نمایندگی شارپ در اصفهان با هدف ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان ساکن در این شهرستان راه اندازی شده است. برای آشنایی با خدمات این نمایندگی و نحوه استفاده از آن تا آخر ما را همراهی کنید. نمایندگی شارپ نمانیده رسمی کمپانی شارپ در ایران می باشد و در سه زمینه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه های شارپ فعالیت دارد. همانطور که می دانید شارپ یک کمپانی تولید کننده لوازم الکترونیکی است و محصولات باکیفیتی را ارائه می کند. تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ، تبلت، موبایل، دستگاه کپی، پرینتر و پروژکتور مهمترین محصولات ساخته شده توسط این شرکت می باشند.
اگر نگاهی به بازار محصولات الکترونیکی بیاندازید حتماً متوجه تنوع دستگاه های شارپ در بین سایر محصولات خواهید شد. دستگاه های شارپ باتوجه به کیفیت، تنوع و قابلیت هایی که دارند از مشتریان ثابتی نیز برخوردار هستند. از سوی دیگر، خریداران نیز انتظار خدماتی باکیفیت و شایسته محصولات شارپ دارند. نمایندگی شارپ به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت، خدمات مطلوب و مطابق با استانداردهای شارپ به کاربران ارائه می دهد. اخیراً این نمایندگی تصمیم گرفته خدمات خود را به سایر شهرستان ها نیز توسعه دهد. در ادامه با نمایندگی Sharp در اصفهان آشنا خواهید شد.
نمایندگی شارپ در اصفهان کجاست؟
در واقع نمایندگی Sharp در اصفهان اشاره به واحدی مستقر در نمایندگی شارپ در تهران دارد. به عبارت دیگر این نمایندگی شعبه ای با نام نمایندگی شارپ در شهرستان ها راه اندازی کرده که نمایندگی شارپ در اصفهان یکی از بخش های آن است. اصفهانیهای عزیز لازم است جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی شارپ بر اساس دستورالعمل هایی که در ادامه خواهد آمد دستگاه مورد نظر خود را به نمایندگی شارپ در تهران ارسال کرده و آن را جهت تعمیر تحویل کارشناسان دهند. بنابراین ارسال دستگاه یا قطعه معیوب بهترین روش استفاده از خدمات تخصصی و باکیفیت نمایندگی شارپ می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه کپی شارپ، لپ تاپ، موبایل، تبلت، پرینتر و دیگر دستگاه های شارپ با ما تماس گرفته و سپس دستگاه را برای ما ارسال نمایید.
راهنمای ارسال دستگاه به نمایندگی شارپ در اصفهان
در نمایندگی شارپ همه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شارپ ارائه می شود. تعمیر برد گوشی، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ شارپ، تعمیر تبلت شارپ، تعمیر برد دستگاه کپی، تعویض پنل تلویزیون و عیب یابی و تعمیر انواع قطعات لوازم الکترونیکی شارپ از خدمات تخصصی این مرکز می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید با کارشناسان تماس گرفته تا توصیههای لازم را قبل از ارسال دستگاه به شما ارائه کنند. در ادامه نحوه انجام کار را جهت استفاده از خدمات نمایندگی شارپ در اصفهان مشاهده می کنید.
مرحله اول:
بسته بندی قطعه و یا دستگاه مورد نظر است.
مرحله دوم:
در یک برگه مشکلات ایجاد شده در قطعه و همچنین تعمیرات و سرویسهای قبلی را بنویسید و آن را همراه دستگاه ارسال کنید.
مرحله سوم:
آدرس، شماره تماس و کدپستی ده رقمی دقیق خود را بر روی بسته بنویسید.
مرحله چهارم:
قطعه یا دستگاه را به نمایندگی شارپ در اصفهان ارسال کنید.
مرحله پنجم:
پس از دریافت شماره پیگیری آن را تا پایان مراحل کار نزد خود نگه دارید.
مرحله ششم:
پس از دریافت کالا در نمایندگی شارپ در شهرستانها، به مشتری پیامک ارسال می شود.
مرحله هفتم:
پس از دریافت کالا، کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز میکنند.
مرحله هشتم:
در این مرحله کارشناسان با مشتری تماس گرفته و مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاع وی می رسانند. در صورت تمایل مشتری، تعمیر دستگاه آغاز می شود.
مرحله نهم:
پس از آنکه قطعه یا دستگاه تعمیر شد، توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات شارپ تست شده و توسط کادر فنی تأیید میشود.
مرحله دهم:
پس از اتمام تعمیر آنگاه شماره حساب و یا شماره کارت برای مشتری ارسال میشود تا هزینه تعمیر را پرداخت کند. در نهایت دستگاه به صورت سالم و کامل به آدرس مشتری ارسال میشود.