصولات اپل محسوب می‌شود؛ پس از این منظر با هم مشترکاتی دارند. از طرفی هم مدیر اصلی فاکسکان، «تری گاو» (Terry Gou) در سال ۲۰۱۲ معادل ۳۸ درصد سهام بخش تجاری ال سی دی‌های شارپ را خریده بود.

به موازات فاکسکان، یک شرکت ژاپنی به نام Innovation Network Corporation of Japan هم احتمال می‌رود که اقدام به خرید شارپ کند. هنوز چیزی در مورد قیمت پیشنهادی INCJ مشخص نیست ولی گفته شده که این شرکت قصد دارد مالکیت شارپ را در داخل مرزهای ژاپن نگه دارد؛ مساله‌ای که خیلی به مذاق صاحبان فعلی شارپ هم خوش می‌آید. به علاوه الان INCJ بودجه‌ی قابل توجهی را روی «شرکت نمایشگرهای ژاپن» (Japan Display Inc) سرمایه‌گذاری کرده است؛ فعالیتی که حاصل ادغام هیتاچی، توشیبا و سونی قدیمی بوده است. ضمنا INCJ بسیار مشتاق است تا بخش تجهیزات الکترونیکی توشیبا را هم خریداری کند. با این حساب، شاید INCJ ایده‌ی بزرگ‌تری در سر دارد و می‌‌خواهد با خرید شارپ، در آینده‌ی نزدیک بخش الکترونیکی شارپ و توشیبا را با یکدیگر ادغام کند.

به علاوه، بخشی از قطعات محصولات سامسونگ را هم شارپ تولید می‌کند و در سال ۲۰۱۳ سامسونگ ۳ درصد سهام شارپ را به قیمت ۱۱۱ میلیون دلار خریده بود. اما در این مناقصه تا حالا که خبری از سامسونگ نبوده است.

فروش شرکت شارپ

فروش شرکت شارپ

نمایندگی شارپ / نمایندگی sharp / فروش شرکت شارپ  / نمایندگی رسمی  شارپ / نمایندگی رسمی  sharp / نمایندگی اصلی  شارپ / نمایندگی اصلی  sharp / نمایندگی تعمیرات  شارپ / نمایندگی تعمیرات  sharp / نمایندگی تعمیر  شارپ / فروش شرکت شارپ  / نمایندگی تعمیر  sharp / نمایندگی تعمیرات تخصصی  شارپ / نمایندگی تعمیرات تخصصی  sharp / فروش شرکت شارپ  / نمایندگی تعمیر تخصصی شارپ / نمایندگی تعمیر تخصصی  sharp / نمایندگی خدمات پس از فروش  شارپ / فروش شرکت شارپ  / نمایندگی خدمات پس از فروش  sharp / نمایندگی رسمی فروش  شارپ / نمایندگی رسمی فروش  sharp / فروش شرکت شارپ  / نمایندگی اصلی فروش  شارپ / نمایندگی اصلی فروش  sharp / فروش دستگاه  با گارانتی اصلی / فروش  sharp با گارانتی اصلی / فروش شرکت شارپ