اشتراک گذاری

برد یخچال شارپ

برد یخچال شارپ همان مدارات الکترونیکی است که دستورات لازم برای کارکرد درست یخچال را صادر می کند. در واقع برد یخچال در حکم مغز یخچال است و اجزای اصلی مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل می کند. برد یخچال شارپ همه اتفاقاتی را که در یخچال می افتد، کنترل می کند؛ به عبارت بهتر و ساده تر هر چیزی که بر روی یخچال شارپ تاثیر می گذارد، مربوط به برد یا مادر برد یخچال است.  در مسیر تعمیر یخچال، شناسایی عیب و ایراد یخچال و اطمینان از سلامت برد یخچال شارپ، برای اجرای یک تعمیر اساسی و درست، لازم و ضروری است.

کارایی برد یخچال شارپ

با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری های جدید به حوزه لوازم خانگی، همواره قطعات جدیدی جایگزین قطعات قبلی می شوند تا کارایی دستگاه و عمر آن را بالاتر ببرند. این مسئله در حوزه تولید یخچال نیز وجود دارد. تا جایی که امروزه با جایگزینی برد یخچال شارپ و مدارات الکترونیکی به جای ترموستات و کنترل کننده های مکانیکی رو به رو هستیم.

در یخچال های جدید برد الکترونیک جایگزین تایمر دیفراست شده است و این جایگزینی به مصرف کمتر انرژی نیز کمک می کند. ترمیستور وظیفه گزارش دما را به برد الکترونیک در یخچال بر عهده دارد و مغز پردازشگر برد، طبق گزارش، برنامه لازم را صادر کند.

اینو بخون حتما به کارت میاد :تعمیر یخچال شارپ

مشکلات ناشی از خرابی برد یخچال شارپ

  • چرخه یخ زدایی یخچال شارپ بیش از حد طولانی است
  • فن موتور پر سروصدا است و به سرعت در حال تغییر سرعت است
  • یخچال شارپ خنک نیست و صدای دائمی دارد
  • تداخل تغییرات درجه حرارت ذوب و سرد شدن یخچال شارپ
  • یخچال شارپ خنک نیست؛ هر دو فن کار می کند، ولی کمپرسور خاموش است
  • یخچال شارپ خنک نیست و فن خنک کننده کار نمی کند

تعویض برد یخچال شارپ

پس از اینکه خرابی در برد و اختلال عملکرد برد محرز شد، تصمیم اینکه بین دو گزینه تعمیر یا تعویض برد یخچال شارپ کدام بهتر و مناسب تر است، با تعمیرکار مربوطه است. بدیهی است که اگر شدت آسیب زیاد باشد و امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تنها گزینه روی میز، تعویض است.

اما همواره باید دقت کنید که در فرایند تعویض برد یخچال شارپ از یک نمونه اورجینال و اصل استفاده کنید. مسئولیت این تعویض را هرگز بر عهده نگیرید و از یک مرکز مجاز و معتبر برای اجرای مراحل تعویض مدار الکترونیک یخچال شارپ کمک بگیرید.

تعمیر برد یخچال شارپ

با در نظر گرفتن اینکه یخچال های جدید از جمله یخچال شارپ، برد های تخصصی و پیشرفته تری دارند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمت ها از جمله فن، کمپرسور، المنت، درب ها، یخساز ، سنسورها و … است، به همین دلیل تعمیر برد یخچال شارپ بسیار مهم و حیاتی است.

بدیهی است اگر برد یخچال شارپ دچار مشکل و نقص فنی شود، باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید، در غیر این صورت دستگاه را دچار ایرادات پیچیده تر و سخت تری خواهید کرد تا جایی که جبران کردن آنها سخت ممکن یا نا ممکن خواهد بود.

این مقاله برای شما مفید است :تعمیر و تعویض فن یخچال شارپ

تعمیر یخچال فریزر شارپ

یخچال یکی از محصولات کمپانی شارپ در حوزه لوازم خانگی است. این محصول امروزه از فناوری ها و تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای بهره برده است و کاربری آن را بسیار راحت تر و ساده تر نموده است. این محصول با کیفیت با وجود قدرت ساخت بالایی که دارد، باز هم احتمال خرابی و پیدایش اختلال در آن وجود دارد. هر چند که این اختلالات و ایرادات عمدتا به دلیل کاربری غلط کاربران است، اما به هر حال مواجه شدن با آنها دور از انتظار نیست.

به همین  دلیل است که برای تعمیر یخچال فریز شارپ یک تعمیرگاه مستقل و مجهز را در نظر گرفته ایم تا کاربر بتواند با خیال راحت دستگاه معیوب خود را به تعمیرکاران ماهر و مجرب آن بسپارد و مطمئن باشد که دستگاه سالم خود را باز خواهد یافت.

این مرکز از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر استفاده می کند. ضمانت نامه رسمی و کتبی کیفیت تعمیرات شارپ به کاربران خود ارائه می دهد و به طور کلی در کنار کاربر است تا مشکل او را مرتفع سازد.

نمایندگی لوازم خانگی شارپ

لوازم خانگی یکی از حوزه های متنوعی است که شرکت شارپ در آن فعالیت دارد. انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر و… نمونه هایی از محصولات شارپ در حوزه لوازم خانگی است. در نمایندگی اصلی لوازم خانگی شارپ می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه فروش و پس از فروش دریافت نمایید.

در این نمایندگی با انبوهی از امکانات و تسهیلات متنوع روبه رو هستید که تامین کننده همه نیازهای شما کاربران عزیز خواهد بود. تنها نمایندگی رسمی شارپ در ایران، برای تامین نیاز ها و آسایش کاربران خود از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در نمایندگی لوازم خانگی شارپ جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید