اشتراک گذاری

تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ

درام پرینتر از آن دست قطعاتی است که هم به دلیل استهلاک و هم به دلیل کار زیاد، احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد. اگر شما کاربران گرامی، دارنده یکی از پرینترهای شارپ هستید و در حال حاضر خرابی‌هایی در درام این دستگاه مشاهده کرده اید، می توانید با حضور در واحد تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ ، عیوب ایجاد شده در این بخش را برطرف نمایید.

تسلط کارشناسان این مرکز بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری پرینترهای شارپ به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ در این مرکز بسته به نوع دستگاه –لیزری بودن، رنگی یا سیاه و سفید بودن و… – متفاوت است.

همین امر سبب گشته تا تعمیرات انجام شده بالاترین تأثیر را در بهبود دستگاه و بازیابی کیفیت نخستین داشته باشند. دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در نمایندگی شارپ از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ بهره مند گردند.

تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ

واحد تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض درام پرینتر شارپ آغاز خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در مرکز تعمیر پرینتر شارپ – با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض بکار خواهد رفت.

اگرچه کار انتقال پودر تونر بر روی کاغذ بر عهده درام دستگاه پرینتر است لیکن توجه داشته باشید که عدم این انتقال لزوماً به معنای خرابی این بخش از دستگاه نیست. چاپ نادرست و بی کیفیت دستگاه پرینتر می تواند علل مختلفی داشته باشد که تشخیص درست این موضوع نیاز به بررسی کارشناسانه و تخصصی دستگاه دارد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات Sharp تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ را دریافت نمایید.

نکات مهم در تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ

درام یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه پرینتر و پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را برعهده دارد. درام دستگاه پرینتر در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ دارد.

نوع درام در دستگاه های پرینتر سیاه و سفید با دستگاه های پرینتر رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر درام دستگاه پرینتر sharp مد نظر قرار گیرد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. اگر درام دستگاه پرینتر اصلی و اورجینال شرکت سازنده نباشد هم باعث مصرف بالاتر پودر کارتریج و دولوپر و هم باعث افزایش فشار وارد شده به دستگاه می گردد.

تفاوت درام دستگاه پرینتر و پرینتر مربوط به نحوه انتقال تصاویر به درام است. یک درام با کیفیت دستگاه پرینتر با اینکه ممکن است اندکی گران تر باشد، ولی به دلیل اینکه نیازی به تعویض مکرر درام نخواهد داشت، می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید مواد مصرفی ماشین های اداری شود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در واحد تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ تماس بگیرید.

خرابی درام پرینتر شارپ

جهت تشخیص خرابی این بخش از دستگاه، برخی از شرکت های سازنده، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی یونیت درام را در درون دستگاه تعبیه کرده اند. وجود این سنسور سبب می گردد تا بروز خرابی و اشکال در این بخش از دستگاه، به کاربر اعلام گردد. در صورتی که میزان خرابی یونیت درام drum unit بالا بوده و امکان تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ وجود نداشته باشد، می بایست قطعه جدیدی جایگزین آن گردد.

اگر از کاربران دستگاه های پرینتر باشید می دانید که در صورت اتمام تونر شارژ کارتریج، می توان کارتریج تونر را دوباره با پودر تونر شارژ کرد و یونیت درام حدوداً در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به سرویس دارد. در غیر اینصورت -یعنی در صورتی که امکان تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ وجود داشته باشد، -می توان سرویس های لازم برای بهبود و بازیابی کیفیت این قطعه را بر روی آن پیاده ساخت و یونیت درام را تعمیر کرد.

خرابی درام پرینتر شارپ

تعمیر پرینتر شارپ

تعمیرات پرینتر شارپ در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات پرینتر شارپ سرویس های مورد نیاز خویش از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر درام دستگاه پرینتر شارپ را دریافت نمایند.

در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر شارپ استفاده کرد. تعمیرات پرینتر شارپ در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدل های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیرات پرینتر شارپ، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور و… برخی از پارامترهای جاری در این مرکز هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات متمایز، همواره به تلاش و سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز، طی دوره‌های آموزش تخصصی تعمیرات شارپ، گزینش شده‌اند و دوره های تخصصی تعمیر و بهسازی قطعات و ساختار دستگاه های شارپ را پشت سر گذاشته اند.

به‌علاوه کارشناسان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های هستند که هر ماه جهت بروز رسانی مهارت‌ها و دانش فنی آنان برگزار می‌گردد. بعلاوه مدیریت نمایندگی شارپ درایران بروزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.

بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، نمایندگی شارپ را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.