اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118 از جمله اقداماتی است که متخصصین مجرب ما در نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران انجام می دهند. برای ترمیم هرچه بهتر این دستگاه، بررسی و تعمیرات آن به جمعی از ماهر ترین کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی محول شده است. در روند ترمیم این دستگاه از تجهیزات و دستگاه های جدید و پیشرفته استفاده می شود و به این ترتیب، کاربران شاهد رفع مشکلات محصول خود به صورت کامل و بی نقص خواهند بود.

دستگاه کپی 1118 شارپ یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که به سبب برخورداری از ویژگی های جدید و کاربردی، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این مطلب ضمن بررسی مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ 1118 نکاتی کاربردی را در مورد مشکلات این دستگاه و روش های تعمیر آن به شما همراهان عزیز ارائه خواهیم داد؛ ما را همراهی کنید.

مشخصات دستگاه فتوکپی شارپ 1118

دستگاه فتوکپی شارپ 1118 که نام کامل آن SHARP AR-1118J است، محصول این کمپانی با سابقه ژاپنی است که به قابلیت های متعددی مجهز شده است. این دستگاه از ویژگی كپي برداري سريع SOPM برخوردار است و به تغذيه‌كننده تك ‌روي سند(SPF) مجهز شده است. محصول مورد بحث ظرفيت 350 برگ کاغذ را دارد و کیفیت چاپ فوق العاده بالایی را به کاربران ارائه می دهد.

طراحی ظاهری دستگاه به گونه ای است که فضای کمی را اشغال می کند و از زیبایی مناسبی نیز برخوردار می باشد. این محصول چند کاره بوده و قابلیت چاپ لیزری را نیز دارا می باشد. کاربرانی که به دنبال یک دستگاه کپی جمع و جور و در عین حال با کیفیت برای محل کار خود هستند می توانند دستگاه فتوکپی شارپ 1118 را به عنوان اصلی ترین گزینه خود مد نظر قرار دهند. در ادامه به بررسی نکاتی در مورد تعمیرات این محصول خواهیم پرداخت.

مشکلات رایج فتوکپی شارپ 1118

دستگاه فتوکپی شارپ 1118 نیز همچون سایر دستگاه های کپی ممکن است با مشکلات و ایرادهایی در عملکردش مواجه گردد. مواردی همچون مچاله شدن برگه ها در دستگاه کپی، گیر کردن کاغذ در دستگاه، تاریک یا روشن بودن غیر عادی کپی خارج شده از دستگاه، مشکلات مربوط به کارتریج و تونر، افتادن خطوطی روی برگه کپی، ایجاد لکه هایی در برگه، بروز صداهای غیر عادی از دستگاه کپی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و مواردی از این دست، اصلی ترین مشکلاتی هستند که در دستگاه فتوکپی ایجاد شده و عملکرد آن را مختل می کنند.

منشأ همه اختلالات ذکر شده، خرابی یا از کار افتادگی یکی از قطعات دستگاه کپی می باشد. باید بدانید که تداوم این مشکلات می تواند شدت آسیب دیدگی را افزایش داده و به این ترتیب، هزینه تعمیرات را نیز دو چندان کند. لذا بهتر است به محض مشاهده هریک موارد ذکر شده، به نمایندگی شارپ در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و اقدام به تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی شارپ 1118 خود در این مرکز نمایید.

 تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ 1118

تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ 1118 یک فرایند تخصصی است که باید توسط متخصصین تعمیر ماشین های اداری انجام شود. برای این منظور، تکنسین باید با قطعات دستگاه آشنا بوده و بر نحوه کار هریک از این قطعات تسلط کامل داشته باشد. پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه فتوکپی توسط کارشناسان مجرب واحد تعمیرات شارپ و تشخیص مشکل، مناسب ترین روش تعمیراتی برای برطرف کردن مشکل انتخاب می شود.

فیوزینگ، درام، کاغذ کش، کارتریج، هیتر، پیکاب، یونیت تغذیه، دولوپر و ترانسفر، پنل، کابل ها و اتصالات، اپتیک، بردهای الکترونیکی، سنسورهای کپی و … از جمله قطعات اصلی دستگاه فتوکپی هستند که در فرایند ترمیم این دستگاه مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر یا تعویض می گردند. اگر تعمیرکار آشنایی لازم با این قطعات نداشته باشد و از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشد، فرایند تعمیر دستگاه کپی شارپ با خطا مواجه می شود. همکاران ما در نمایندگی شارپ، ضمن شناخت دقیق بخش های مختلف دستگاه فتوکپی مورد بحث، این محصول را به بهترین شکل و بدون خطا ترمیم می نمایند.

تعمیر دستگاه کپی شارپ 1118 در محل

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118 در محل، عنوان سرویسی است که نمایندگی sharp به کاربران خود ارائه می دهد. سرویس در محل شارپ با توجه به مشکلات حمل و نقل دستگاه کپی و با هدف حذف دردسرهای این کار از دوش کاربران راه اندازی شده است. به این ترتیب کاربران محترم می توانند در صورت مشاهده اختلال در دستگاه کپی خود، با این نمایندگی تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را در محل مورد نظرشان دریافت نمایند. گفتنی است تعمیرکاران این سرویس نیروهای زبده و کارآمدی بوده و از تجهیزات پیشرفته و به روز برای تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ 1118 در محل استفاده می کنند. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به مراجعه به مرکز تعمیرات و در سریع ترین زمان، دستگاه کپی خود را ترمیم نمایید.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ، مرکز معتبر فروش و تعمیرات انواع تولیدات این کمپانی بزرگ محسوب می شود. دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، زمینه ساز ارائه خدمات مفیدی به کاربران شده است. عرضه محصولات شارپ به صورت اورجینال، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه گارانتی معتبر، ارائه خدمات در اسرع وقت و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی شارپ، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد.

همچنین نمایندگی شارپ با تجهیز واحد های تعمیراتی به پیشرفته ترین ابزار روز دنیا، تخصصی ترین خدمات و سرویس های این حوزه را به کاربران ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات واحدهای تعمیر شارپ می توانید به سایر بخش های وب سایت مراجعه نمایید.