اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

دستگاه کپی نیز، همانند تمامی دستگاه های مکانیکی دیگر، متشکل از اجزا متعددی است که امکان بروز خرابی در هر یک از آنها وجود دارد. در میان اجزا دستگاه کپی، فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را به طور چشمگیری در پی خواهد داشت. از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد. تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده به دست کارشناسان حاضر در نمایندگی شارپ است که با استفاده از نوین ترین متدهای حوزه تعمیر و بهسازی این دستگاه انجام می پذیرد.

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی پس از عیب یابی صحیح دستگاه آغاز شده و تا سرویس و بهسازی کامل دستگاه ادامه دارد. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

روند تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

در صورتی که امکان تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی شارپ اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. نیاز به تعویض فیوزینگ کپی شارپ، گاه توسط هشدارهایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد. برای مثال بعضی از دستگاه های پرینتر و کپی، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند. وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود :نصب درایور دستگاه کپی شارپ

در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی شارپ مشورت نمایید. قطعات قابل تعویض فیوزینگ دستگاه کپی عبارتند از: هاترولر، بوش هاترولر، بلبرینگ هاترولر و پرس، ترمیستور، لامپ فیوزینگ، ناخنک ها ترولر و پرس، پوسته فیوزینگ، پاک کننده پرس، ابری ها ترولر، پرس.

آشنایی با کارکرد فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

اگر با دستگاه های کپی کار کرده باشید حتما متوجه شده اید که کاغذ کپی گرفته شده در ثانیه های نخست گرم است. علت این گرما وجود قطعه ای به نام فیوزینگ است که کاغذ در حین کپی شدن می بایست از زیر آن عبور کند. فیوزینگ ها در گذشته از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل شده بودند، اما امروزه جای لامپ را یک المنت گرم کننده و جای هات رولر را هم فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفته اند که کار آن را آسانتر و بهتر کرده اند اما پرس رولر مثل همان مدل قدیم است.

درام که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آنرا بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن بوسیله فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و بر روی کاغذ حک میشوند و در آخر کاغذ بوسیله غلطکی خروجی خارج میشود. اما علت آنکه کاغذ بر اثر گرمای فیوزینگ آتش نمیگیرد در واقع سرعت موجود در این بخش از دستگاه است. سرعتی که فیوزینگ دستگاه کپی دارد، مانع از ایجاد فرصتی برای ایجاد جرقه و سوختن کاغذ می شود.

قطعه فیوزینگِ موجود در درون دستگاه پرینتر و کپی قابل تعویض و تعمیر است و اجزا آن را می توان بصورت جداگانه خریداری و بازسازی کرد. شما کاربران گرامی خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش را می توانید با حضور در مرکز تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ دریافت نمایید. در صورت عدم امکان جابجایی و جداسازی این بخش از دستگاه می توانید از سیستم سرویس در محل کپی شارپ استفاده نمایید.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ در محل

اگر دستگاه کپی مورد استفاده شما در طول روزهای اخیر دچار اختلال در عملکرد گشته است، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی شارپ است. در این سرویس کلیه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی نظیر تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ در محل انجام می پذیرد و نیازی به جابجایی دستگاه نیست. جهت استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی می‌بایست از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت این مرکز با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر در محل فتوکپی را ثبت نمایید.

تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیرات فتوکپی شارپ در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن مدارک تخصصی و آکادمیک، به دلیل حضور در دوره‌های آموزشی تخصصی قادر به رفع و حل غالب عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه کپی شارپ اعم از اختلالات سخت‌افزاری و نرم افزاری گشته‌اند. گزینش کارشناسان این مجموعه پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند. کارشناسان این مرکز ارائه‌دهندۀ خدمات تعمیرات کپی شارپ به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» هستند و شما می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام سرویسهای تخصصی تعمیر کپی شارپ نظیر تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ به یکی از دوشیوه را داشته باشید.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ با فضایی مجهز به زبده ترین کارشناسان و پیشرفته ترین تجهیزات، ارائه دهنده تخصصی ترین عملیات مرتبط با تعمیرات دستگاه های شارپ است. هر یک از واحدهای تعمیراتی موجود در مرکز تعمیرات شارپ مجهز به جدیدترین امکانات و تجهیزات روز دنیا هستند و غالب عملیات انجام شده در آنها توسط دستگاه های اتوماتیک عیب یابی و تعمیر صورت می پذیرد. وجود آرشیوی جامع از تمامی قطعات ضروری و قابل تعویض در این مرکز سبب گشته تا ضمن سرعت بخشی به عملیات تعمیر، دغدغه ای بابت عدم دسترسی به اجزا و قطعات مورد نیاز وجود نداشته باشد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی بیشتر با این مرکز و واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ به بخش زیر مراجعه نمایید.