نمایندگی شارپ در شیراز با بهره گیری از به روزترین متدها و همگام با استانداردهای جهانی، خدمات متنوعی را در زمینه فروش، پس از فروش و تعمیر دستگاههای شارپ به هموطنان ساکن در این شهر ارائه می کند. این نمایندگی شعبهای از نمایندگی رسمی شارپ است که به صورت واحدی مستقل در همین مرکز مشغول به فعالیت میباشد. به عبارت دیگر، نمایندگی شارپ واحدی را به نمایندگی شارپ در شهرستان ها اختصاص داده که نمایندگی شارپ در شیراز یکی از پارت های این مجموعه را تشکیل می دهد.
اختصاص واحدی جداگانه برای ارائه خدمات به شهرستانی های عزیز نشان دهنده درک عمیق تیم مدیریتی نمایندگی شارپ از مشکلات و محدودیت های کابران در استفاده از خدمات نمایندگی است. در واقع قبل از راه اندازی این مرکز، کاربران محصولات شارپ، ناگزیر بودند برای تعمیر و سرویس دستگاه خود یا به تهران آمده و هزینه زیادی متقبل شوند و یا اینکه به تعمیرکاران مبتدی و نابلد اعتماد کرده و کار را به دست آنان بسپارند. اینک با وجود نمایندگی شارپ در شهرستان ها تمامی این مشکلات و موانع برطرف شده و عزیزان شهرستانی از طریق مسیری مشخص می توانند از خدمات نمایندگی شارپ استفاده نمایند.
خدمات قابل ارائه در نمایندگی شارپ در شیراز
تمامی خدماتی که در نمایندگی مرکزی شارپ ارائه می شود در این نمایندگی نیز به مشتریان عرضه می گردد. همانطور که می دانید مهمترین خدمات یک نمایندگی در زمینه فروش، پس از فروش و تعمیر محصولات شرکت مورد نظر ارائه می شود. در نمایندگی شارپ در شیراز نیز تمامی این خدمات برای محصولات مختلف شارپ اعم از تلویزیون، مانیتور، لپ تاپ، موبایل، تبلت، پروژکتور، ماشین های اداری مانند دستگاه کپی و پرینتر شارپ به مشتریان عزیز تقدیم می شود.
فروش جدیدترین دستگاه های تولید شده توسط شارپ در بخش فروشگاهی این مجموعه صورت می گیرد و کارابران می توانند برای خرید دستگاه مورد نظر خویش به نمایندگی مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی آن را سفارش دهند. تمامی این دستگاه ها دارای گارانتی بوده و از خدمات پس از فروش نیز برخوردار هستند. از خدمات دیگر نمایندگی شارپ در شیراز، تعمیر لوازم الکترونیکی شارپ است. بخش تعمیرات نمایندگی شارپ، تخصصی ترین بخش آن بوده و بیشترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند. اگر می خواهید برای تعمیر دستگاه شارپ خود اقدام کنید طبق دستورالعمل زیر آن را برای نمایندگی شارپ ارسال نمایید.
چگونگی ارسال دستگاه به نمایندگی شارپ در شیراز
اولین کاری که باید برای تعمیر دستگاه خود انجام دهید این است که با نمایندگی تماس گرفته و مشکل آن را به اطلاع کارشناسان فنی برسانید. در صورتی که مشکل به وجود آمده در دستگاه ناشی از خرابی قطعات سخت افزاری باشد آنگاه همکاران ما به شما نحوه ارسال دستگاه را توضیح می دهند. به طور کلی روند ارسال کالا به نمایندگی شارپ در شیراز به این صورت می باشد که ابتدا مشکلات دستگاه را درون برگه ای نوشته و دستگاه یا قطعه (بسته به نوع و حجم دستگاه) را بسته بندی کرده و همراه یادداشت به آدرس نمایندگی ارسال کنید.
رسید ارسال دستگاه را تا زمان دریافت آن نگه دارید تا درصورت نیاز به پیگیری پستی از آن استفاده نمایید. پس از آنکه دستگاه توسط نمایندگی تحویل گرفته شود شما را از آن مطلع می کنند. عیب یابی و تعمیر دستگاه شما ممکن است چند روزی زمان ببرد. البته کارشناسان هزینه ی تعمیر و زمان تقریبی را به شما اطلاع خواهند داد تا اگر تمایل به تعمیر آن داشتید، این کار را انجام دهند. با اتمام تعمیر، دستگاه مجدداً به آدرس شما در شیراز ارسال می گردد.
ضمانت خدمات در نمایندگی شارپ
نمایندگی شارپ جهت ارتقای کیفیت خدمات خود و همچنین رضایتمندی و اعتماد مشتریان، تمامی خدمات فروش و تعمیر دستگاه های شارپ را برای آنان گارانتی می کند. این گارانتی مدتدار بوده و نمایندگی مسئولیت هرگونه ایراد در زمان تعریف شده را برعهده دارد. گارانتی تنها منحصر به خرید دستگاه نبوده و برای تمامی تعمیرات دستگاه و یا تعویض قطعات آن نیز ضمانت نامه کتبی صادر می گردد. در نمایندگی شارپ در شیراز نیز برای تمامی خدمات به ویژه خدمات تعمیر دستگاه، گارانتی ارائه می شود تا خیال کاربران از هر بابت مطمئن باشد. ما در نمایندگی شارپ تلاش داریم باکیفیت ترین، بیشترین و متنوع ترین خدمات را به شما ارائه کنیم. با همراهی خود ما را در این هدف یاری کنید.