اشتراک گذاری

فن کولر گازی شارپ

فن یا موتور فن، موتوری است که هوای لازم جهت وزیدن به اوپراتور را تامین می کند. در کولر گازی یک فن داخلی و یک فن بیرونی وجود دارد که هر کدام وظایف خود را انجام می دهند.

خرابی هر یک از این فن ها مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت که در ادامه این بحث به آن اشاره می کنیم. به طور کلی تعمیر فن کولر گازی شارپ در قدرت این دستگاه تاثیر بسیار ویژه ای خواهد داشت و کارایی و عملکرد دستگاه را بالا می برد.

فن کولر گازی شارپ

بررسی فن بیرونی و داخلی کولر گازی شارپ

فن داخلی

این فن در داخل کولر گازی جاسازی شده است. ممکن است رله فن یا خود فن دچار مشکلاتی شود که عملکرد دستگاه را تحت الشعاع خود قرار می دهد. برای تعمیر فن کولر گازی شارپ در این شرایط نیز باید از یک متخصص و تکنسین ماهر کمک بخواهید. وقتی فن داخلی خراب می شود؛ حتما با یکی از مشکلات زیر روبه رو خواهیم بود که رفع هر کدام به روش خاصی امکان پذیر است.

  • معیوب بودن بلوور داخلی کولر گازی
  • خرابی بوشن کولر گازی
  • خرابی بلبرینگ های فن داخلی کولر

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد :چرا کولرگازی یکسره کار می کند؟

فن بیرونی

فن بیرونی همان کندانسور است. این فن هوای گرم محیط را می گیرد و به بیرون از محیط انتقال می دهد. اگر فن بیرونی خوب و درست کار نکند، نمی تواند این عملیات را به خوبی انجام دهد و در نتیجه کولر گازی شارپ سرمای مناسبی تولید نخواهد کرد.

در این شرایط کمپرسور بیش از حد گرم می شود و سیکل سرمایش کولر گازی کاملا مختل می شود. برای تعمیر فن کولر گازی شارپ راهی جز کمک خواستن از یک مرکز معتبر ندارید.

تعمیر فن کولر گازی شارپ

برای تعمیر فن کولر گازی شارپ باید شفت بیرونی و داخلی موتور فن، خود موتور فن، رله برد، سنسور کنترل دما، ترموستات، خازن فن و منور بلوور ر ا مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. هر یک از این بخش ها در عملکرد صحیح فن نقش اساسی و کلیدی دارد. به همین دلیل است که اختلال در هر بخش مشکلات بسیاری را در فن به دنبال خواهد داشت که کاربر را مجبور می کند سریعا باید برای تعمیر فن کولر گازی شارپ وارد عمل شود.

معمولا تنها در مواردی که خازن موتور فن کولر گازی شارپ دچار اختلال شده باشد، می توانیم برای تعمیر فن دست به کار شویم. گاهی نیز با تعویض بلبرینگ موتر فن مشکلات برطرف خواهند شد، اما اگر مشکل سیم پیچی وجود داشته باشد، موتور فن باید به طور کلی تعویض شود.

این موتر فن ها به صورت پرسی در دستگاه جا خورده اند. به همین دلیل است که تاکید می کنیم برای تعمیر فن کولر گازی شارپ به یک مرکز مجرب و متعهد مراجعه کنید تا تعمیر این قطعه با کیفیت انجام شود.

تعمیر کولر گازی شارپ

کولر گازی یکی از دستگاه هایی است که هر روز به طیف گسترده کاربران آن افزوده می شود. این دستگاه دارای اجزای الکترونیکی و مکانیکی بسیار گوناگونی است که برای تعمیر آن باید شناخت کافی از این قطعات وجود داشته باشد. در واحد اختصاصی تعمیر کولر گازی شارپ همه امکانات و تجهیزات لازم برای عیب یابی و ترمیم و تعمیرات کولر گازی فراهم است.

می توانید با مراجعه به این بخش انبوهی از خدمات و سرویس های ویژه را دریافت کنید و از کیفیت آنها کاملا اطمینان داشته باشید.

نمایندگی شارپ

در نمایندگی شارپ می توانید حس خوب خرید و بهره مندی از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید. این نمایندگی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش بسیار فعالانه و مقتدرانه عمل می کند. رعایت حقوق مشتری و توجه به نیاز های او از جمله مواردی است که در نمایندگی شارپ مورد توجه قرار می گیرد.

همه کاربران در این نمایندگی این فرصت ویژه را دارند که به کمک خدمات مشاوره ای رایگان و اصل، انتخابی بهینه و درست داشته باشند. برای تماس با نمایندگی مرکزی شارپ از منوی بالای سایت شماره های این نمایندگی اصل را بیابید.

این مقاله برای شما مفید است :مراقبت و نگهداری از کولر گازی در تابستان

واحد های تعمیرات شارپ

کمپانی شارپ طراح و تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات هوشمند و ماشین آلات اداری شرح مختصر و مفیدی از این طیف وسیع است. برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر، مدیریت نمایندگی رسمی شارپ تصمیم گرفته است که با تاسیس کارگاه های اختصاصی تعمیرات شارپ روند ارائه خدمات را توسعه دهد و پیشرفت قابل توجهی را در این مسیر متوجه حال کاربران کند.

به این ترتیب هر واحد را به تجهیزات و دستگاه های مدرن و پیشرفته  مجهز کرده ایم که هر کدام وظیفه منحصر به فردی در زمینه تعمیرات و عیب یابی انجام می دهند و با اطمینان اعلام می کنیم که خدمات ارائه شده توسط واحد تعمیر کولر گازی شارپ هرگز نمونه مشابهی در هیچ مرکز دیگری نخواهد داشت.