اشتراک گذاری

برد کولرگازی شارپ

برد کولرگازی شارپ وظیفه کنترل همه کارهای مربوط به کولر گازی را بر عهده دارد. می توان از آن به عنوان مغز کولر گازی نیز تعبیر کرد. برخی از کولر های گازی  در برخی از برند ها، بسته به ظرفیت کولر از دو عدد برد داخلی و برد بیرونی استفاده می کنند.

استفاده از دو عدد برد در یک کولر گازی معمولا زمینه ساز خرابی های بیشتر در این دستگاه است. از نقاط ضعف کولر های گازی چند پنله این است که در صورت خرابی برد بیرونی دستگاه، تمامی پنل های کولر نیز کارایی خود را از دست می دهند. برای تعمیر کولر گازی، شناخت مشکلات و ریشه یابی آنها بسیار مهم است.

وظایف برد کولرگازی شارپ

  • روشن و خاموش کردن فن بیرونی کولرگازی شارپ
  • تغیییر فصل کولرگازی شارپ
  • روشن و خاموش کردن کولرگازی شارپ
  • روشن کردن یا استارت کمپرسور کولرگازی شارپ
  • روشن و خاموش کردن فن داخلی کولرگازی شارپ

علل خرابی برد کولر گازی

یک تعمیر کار مجرب با مشاهده علائم خرابی در کولر گازی می تواند به طور تخمینی ریشه یابی کند، در مرحله بعد با بررسی و ارزیابی دقیق تر، مشکل اصلی را شناسایی و قطعه معیوب را پیدا می کند. از علل خرابی برد کولرگازی شارپ می توان به مسائلی نظیر نوسانات برق و سوختن برد، استفاده از کابل نامناسب، اتصال اشتباه سیم های رابط کندانسور و پنل، سرویس نشدن به موقع کولرگازی شارپ و آمپر کشیدن کولر گازی اشاره کرد.

در این صورت برای تعمیر برد کولرگازی شارپ باید در اسرع وقت وارد عمل شد تا اینخرابی این قطعه به سایر قسمت ها آسیبی وارد نکند.

این مقاله را از قلم نیندازید:تعمیر برد کولر گازی شارپ

نشانه های خرابی و سوختن برد کولرگازی

وقتی کولر گازی شارپ روشن نمی شود، اتصالی برق دارد، با ریموت کنترل روشن نمی شود، کمپرسور کولر گازی شارپ استارت نمی شود یا فن کولر گازی شارپ روشن نمی شود و مواردی از این دست باید به خرابی برد کولرگازی شارپ شک کنیم.

طبیعی است که تعمیر این قطعه و حتی تعویض برد کولرگازی شارپ تنها از عهده یک مرکز معتبر و مجرب بر می آید.

 تعمیر برد کولرگازی شارپ

قبل از هر گونه اقدام برای تعمیر برد باید جریان برق کولرگازی را کنترل و قطع کنیم. تشخیص ایراد و ریشه یابی دقیق اختلال برد از مهمترین و اساسی ترین اقدام برای تعمیر برد کولرگازی شارپ است. تعمیرکاران در واحد تعمیر برد کولرگازی شارپ ترجیح می دهند که با همت و تلاش خود این قطعه را تعمیر کنند، زیرا به خوبی می دانند که مسیر تعویض سختی را رو به رو خواهند داشت. در هر صورت اگر باز هم تعمیر ممکن نباشد، راه چاره ای وجود دارد.

تعویض برد کولرگازی شارپ

بهتر است به عنوان یک دانش پایه و اطلاعات عمومی بدانید که به دلیل انحصاری بودن برد کولر های گازی، معمولا نمی توانیم دقیقا همان برد مشابه را جایگزین کنیم. به همین دلیل است که تعمیرکاران ترجیح می دهند از یک برد همه کاره کولرگازی استفاده کنند.

استفاده از این برد هم بی مشکل نیست، اما جایگزین خوبی برای یک برد خراب است. فقط ممکن است گاهی مواقع دمپر کولر گازی کار نکند، در غیر این صورت تمام کارهای کولر گازی شارپ به صورت نرمال انجام می شود.

تعمیر کولر گازی شارپ

برای تعمیر کولر گازی شارپ به واحد اختصاصی این دستگاه مراجعه کنید. مهم نیست که هدف شما سرویس دوره ای دستگاه است یا با مشکلاتی در این محصول مواجه شده اید. تعمیرکاران و متخصصان در واحد تعمیر کولر گازی شارپ آماده هستند تا در هر زمینه ای  به کاربران خود خدمات دهی و سرویس رسانی کنند.

با توجه به استفاده بیشتر از این دستگاه در فصل گرما، مراجعه برای تعمیر و ترمیم و سرویس در این فصل بسیار است، پس توصیه می کنیم برای اینکه به ترافیک کاری برخورد نکنید، در اسرع وقت تماس بگیرد و هماهنگ های لازم جهت دریافت خدمات را انجام دهید.

این مقاله را از دست ندهید :مشکلات کولرگازی شارپ

واحد های تعمیرات شارپ

کمپانی شارپ یک شرکت مستقل و فعال در صنایع مختلفی از تکنولوژی و فناوری است. موفقیت های بسیاری نیز به دست آورده است. کاربران فراوانی دارد و محصولاتش در سراسر جهان شناخته شده هستند. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی شارپ است.

انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی، انواع پرینتر، دستگاه کپی، لپ تاپ، تبلت، موبایل، مانیتور و تجهیزات وابسته به آنها و … نمونه های رایجی از محصولات کمپانی شارپ است که هر کدام زیر مجموعه یک مجموعه مستقل هستند.

برای تعمیر و ترمیم و عیب یابی هر یک از این محصولات از واحدی جدا و مستقل کمک خواسته ایم. ابزار آلات و تجهیزات واحد تعمیرات شارپ از میان مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات انتخاب و خریداری شده اند که با ساختار اصلی و درونی همه محصولات شارپ هماهنگی و سازگار دارند.

تعمیرکارانی متخصص و مجرب را فرا خوانده ایم که هر کدام در حوزه کاری خود سال ها تجربه درخشان و موفق دارند و می توانند صفر تا صد همه مشکلات در هر یک از محصولات شارپ را ریشه یابی و ریشه کن کنند.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ درگاهی رسمی و معتبر است. همه نیاز های کاربران شارپ را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش پوشش می دهد. این نمایندگی همواره در کنار کاربران است. با تعاملات پی در پی خود با مشتریان عزیز و کاربران ، به راحتی توانسته است حوزه نیاز های آنها را شناسایی کند. در تنها نمایندگی شارپ در ایران می توانید مجموعه ای از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی را دریافت کنید.

در کنار این خدمات اصل، امکانات و تسهیلات منحصر و به فرد و ایده آل دیگری از جانب نمایندگی رسمی شارپ برای کاربران فراهم است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم این نمایندگی را به عنوان درگاه خرید خود انتخاب کنید. در این صورت اطمینان می دهیم که خریدی با کیفیت خواهید داشت و از هر لحاظ خرید خود را بیمه خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در واحد فروش شارپ جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید