اشتراک گذاری

بهترین پرینترهای خانگی 2018

پرینتر خانگی امروزه تبدیل به یکی از ملزومات کاربران شده است. این محصول با توجه به حجم و نوع کاربری که دارد، با ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر مدل های چاپگر تولید می گردد. در این مطلب، بهترین پرینترهای خانگی 2018 را به شما عزیزان معرفی کرده و شما را در خرید مناسب ترین دستگاه راهنمایی خواهیم نمود. این محصولات از نظر کیفی و کمی سنجیده شده اند و بر اساس برخی ویژگی ها، در فهرست بهترین های سال قرار گرفته اند.

جالب است بدانید که با توجه به نیاز گسترده کاربران، شرکت های بسیاری اقدام به تولید و عرضه این محصول نموده اند که در شارپ نیز یکی از آنها محسوب می گردد. پرینترهای خانگی با قابلیت هایی که برای کاربران فراهم می کنند، نیازهای آنها در حوزه چاپ را برطرف می نمایند. برای آشنایی با بهترین پرینترهای خانگی 2018 ، از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

بهترین پرینترهای خانگی 2018

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: راهنمای خرید پرینتر

انواع بهترین پرینترهای خانگی 2018

Canon Office and Business MX922

یکی از بهترین پرینترهای خانگی 2018 ، تولید کمپانی کانن است. این محصول که MX922 نام دارد، چند کاره بوده و از قابلیت های پرینت، اسکن، کپی و فکس برخوردار می باشد. ویژگی بارز این دستگاه این است که مجهز به سیستم Automatic document feeder یا همان ADF هست. با این تکنولوژی شما می توانید چند برگه را در دستگاه قرار داده و روی هریک، عملیات متفاوتی را انجام دهید. مثلا می توانید روی یک برگه پرینت انجام داده و دیگری را اسکن نمایید.

این محصول از سرعت مناسبی نیز برخوردار است و قابلیت اتصال در دو حالت با سیم و بی سیم ( وای فای ) به اینترنت را نیز دارا می باشد. همچنین شما می توانید با این دستگاه تا 2500 صفحه را در طول یک ماه پرینت بگیرید. ویژگی های ذکر شده در کنار قیمت مناسب، MX922 کانن را در ردیف یکی از بهترین چاپگرهای خانگی سال 2018 قرار داده است.

HP Envy 4520

HP Envy 4520 یکی دیگر از بهترین پرینترهای خانگی 2018 است که لقب بهترین مدل جوهر افشان را یدک می کشد. این چاپگر inkjet یا جوهر افشان، با توجه به قابلیت هایی که دارد، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف خانگی باشد. سرعت پرینت این دستگاه برای پرینت سیاه و سفید 9.5 برگه در دقیقه و برای پرینت رنگی 6.8 برگه در دقیقه هست.

این دستگاه نیز چند کاره است و تنها مشکل آن این است که قابلیت فکس از کامپیوتر را ندارد. علاوه بر امکان اتصال از طریق wifi ، این دستگاه قابلیت اتصال از طرق USB برای انجام راحت پرینت مستقیم از طریق رایانه را نیز دارا می باشد. شرکت تولید کننده برای صرفه جویی در هزینه کاربران، یک پک جوهر HP instant ink را نیز به همراه این پرینتر عرضه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه کپی

Samsung SL-M2020W/XAA

سامسونگ نیز با پرینتر SL-M2020W/XAA در لیست بهترین پرینترهای خانگی 2018 جای گرفته است. این محصول از نوع لیزری است و لقب بهترین چاپگر سیاه و سفید سال را یدک می کشد. سرعت این دستگاه بسیار بالا بوده و می تواند تا 21 برگ را در هر دقیقه به چاپ برساند. سازگاری با اکثر سیستم های عامل نظیر ویندوز، مک و لینوکس را می توان به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های ین محصول معرفی کرد. خروجی عکس و متن این دستگاه بسیار با کیفیتی بوده و برای افزایش میزان جزییات تصویر، سامسونگ از فناوری جدیدی تحت عنوان Advanced rendering technology در این پرینتر استفاده کرده است.

Brother HL-L2340DW

کمپانی برادر نیز در تکمیل فهرست بهترین پرینترهای خانگی 2018 نقش ایفا کرده است. این شرکت با تولید و عرضه چاپگر HL-L2340DW به عنوان بهترین پرینتر لیزری در این دستگاه جای گرفته است. این دستگاه از نوع لیزری است و با سرعت بالای خود می تواند 27 برگه سیاه و سفید را در دقیقه چاپ کند. قابلیت خودکار پرینت دو طرفه ( پشت و رو) نیز از دیگر ویژگی های این پرینتر است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

پشتیبانی از روش های اتصال و پرینت مختلفی همچون Air print، Google cloud print، Brother iPrint & scan، cortado workplace و همچنین wifi-Direct را نیز باید به قابلیت های ویژه این محصول اضافه کرد. پرینتر جدید شرکت برادر همچنین از قابلیت چاپ دو رو برخوردار است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.

Canon MG7720

به عنوان یکی از پیشرفته ترین و بهترین پرینترهای خانگی 2018 باید به Canon MG7720 اشاره کنیم. این چاپگر جوهر افشان، قابلیت اتصال وایرلس و همچنین عملکرد چندگانه را دارد. خروجی این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و محصول بسیار کارآمدی برای کاربری خانگی و شخصی به شمار می رود.

مهم ترین بارزه این محصول قابلیت اتصال از طریق وایرلس، نصب راحت و امکان پرینت از طریق روشهای مختلف چون Google cloud print ، Apple Airprint، NFC، Morphia printing service و همچنین Canon print app می باشد. همچنین شما می توانید با این پرینتر، از امکان منحصر به فرد چاپ label بر روی CD و یا DVD بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی sharp

نمایندگی رسمی sharp، به واسطه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، توانسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه فروش و تعمیرات پرینتر شارپ، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران را جلب نموده است. ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش شارپ، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستند که در نمایندگی شارپ به کاربران ارائه می گردد.

تکنسین های مجرب واحدهای تعمیرات شارپ، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات ترمیم محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کار بسته اند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به صورت کامل، با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند. همنچنین مدیریت نمایندگی رسمی شارپ در راستای تحقق این هدف، واحدهای تعمیراتی را به تجهیزات، ابزار و دستگاه های پیشرفته مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

18 + دوازده =