اشتراک گذاری

مین برد پرینتر شارپ

مین برد پرینتر شارپ مغز پرینتر است. یک قطعه مدار الکتریکی است. پس از ورود اطلاعات به پرینتر، این مین برد است که تصمیم می گیرد خروجی این اطلاعات چگونه باشد. وظیفه Main board or Motherboard اتصال قطعات به یکدیگر و در نهایت پردازش اطلاعات است. اگر چند کاربر بخواهند همزمان از یک پرینتر استفاده کنند، مین برد پرینتر شارپ درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند.

مین برد پرینتر به کمک پورت یو اس بی یا یک پورت موازی به رایانه متصل می شود و در نهایت عملیات پرینت انجام می شود. وقتی مین برد خراب باشد، در صورت سلامت همه اجزا باز هم دستگاه نمی تواند کار خود را آغاز کند. در تعمیرات پرینتر، تعمیر برد اصلی جایگاه ویژه ای دارد که نیازمند تخصص دوچندان است.

مین برد پرینتر شارپ

دلایل خرابی مین برد پرینتر شارپ

آنچه که مین برد پرینتر شارپ را بیشتر هر چیز دیگری تحت تاثیر قرار می دهد، سوختگی مین برد در اثر نوسانات جریان برق، خرابی در اثر نوسانات شدید ولتاژی و خرابی درگاه های خروجی و ورودی پرینتر است.

اگر کاربر در هنگام استفاده از دستگاه خود به این موارد به اندازه کافی توجه کند و کاربری درست و اصولی از دستگاه داشته باشد، می تواند به طور موثر از بروز اختلال در مین برد پرینتر شارپ جلوگیری کند. در غیر این صورت هر روز باید منتظر پیدایش یک مشکل جدید و عمیق در دستگاه خود باشد.

تعمیر مین برد پرینتر شارپ

با خرابی مین برد پرینتر شارپ همه چیز به هم می خورد. لذا مهم است که حساسیت این قطعه از پرینتر شارپ را دست کم نگیریم و در اسرع وقت برای تعمیر و ترمیم آن وارد عمل شویم. برای تعمیر مین برد پرینتر شارپ از یک مرکز فوق تخصصی تعمیرات پرینتر شارپ کمک بخواهید. تعمیر برد باید توسط متخصصان ارشد و با تجربه انجام شود تا بازگشت سلامتی دستگاه تضمین شود.

در تعمیرگاه تخصصی مین برد پرینتر sharp امکانات بسیار زیادی فراهم است تا این دستگاه سلامت خود را باز یابد. ابزار و دستگاه های این تعمیرگاه تخصصی بسیار مدرن و پیشرفته است. تعمیرکاران و تکنسین ها به کمک تجربیات طلایی و طولانی خود و با استفاده از این تجهیزات مدرن به راحتی می توانند مشکلات موجود را عیب یابی و تعمیر و ترمیم کنند.

در واحد تعمیر مین برد پرینتر شارپ ، به دلیل دسترسی به جدیدترین اطلاعات تعمیراتی و آشنایی کامل با این قطعه و کارکرد آن، مین برد پرینتر sharp به راحتی تعمیر می شود. تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر یا نرم افزارهای عیب یابی انجام می شود و کیفیت خدمات تضمین شده است. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است و کیفیت در بالاترین سطح و درجه ممکن وجود دارد.

نمایندگی رسمی پرینتر شارپ

نمایندگی رسمی پرینتر شارپ را به خاطر بسپارید. در این نمایندگی صفر تا صد خدمات درباره پرینتر شارپ در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می شود. کمپانی شارپ ماشین های اداری و دفتری بسیاری متنوعی را تولید و عرضه می کند که پرینتر تنها یک نمونه از آنها است. انواع پرینتر های رومیزی، ایستاده، لیزری، جوهر افشان و … در نمایندگی sharp هم به فروش می رسد و هم تعمیر و ترمیم و عیب یابی می شود.

امکانات و تسهیلات نمایندگی رسمی پرینتر شارپ بسیار متنوع و کاربردی است. هر کاربر با توجه به شرایط اختصاصی و نیاز خود از هر یک از این امکانات بهره می گیرد. در واحد نمایندگی تعمیرات شارپ بخش نرم افزاری و سخت افزاری به صورت جدا و مستقل خدمات رسانی می کنند. تمامی سرویس ها در هر بخش همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از زبان کارشناسان مربوطه جویا شوید.