قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

در مرکز تعمیرات شارپ تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ، توسط مدیریت این مجموعه و در همین راستا، یعنی تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است.

در تعمیرگاه مجاز شارپ به رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان، راهنمایی مراجعان با ارایه توضیحات کافی و در نهایت تسلط داشتن کارکنان به امور محوله توجه ویژه ای گشته است. دارندگان دستگاه های شارپ در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات شارپ و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند. تعمیرات شارپ در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به شیوه ای انجام می پذیرد که درصد بازگشت عیوب ایجاد شده در دستگاه به کمترین میزان ممکن است.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

شرح قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

آگاه‌سازی ارباب رجوع از حقوق خود می‌تواند سهم بسزایی در بهتر شدن کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد. از همین رو در بخش های آتی برآنیم تا تا ضمن ارائه اطلاعات مورد نیاز شما را با روند پذیرش دستگاه در تعمیرگاه مجاز شارپ آشنا سازیم. پیش از هر چیز بد نیست بدانید که تعمیرات شارپ دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات شارپ با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.

موفقیت و پیشروی این تعمیرگاه مجاز شارپ مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ پارامترهایی چون: تعهد به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری میان کارکنان مرکز تعمیرات sharp ، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…. .

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ دیگر ویژگی های بارز این مرکز عبارتند از: به‌کارگیری کادر متخصص و باسابقه در امر فروش و تعمیر محصولات شارپ، کنترل‌های دائمی محسوس و نامحسوس بر عملکرد کارمندان نمایندگی شارپ و نظرسنجی از مشتریان محترم، تلاش جهت رسیدن به معیارها و ضوابط بین‌المللی، رسیدگی به شکایات طرح شده از سوی مشتریان و پیگیری تمامی آن‌ها، به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و متدهای تعمیر در تعمیرگاه مجاز شارپ و …. .

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط را دریافت نمایید. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.

مقررات تعمیرگاه مجاز شارپ

  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز شارپ مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز شارپ مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز شارپ مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز شارپ تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز شارپ، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز شارپ از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز شارپ هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز شارپ ۴۸ ساعت می باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز شارپ قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.
  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز شارپ ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز شارپ مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز شارپ با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز شارپ تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، شارپ سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که دستگاه شارپ قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز شارپ را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز شارپ آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.

کاربران محترم می توانند با مراجعه به دیگر صفحات ما به مطالعه محصولات شارپ، مقالات شارپ، اخبار شارپ و سوالات متداول شارپ بپردازند.

[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#f9f9f9″ color_txt_main=”#000000″ color_bg_highlight=”#dd6868″ color_txt_highlight=”#000000″ package_heading=”محصولات شارپ” package_btn_text=”اطلاعات بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d9%2585%25d8%25ad%25d8%25b5%25d9%2588%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2586%25d9%2585%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2586%25d8%25af%25da%25af%25db%258c-%25d9%2585%25d8%25ac%25d8%25a7%25d8%25b2-%25d8%25b4%25d8%25a7%25d8%25b1%25d9%25be%2F|title:%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||”][/ultimate_pricing]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#f9f9f9″ color_txt_main=”#000000″ color_bg_highlight=”#dd6868″ color_txt_highlight=”#000000″ package_heading=”سوالات متداول شارپ” package_btn_text=”اطلاعات بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d8%25b3%25d9%2588%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2585%25d8%25aa%25d8%25af%25d8%25a7%25d9%2588%25d9%2584-%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25b4%25d8%25a7%25d8%25b1%25d9%25be%2F|title:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||”][/ultimate_pricing]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#f9f9f9″ color_txt_main=”#000000″ color_bg_highlight=”#dd6868″ color_txt_highlight=”#000000″ package_heading=”مقالات شارپ” package_btn_text=”اطلاعات بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d9%2585%25d9%2582%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa%2F|title:%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||”][/ultimate_pricing]
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”custom” color_bg_main=”#f9f9f9″ color_txt_main=”#000000″ color_bg_highlight=”#dd6868″ color_txt_highlight=”#000000″ package_heading=”اخبار شارپ” package_btn_text=”اطلاعات بیشتر” package_link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d8%25a7%25d8%25ae%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b1%2F|title:%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||”][/ultimate_pricing]