اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون شارپ

نمایندگی تلویزیون شارپ با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. متقاضیان سرویس های مذکور (فروش و تعمیر تلویزیون شارپ) می توانند پس از حضور در نمایندگی شارپ و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه، خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با فروش این دستگاه، در فروشگاه مرکزی شارپ و خدمات مرتبط با تعمیر، در پارت تعمیر تلویزیون شارپ ارائه می گردد.

خدمات ارائه شده در این مرکز، به دلیل حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده، مبتنی بر استانداردهای بین المللی بوده و دارای گارانتی و ضمانت های دوره ای است. (مدت گارانتی و نوع آن، بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است). گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون شارپ از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با این مرکز همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

نمایندگی تلویزیون شارپ

سرویس های تخصصی نمایندگی تلویزیون شارپ

سرویس های تخصصی نمایندگی تلویزیون شارپ در دو پارت تعمیر و فروش به مراجعان گرامی ارائه می گردد. نمایندگی انحصاری تلویزیون شارپ علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های شارپ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را نیز فراهم نموده است. در نمایندگی انحصاری تلویزیون شارپ، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است.

تعمیر تلویزیون شارپ

اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های شارپ هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است می‌توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون شارپ از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی شارپ انجام می پذیرد. از این رو بی هیچ اغراقی می توان مدعی ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر در مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ بود.

 فروش تلویزیون شارپ

 فروش تلویزیون شارپ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون شارپ است که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و استانداردهای لازم انجام می پذیرد. تلویزیون های عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند و کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت فعالسازی آن را انجام می دهند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون شارپ است تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از تلویزیون های این برند محبوب کسب نمایید و پس از دریافت راهنمایی ها و مشاور های تخصصی، دستگاه مورد نظرتان را بر اساس سلیقه و بودجه شخصی‌تان تهیه کنید.

نمایندگی تلویزیون شارپ با گارانتی خدمات

«مشتری مداری» و «توجه به حقوق مشتریان گرامی» محور اصلی تمامی فعالیت های نمایندگی تلویزیون شارپ در تمامی این سالها بوده است. این مرکز در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش تلویزیون شارپ مطرح سازد.

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون شارپ به دو دلیل صورت گرفته است: ۱٫ اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر و فروش شارپ و ۲٫ برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان فروش و تعمیر. تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران تلویزیون های شارپ، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن دریافت و یا تعمیر نمایند.

سرویس در محل تلویزیون شارپ

گنجاندن سرویس در محل تلویزیون شارپ، در لیست خدمات این مرکز، پس از دریافت درخواستهای متعدد کاربران، مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیر تلویزیون در محل یا منزل انجام پذیرفت. با دریافت درخواست های متعدد از سوی کاربران، مدیریت نمایندگی تلویزیون شارپ برآن شدند تا با تخصیص تیمی از زبده ترین مهندسان خویش به این کار، سرویس در محل را به لیست خدمات ارائه شده در این مرکز بیافزاید.

در حال حاضر این امکان فراهم گشته است تا پس از تماس تلفنی از سوی کاربر، کارشناسان سرویس در محل تلویزیون شارپ به آدرس مورد نظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را بر روی دستگاه معیوب پیاده سازند.

آموزش تعمیرات تلویزیون شارپ

آموزش تعمیرات تلویزیون شارپ توسط اساتید برتر این حوزه، در دو دوره تخصصی و عمومی و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی در نمایندگی تلویزیون شارپ انجام می پذیرد. در دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون sharp دستگاه های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. (تجربه عملی داوطلب و انجام تعمیرات به دست خود تأثیر شایانی در بالا بردن سطح کیفی آموزش داشته است).

تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین روشهای بهسازی تلویزیون های شارپ در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات تلویزیون شارپ گردد. کارآموزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر –در ارتباط با شیوه ثبت نام در این دوره ها- به بخش های بعدی مراجعه نمایند. (در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد آموزش نمایندگی تلویزیون شارپ تماس بگیرید).

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی شارپ می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد. واحدهای تعمیرات شارپ از جمله واحد تعمیرات تلویزیون شارپ در بخش زیر معرفی می شوند.