اشتراک گذاری

معرفی جدیدترین گوشی موبایل شارپ

گوشی موبایل شارپ از جدیدترین محصولات معرفی شده این شرکت است. این محصول به تازگی در سایت TENAA قرار داده شده است. گوشی جدید شارپ با شماره مدل FS8018 ظاهرا از خانواده‌ی گوشی Aquos S2  است که در ماه آگوست رونمایی شد. هرچند که از نظر طراحی و زیبایی در یک خانواده‌ هستند ولی تفاوتی در کیفیت دوربین اصلی و سلفی این محصول وجود دارد.

در گوشی جدید شارپ کیفیت ۱۶ مگاپیکسل بعنوان دوربین اصلی و ۲۰ مگاپیکسل برای دوربین سلفی در نظر گرفته‌اند.

گوشی موبایل شارپ

مشخصات سخت‌افزاری گوشی موبایل شارپ

گوشی موبایل شارپ  مدل FS8018  صفحه نمایشی ۵.۴۸ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۰ در ۱۰۸۰ دارد. پردازنده هشت هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی از ویژگی‌های بارز این مدل می‌باشد که به احتمال زیاد همان اسنپدراگون ۶۳۰ یا اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود. این گوشی با دو مدل رم ۴ و ۶ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

کمپانی شارپ برای مدل FS8018  ، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا و باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری درنظر گرفته است. در حالت کلی اینطور که مشخص است کاربران و طرفداران این برند با گوشی  Aquos S3، و فقط با دوربین سلفی تقویت شده مواجه خواهند شد. البته هنوز خبری از قیمت یا مناطق عرضه این محصول در دسترس نیست.

لینک‌های مفید

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

تلفیق دو مجموعه حیاتی -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- در نمایندگی شارپ سبب گشته تا این مرکز یکی از پیشروترین و حرفه‌ای ترین مراکز فعال در حوزه تعمیرات شارپ گردد. نمایندگی شارپ به تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، پرداخته است.

این مرکز فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات موردنیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی شارپ فراهم گشته است. خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ محدود به حوزه تعمیرات نبوده و آموزش تعمیرات و فروش را نیز دربرمیگیرد. دیگر واحدهای تعمیرات شارپ بخش زیر معرفی گشته‌اند.