اشتراک گذاری

تعمیرات دیگر محصولات sharp

  شاید بتوان از بزگترین امتیازات شرکت های بزرگ، این را دانست که آن شرکت در زمینه تخصصی فعالیت خود به تولید چندین محصول بپردازد و تمامی محصولاتش در صف اولین های بازار قرار گیرد.

  محصولات sharp فقط در موبایل sharp یا تلویزیون و تبلت sharp خلاصه نمی شود، بلکه sharp محصولات دیگری از جمله وسایل دیداری و شنیداری از قبیل لپ تاپ sharp، ماشین حساب sharp، چاپگر sharp ، ماشین لباسشویی و یچخجال sharp و … دارد.

تعمیرات دیگر محصولات sharp

  از نظر تعمیرات این محصولات نیز همواره بین مردم ترس و نگرانی از شرکت تعمیراتی مورد اطمینان وجود دارد که هم نیروی متخصص بر سر کار باشند هم اینکه تعمیر محصول در اسرع وقت انجام شود و محصول تعمیر شده زیاد برای دارنده ی محصول پر خرج نشود. شاید داشتن همه ی این موارد بتواند خیال مشتری را راحت کند و مشتری برای تعمیر محصولش به این مجموعه اعتماد و اطمینان بکند که شارپ سرویس از جمله این شرکت ها است .

  شارپ سرویس با داشتن تیم متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات درجه یک که برای تعویض قطعات sharp کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیرات و تعمیر انواع محصولات sharp با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان آماده ارائه خدمت به مردم است.

شارپ سرویس افتخار دارد امروزه با نياز روز افزون شركت ها و ادارات كشور و نياز آن ها به فروش و تعمیرات  محصولات متنوع sharp،  سازنده وسایل الکترونیکی  از  قبیل دستگاه های تصفیه هوای شارپ, پروژکتورها،  تلویزیون، تجهیزات صدا، تجهیزات صوتی و تصویری , دوربین امنیتی , تولید led و …  داشته باشد.

شارپ سرویس نماینده اصلی sharp ژاپن در ایران بوده و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه محصولات sharp انجام می دهد.نمایندگی یخچال های شارپ

شارپ سرویس تعمیرات تخصصی محصولات sharp را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداري ، صنعتي ، بازرگاني ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی  ارائه می نماید .

[/vc_column_text]
نمایندگی محصولات شارپ

در مورد محصولات متنوع sharp بیشتر بدانید

  شرکت sharp زاپن اقدام به تولید یک LED کوچک، با روشنایی بالا برای نور پشتی پنل‌های LCD سایز کوچک و متوسط نموده که طیف رنگ بسیار گسترده‌ای نیز دارد. گفته می‌شود که نمونه‌های اولیه‌ی این LED عرضه شده است.

   این LED جدید با سریال GM4BN6F3S0A در طول موج مرئی، سطح روشنایی ۸٫۳lm را با وسعت رنگ ۹۰ درصد در استاندارد NTSC ارائه می‌نماید. این سطح روشنایی، چیزی حدود ۱۲ درصد بالاتر از تولیدات پیشین شرکت ژاپنی sharp است که سطح ۷٫۴lm را ارائه می‌کرد. این افزایش روشنایی از طریق بهینه‌سازی و بهبود در سطح بهره‌وری امواج تابیده شده توسط چیپ LED آبی و نیز بازطراحی آن به منظور تغییر در نرخ ترکیب مواد فلورسنت قرمز و سبز حاصل شده است.

  همچنین با اعمال بهبودهایی در تکنولوژی مجتمع‌سازی، شرکت ژاپن sharp موفق شده اندازه‌ی LED جدید را تا ۳۰ درصد نسبت به تولیدات قبلی کاهش دهد. عرض این پکیج LED از ۳٫۸ میلی‌متر به ۳ میلی‌متر کاهش یافته است. لازم به ذکر است که سطح مصرف انرژی محصول جدید نسبت به نسل پیشین تغییری نداشته و در همان سطح پیشین قرار می‌گیرد. نتیجه آنکه، می‌توان تعداد LEDهای استفاده شده در یک پنل LCD را افزایش داده و روشنایی پنل‌های LCD سایز کوچک و متوسط را که در تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد افزایش داد.

   شرکت ژاپنی sharp به تازگی از یک دوربین امنیتی فروسرخ پرده برداشته که قادر به ثبت ویدیوهای رنگی با رزولوشن ۷۲۰p حتی در تاریکی مطلق است. ترفند شرکت sharp برای دستیابی به این ویژگی، استفاده از یک سنسور تصویربرداری نزدیک به مادون قرمز بوده که روشن‌سازی محیط برای دوربین را بر عهده دارد.

   بر اساس شیوه‌ی ویژه‌ای که گفته شد، این دوربین حفاظتی جدید برای ثبت تصاویر روشن و واضح نیازی به نور معمولی در محیط ندارد که همین مساله موجب تمایز دوربین sharp از تمامی رقبا می‌شود. این سیستم بر اساس فناوری توسعه داده شده توسط انستیتو ملی علوم پیشرفته‌ی صنعتی و فناوری ژاپن ساخته شده که مدت‌هاست بصورت تجاری مورد استفاده قرار نگرفته بود.

   دوربین حفاظتی جدید شرکت sharp  به بازار عرضه شوده است؛ اما احتمالا شرکت sharp فروش آن را به سازمان‌ها و نهادهای دولتی محدود خواهد کرد. در هر صورت این سیستم قادر است امنیت عمومی جامعه را به شکل مناسبی ارتقا بخشد. مدیران ساختمان‌ها بزودی قابلیت این را خواهند داشت که افراد مزاحم را به خوبی مورد شناسایی قرار دهند؛ و اگرچه این سیستم نیز مانع از بروز سرقت نخواهد شد، اما احتمال دستگیری سارقان را پیش از اقدامات بعدی آن‌ها افزایش می‌دهد.

تعمیر دوربین شارپ

دستگاه تصفیه هوای sharp

اين تكنولوژي با الهام از سيستم طبيعت ، در ميزان يونهاي موجود در فضا تعادل ايجاد مي كند. همانطور كه ميدانيم تعداد يونهاي مثبت و منفي و جنگلها در حدود ۴۲۰۰ تا ۴۵۰۰ از هر نوع مي باشد كه اين تعداد در داخل شهر و مراكز اداري به۵۰ تا ۵۰۰ يون مي رسد.

فيلترهاي ضد باكتري دستگاه تصفيه هواي sharp ، قادر است گرد و غبار و ذرات معلق موجود درهوا تا ۰٫۳ ميكرون را جذب نمايد. همچنين دستگاه تصفيه هواي sharp تنها دستگاه تصفيه كننده اي كه مجهز به سستم رطوبت ساز مي باشد. دستگاه شامل يك مخزن آب و فيلتر مرطوب كننده است كه … Sensors از منحصر به فردترين ويژگيهاي دستگهاههاي تصفيه هواي sharp، وجود چهار سنسور مجزا در دستگاه مي باشد. اين سنسورها به نحوي در دستگاه تعبيه شده اند كه ميزان گرد و غبار ، بو ، رطوبت و دماي هوا را به تفكيك اندازه گيري كرده و بنا به شرايط محيط، سرعت فن دستگاه را تغيير مي دهد.

تعمیر دستگاه-تصفیه-هوای-نئوتک
تعمیر دستگاه-تصفیه-هوای-شارپ
  •      توانايي جذب گرد و غبار تا ۹۹/۹ درصد
  •      مجهز به فيلتر هاي آنتي باكتريال جهت جذب ذرات تا ۳/۰ ميكرون
  •      مجهز به فيلتر كربن اكتيو جهت از بين بردن بوهاي نامطبوع محيطي
  •      جلوگيري از رشد قارچ در فصل بارندگي توسط يون هاي پلاسما كلاستر
  •      توانايي از بين بردن ويروس ها، باكتري ها و ذرات آلرژي زاي محيط
  •      كاهش الكتريسيته ساكن تا ۳/۵ برابر
  •      برق مصرفي بسيار پايين
  •      وزن بسيار كم
  •      صداي بسيار پايين
  •     مجهز به سیستم پلاسما كلاستر

بعضی از امکانات دستگاهای تصفیه هوای sharp

 

  •   جریان زیاد یونهای پلاسماكلاستر با چگالی ۷۰۰۰ یون در هر متر مكعب
  •     مساحت پوشش دهنده ۳۸ متر مربع
  •     عمر فیلتر ۱۰ سال
  •     مجهز به سیستم مرطوب كننده محیط
  •     مجهز به چهار سنسور
  •     نشانگر رطوبت هوا ( به صورت عددی )
  •     نشانگر وضعیت بو ( در ۳ حالت )
  •     نشانگر گرد و غبار موجود در محیط
  •     مجهز به چرخ جهت جمل آسان
  •     تعبیه مخزن با قطر دهانه مناست و سهولت در شستشو

تعمیرات دیگر محصولات sharp

نمایندگی  شارپ / نمایندگی  sharp

نمایندگی دیگر محصولات شارپ / نمایندگی دیگر محصولات  sharp

نمایندگی رسمی  شارپ / نمایندگی رسمی  sharp

نمایندگی اصلی  شارپ / نمایندگی اصلی  sharp

نمایندگی تعمیرات  شارپ / نمایندگی تعمیرات  sharp

نمایندگی تعمیر  شارپ / نمایندگی تعمیر  sharp

نمایندگی تعمیرات تخصصی  شارپ / نمایندگی تعمیرات تخصصی  sharp

نمایندگی تعمیر تخصصی  شارپ / نمایندگی تعمیر تخصصی  sharp

نمایندگی خدمات پس از فروش  شارپ / نمایندگی خدمات پس از فروش  sharp

نمایندگی رسمی فروش  شارپ / نمایندگی رسمی فروش  sharp

نمایندگی اصلی فروش  شارپ / نمایندگی اصلی فروش  sharp

فروش  شارپ با گارانتی اصلی / فروش sharp با گارانتی اصلی