اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ

اگر از کاربران پرینترهای شارپ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اختلال در عملکرد کاغذ کش این دستگاه شده‌اید، می‌توانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه را با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر دریافت نمایید. کارشناسان ما در واحد تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ پس از عیب‌یابی دستگاه و تشخیص علت خرابی پیش آمده، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی پرینتر پیاده می‌سازند. در صورتی که به هر دلیل ابعاد بالای پرینتر، ترافیک و … امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، می‌توانید سرویس‌های مورد نیاز را به صورت «تعمیر در محل پرینتر» دریافت نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ را به سرانجام می‌رسانند.

تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ

آموزش تعمیر کاغذکش پرینتر شارپ

در صورت بروز خرابی در کاغذکش، توصیه می‌شود پیش از تماس با مرکز تعمیرات پرینتر، موارد درج شده در بخش زیر را بر روی دستگاه پیاده و امتحان نمایید. توجه داشته باشید که نکات ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ را با دقت انجام دهید تا آسیبی به سایر بخش های دستگاه وارد نشود. در صورت مواجهه با اشکال در حین پیاده‌سازی هر یک از موارد زیر، از اعمال فشار و دستکاری دستگاه خودداری کرده و با کارشناسان تعمیر پرینتر تماس بگیرید.

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد :چطور مشکل کمرنگ پرینت گرفتن پرینتر را رفع کنیم؟

  • کابل برق را از پرینتر جدا نمایید و اجازه بدهید پرینتر خنک شود.
  • در تونر کارتریج را باز نمایید و تونر کارتریج را در آورید.
  • محل غلتک کاغذ کش را پیدا نمایید.
  • خارهای کوچک سفید رنگ کنار غلتک کاغذ کش را با انگشت به سمت بیرون فشار دهید و غلتک کاغذ کش را به سمت بیرون بچرخانید.
  • به آرامی غلتک کاغذ کش را بیرون بیاورید.
  • غلتک کاغذ کش جدید را در شکاف غلتک کاغذ کش قبلی قرار دهید
  • نکته: زائده های دایره ای و مستطیلی دوطرف غلطک کاغذ کش قبلی قرار دهید.
  • بالای غلطک کاغذ کش را بچرخانید تا غلطک کاغذ کش در محل خود قفل شود.
  • تونر کارتریج را در محل خود قرار دهید و در تونر کارتریج را ببندید.
  • کابل برق را به دستگاه وصل نموده و دستگاه را روشن نمایید.
  • در صورتی که اشکال ایجاد شده در دستگاه مرتفع نشد می توانید به مرکز تعمیرات شارپ، پارت تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ مراجعه نمایید.

خرابی کاغذ کش پرینتر شارپ

ایراداتی که در پرینترهای شارپ ممکن است برای کاغذ کش ها بوجود بیایید و تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ را ضروری سازد، به دو دسته تقسیم می شود. اولین مشکل عدم فعالیت کاغذ کش می باشد که بطور کلی هیچ کاغذی وارد دستگاه نمی شود. مشکل دومی که گاها پیش می آید مربوط به فرایند جذب ناقص است که در این مشکل کاغذ به درستی وارد دستگاه نمی شود و اصطلاحاً گفته می شود کاغذ در دستگاه گیر کرده است. 

بد نیست بدانید که کاغذکش‌ها سه فرایند را انجام می‌دهند که عبارتند از: ۱٫ انتقال کاغذ از خارج دستگاه به داخل که توسط کاغذ کش ورودی انجام می‌شود. ۲ و ۳ دو فرایند بعدی توسط کاغذ کش میانی انجام می‌شود. در فرآیند نخست انتقال کاغذ بین قطعات داخلی دستگاه صورت می‌پذیرد و در فرآیند دوم برگه های نهایی توسط کاغذ کش خارجی، خارج می‌شوند. در هر حال وجود هر گونه اختلال در این بخش از دستگاه با صرف مدت زمانی اندک و با بهترین کیفیت توسط کارشناسان بخش تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ مرتفع می گردد.

تعویض کاغذکش پرینتر شارپ

تلاش کارشناسان ما در مرکز تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ بر بازیابی کیفیت اولیه دستگاه و عدم تعویض قطعات آن است. لیکن در صورتی که پس از بررسی های اولیه و کارشناسی، عدم امکان تعمیرات کاغذ کش پرینتر شارپ پی اعلام گردد این امکان فراهم گشته تا این بخش از دستگاه توسط قطعه اورجینال و برچسب دار شرکتی تعویض گردد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه موردنظر از انبار واقع در واحد تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ با ضمانت اصل و اورجینال بودن- تهیه شده و در روند تعویض پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه بکار خواهد رفت.

تعمیر پرینتر شارپ

تعمیرات پرینتر شارپ در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدل‌های پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هرگونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر شارپ تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. پشتوانه نمایندگی شارپ در ارائه تخصصی‌ترین خدمات به مشترکان خویش، تلاشهای تیمی زبده‌ترین کارشناسان تعمیر و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات است. برخورداری این مجموعه  از چنین ویژگی‌هایی سبب گشته تا خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر شارپ نظیر سرویس‌های مرتبط با تعمیر کاغذ کش پرینتر شارپ در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

نمایندگی تعمیرات شارپ

نمایندگی تعمیرات شارپ، با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات شارپ، توجه، دقت و تمرکز بر خدمات ارائه شده، جز با ایجاد واحدهای تخصصی امکان‌پذیر نبوده است. در نمایندگی شارپ خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول صرفاً در پارت مخصوص به همان محصول ارائه می‌گردد. شما کاربران گرامی بسته به نوع دستگاه خویش پس از ورود به مرکز تعمیرات شارپ، به واحد مربوطه راهنمایی شده و خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت می‌کنید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.