اشتراک گذاری

تعمیرات تلویزیون شارپ

تعمیرات تلویزیون شارپ در صورتی که به دست متخصصان و با استفاده از تجهیزات تخصصی این حوزه انجام پذیرد امکان تعمیر و ارتقاء کیفیتِ تلویزیون های شارپ را دوچندان می سازد. متخصصان فعال در این حوزه می بایست ضمن بهره‌مندی از دانش فنی مورد نیاز، تمامی ابزارآلات تعمیر و ترمیم را نیز در اختیار داشته باشند.

در همین راستا، خدمات تعمیرات تلویزیون شارپ توسط جمعی از مهندسان زبده و با بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته در نمایندگی شارپ به هموطنان گرامی ارائه می‌گردد. کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ ضمن آشنایی با ویژگی‌های خاص تلویزیون های شارپ، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات خاص تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با هر یک از دستگاه های شارپ را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های شارپ هستند.

تمامی اقدامات تعمیرات تلویزیون شارپ در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی شارپ صورت می‌پذیرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ

اگر از کاربران تلویزیون های شارپ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اختلالاتی در عملکرد و تصویر دستگاه مورد استفاده‌تان شده‌اید می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ ، اشکالات پیش آمده در ان را مرتفع سازید. نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون شارپ ، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با انواع تلویزیون –اعم از پلاسما، ال سی دی دی، ال ای دی، اولد و … – است.

شایان ذکر است در صورتی که به هر دلیل، کاربر امکان حضور در مرکز تعمیر تلویزیون شارپ را نداشته باشد، می تواند سرویس های مورد نیاز جهت بهسازی عملکرد دستگاه را با استفاده از سرویس در محل شارپ دریافت نماید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان نمایندگی تلویزیون شارپ، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

تعمیر پنل تلویزیون شارپ

یکی از مهم ترین قطعات در فرایند تعمیرات تلویزیون شارپ ، پنل است. پنل قطعه ای مهم و گران قیمت در تلویزیون است که در صورت خرابی، باید حتما تعویض گردد. تعویض پنل هزینه بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بهتر است تا حد امکان مراقب این قطعه باشید. تعمیر پنل تلویزیون شارپ یا تعویض این قطعه در شرایطی انجام می شود که این قطعه دچار آبخوردگی شده و یا لیکوئید از کار افتاده باشد. همچنین از کار افتادن بک لایت نیز مساله دیگری است که تعمیر و تعویض پنل را ضروری می سازد.

ایجاد خطوط عمودی در تصویر، تاریکی و یا کم‌ نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر، کند شدن تصویر تلویزیون و روشن شدن چراغ چشمک زن علائمی هستند که حکایت از خرابی پنل دارند. توجه داشته باشید که قیمت پنل بسیار گران است و با قیمت خود تلویزیون برابری می کند. به همین دلیل بیشتر تعمیرکاران در هنگام از کار افتادن این قطعه، به کاربران توصیه می کنند که به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشند.

تعمیر مین برد تلویزیون شارپ

برد اصلی یا مین برد تلویزیون، قطعه ای بسیار مهم در این دستگاه است که سیگنال ها را از ورودی های مختلف دریافت کرده و آنها را توسط سی پی یو پردازش می کند. وقتی این سیگنال ها به پنل ارسال می شوند، شما می توانید تصاویر را روی نمایشگر ببینید. قطعاتی همچون پردازشگر تلویزیون، حافظه رم، ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI و … بر روی مین برد قرار گرفته اند و توسط آن کنترل می شوند.

تعمیر مین برد تلویزیون شارپ از آن جهت اهمیت دارد که بروز کوچک ترین ایراد در این قطعه، سایر بخش های دستگاه را نیز مختل خواهد نمود. اگر به صورت ناگهانی و بدون دلیل مشخصی شاهد روشن نشدن تلویزیون تان بودید، بدون شک مین برد دچار ایراد شده است. با بررسی، تعمیر و یا تعویض اجزای مین برد، این قطعه ترمیم خواهد شد. گاهی هم مشکل جدی تر است و تعمیرات تلویزیون شارپ تنها با تعویض مین برد امکان پذیر خواهد بود.

تعمیر پاور تلویزیون شارپ

تعمیرات تلویزیون شارپ ، شامل بررسی و ترمیم پنل نیز می گردد. پاور اصطلاح رایجی است که برای منبع تغذیه دستگاه های الکترونیکی به کار برده می شود. این قطعه، جریان برق ورودی به تلویزیون را به ولتاژ مورد نیاز و استاندارد تبدیل کرده و در اختیار قطعات قرار می دهد. مواردی همچون:

خرابی ترانزیستورها، چشمک زدن چراغ LED ، روشن نشدن و یا دیر روشن شدن تلویزیون، توقف بر روی چراغ پاور، خاموش شدن خود به خود تلویزیون بعد از چند ساعت و نیز خاموش شدن ناگهانی دستگاه، نشان دهنده خرابی پاور یا از کار افتادن این قطعه هستند که در صورت مشاهده هریک از آنها، باید سریعا اقدام به تعمیر یا تعویض پاور نمایید. برای تعمیر پاور تلویزیون شارپ ، یا ترانزیستور این قطعه تعویض می گردد و یا پاور به طور کلی با یک نمونه جدید جایگزین می شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ

یک رشته لامپ ال ای دی در پنل تلویزیون وجود دارد که تحت عنوان بک لایت شناخته می شود. چنانچه هریک از این لامپ بسوزند، جریان مدار قطع شده و لامپ های سالم هم روشن نخواهند شد. البته در صورت کوتاه شدن جریان بین لامپها، ممکن است بعضی از لامپ های موجود در مدار روشن بمانند که در این صورت، بخش هایی از تصویر فاقد نور خواهند بود. عدم نمایش تصویر در تلویزیون در حالی که صدا به خوبی پخش می شود، نشان دهنده خرابی بک لایت یا لامپ های آن است.

برای تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ ، باید پنل دستگاه باز شود. این کار مهارت بالایی لازم دارد؛ چنانچه پنل کوچک ترین آسیبی ببیند، هزینه تعویض آن بسیار بالا خواهد بود و عملا تلویزیون غیر قابل استفاده خواهد شد. تیم تعمیرات تلویزیون شارپ ، پس از باز کردن پنل، فشار لامپ های led را تنظیم می کنند تا هم مشکل برطرف شود و هم دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.

تعمیرات تلویزیون شارپ و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ

تعمیر تلویزیون از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ است که با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار این حوزه و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان تعمیرات تلویزیون شارپ انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز با ورود هر مدل جدید از تلویزیون، به بررسی و واکاوی آن در کارگاه های تخصصی مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ پرداخته و با تمرکز بر ساختار آن رایج ترین و شایع ترین عیوب احتمالی آن را شناسایی می نمایند.

شناسایی رایج ترین عیوب احتمالی در یک دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان تعمیرات تلویزیون شارپ در زمان بروز اختلال با سرعت بیشتر نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و با متدهای مؤثر و سازگار اشکالات ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. شما کاربران گرامی صرف نظر از مدل دستگاه تلویزیون خویش در صورت بروز هر گونه اختلال و خرابی در آن می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی شارپ و جدیدترین محصولات نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب خویش، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیرات تلویزیون شارپ و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

در همین راستا کارشناسان نمایندگی شارپ درصدد برآمده‌اند تا ضمن معرفی خدمات ارائه شده در این مرکز، شما را با جدیدترین محصولات تولید شده در این کمپانی و تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن‌ها آشنا سازند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با جدیدترین محصولات شارپ و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها آشنا سازند.

تعمیرات شارپ و اخبار مرکز تخصصی شارپ

مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران و ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند. بازوی دیگر، کارشناسان تعمیر هستند که به دلیل برخورداری از دانش فنی مورد نیاز قادر به رفع و ترمیم غالب عیوب و ایرادت ایجاد شده در تولیدات شارپ هستند.

کارشناسان تعمیرات تلویزیون شارپ در نمایندگی شارپ ، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و متناسب با هریک از محصولات شارپ، توانایی آن را دارند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند. اخبار مرکز تخصصی شارپ از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

نمایندگی شارپ و مقالات تعمیرگاه تخصصی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مقالات تعمیرگاه تخصصی شارپ از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

تعمیرات شارپ و سوالات متداول تعمیرات تلویزیون شارپ

کاربران دستگاه های شارپ توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیرات تلویزیون شارپ خودداری نمایند. چنین اقداماتی -که بی‌هیچ دانش اولیه از سوی کاربر بر روی دستگاه اِعمال می‌گردد،- نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. بنابراین بهتر است در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد دستگاه، طی یک تماس، از مشاوره‌های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات شارپ بهره‌مند گردید.

طی این تماس، در صورت ابتدایی بودن اشکال، آموزش‌هایی جهت رفع عیوب دستگاه به صورت تلفنی به شما کاربران محترم ارائه می‌گردد. در غیر اینصورت –یعنی در صورت تشخیص فنی و پیچیده بودن اشکال- شما می‌توانید با تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ (و یا درخوسات تعمیر دستگاه در محل) نسبت به رفع عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن اقدام نمایید. کارشناسان این مرکز بخشی از سوالات متداول مرتبط با تعمیرات تلویزیون شارپ را از طریق بخش زیر پاسخ داده اند.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. نمایندگی شارپ در بخش فروش ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با عرضه و فروش تولیدات شارپ و در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های شارپ است.

کاربران این برند در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می توانند به نمایندگی شارپ مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارند. با توجه به پرفروش بودن برخی تولیدات شارپ نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها و… بخش عمده فعالیت نمایندگی شارپ بر ارائه خدمات مرتبط با این محصولات متمرکز گشته است و کاربران این تولیدات می توانند با مراجعه به نمایندگی شارپ تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از خدمات شارپ سرویس

  • تعميرات و عيب يابي نداشتن برفک با وجود او اس دي در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي داغ شدن ترانزيستور Output و سوختن مکرر تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي سرچ نکردن کانال و خرابي تيونيگ تيونر در تلويزيون شارپ
  • تعميرات قطع شدن يکدفعه تصوير و سپس صدا و تصوير تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي حرکت آرام تصوير از بالا به پايين در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي جمع شدن تصوير از پايين در تلويزيون شارپ
  • تعمیرات تلویزیون شارپ و عيب يابي ورتيکال در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي خطوط برگشتي تصوير تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن صدا در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي لرزش تصوير در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي خراب شدن آي سي ايپرام در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي هاله رنگ در تصوير تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي داغ کردن بيش از حد آي سي ورتيکال در تلويزيون شارپ
  • تعمیرات تلویزیون شارپ و عيب يابي برفک تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي قفل شدن روي يک کانال و نمايش قفل کودک در تلويزيون شارپ
  • عيب يابي نداشتن تصوير صدا در ورودي IV تلويزيون شارپ
  • عيب يابي ايراد ايست وست در تلويزيون شارپ
  • تعمير و عيب يابي صداي خيلي کم و پارازيت دار در تلويزيون شارپ
  • عيب يابي هاله رنگين کماني در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي منفجر شدن خازن ۱ ميکرو فاراد ۲۵۰ ولت تلويزيون شارپ
  • برطرف کردن صداي وزه از تلويزيون شارپ
  • بر طرف کردن خطهاي پر نور سفيد بر روي تصوير تلويزيون شارپ
  • برطرف کردن مشکل فقدان رنگ در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي سوختن پاور تلويزيون شارپ
  • رفع عيب خراب بودن تصوير تلويزيون شارپ
  • رفع عيب دير امدن تصوير تلويزيون شارپ

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون شارپ

  • تعميرات کم نور شدن لامپ تصوير بعد از چند دقيقه در تلويزيون شارپ
  • تعميرات به حالت استند باي  رفتن تلويزيون شارپ
  • تعميرات قطع رنگ بعد از ۲ دقيقه در تلويزيون شارپ
  • تعميرات بالا رفتن برق قسمت ورتيکال در تلويزيون شارپ
  • تعميرات روشن نشدن تلويزيون شارپ
  • تعميرات سياه شدن صفحه بعد از حدود نيم ساعت کار کردن تلويزيون شارپ
  • تعميرات و رفع ايراد خاموش شدن تلويزيون شارپ
  • تعميرات تصوير داري خط برگشتي و بدون برفک و داغ کردن تلويزيون شارپ
  • تعميرات قطع و وصل تصوير در تلويزيون شارپ
  • تعميرات نداشتن نور در تلويزيون شارپ
  • تعميرات قطع شدن تصوير و افتادن دو خط ورتيکال روي صفحه در تلويزیون شارپ
  • تعميرات پر نور و کم نور شدن چراغ استند باي تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن تصوير در تلويزيون شارپ
  • تعميرات صداي صوت هاي ولتاژ در تلويزيون شارپ
  • تعميرات چشمک زدن ال اي دي جلو و روشن نشدن تلويزيون
  • تعميرات و عيب يابي سوزاندن مکرر ترانزيستور خروجي در تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي سوختن سريع ترانزيستور افقي تلويزيون شارپ
  • تعميرات و عيب يابي آمدن صداي سيک سيک از هاي ولتاژ در تلويزيون شارپ
  • تعميرات مات شدن تصوير در تلويزيون شارپ
  • تعميرات سوختن آي سي صدا و افزايش ولتاژ آن در تلويزيون شارپ
  • تعميرات گيرنده ديجيتال تلويزيون LED
  • تعميرات و تقويت قسمت صداي بلندگو (سخت افزار اسپيکر)
  • تعمیرات بخش USB تلويزيون شارپ
  • تعميرات بخش سه بعدي تلويزيون هاي ۳D
  • تعميرات قسمت تغذيه تلويزيون هاي LCD , LED
  • عيب يابي آمدن صدا در تلويزيون شارپ وليکن ولتاژ کار نميکند
  • تعميرات و عيب يابي تصوير به صورت سياه و سفيد همراه با خطوط برگشتی در تلويزيون شارپ