اشتراک گذاری

تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ

یکی از اشکالاتی که ممکن است در تلویزیون های شارپ و البته سایر تلویزیون ها مشاهده شود، مشکل ورتیکال در صفحه نمایش است. در صورتی که تلویزیون با مشکل ورتیکال مواجه شود، تصاویر به نمایش درآمده توسط این دستگاه، از حالت عادی خارج شده و دچار نوسان می شود. تشخیص این موضوع که آیا اشکال پیش آمده در تلویزیون شارپ به دلیل مشکل ورتیکال است یا خیر، نیاز به بررسی دقیق اشکالات پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون دارد. بررسی نشانه های موجود در تصویر کمک شایانی در تشخیص نوع اختلال پیش آمده و انتخاب روش تعمیر آن دارد. تعمیر بالا رفتن برق قسمت ورتیکال، تعمیر قطع‌شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه تلویزیون شارپ، تعمیر مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال و سایر خدمات مرتبط با تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

در بخش های آتی با نشانه های مشکل ورتیکال در تلویزیون شارپ آشنا خواهیم. در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ می توانید در نمایندگی شارپ حضور یافته و به پارت تعمیر تلویزیون Sharp مراجعه نمایید. مرکز تعمیر تلویزیون sharp با تجهیز فضای خود به پیشرفته ترین تجهیزات و خبره ترین کارشناسان در تلاش است تا عیوب احتمالی ایجاد شده در این دستگاه های پرطرفدار را مرتفع ساخته و کیفیت نخستین آنها را بازیابد.

تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ

عیب یابی و تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ

همانگونه که می دانید عیب یابی صحیح، نقش بسزایی در تشخیص درست اشکال پیش آمده و تعمیر آن دارد. از این رو در پرداختن به مبحث تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ، زمان آن رسیده که با نشانه های این اشکال در تلویزیون بیشتر آشنا شویم.ش

برخی از این نشانه ها که می تواند تعمیرکار را به سوی تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ سوق دهند عبارتند از: وجود خط نور افقی، کم‌بودن ارتفاع تصویر، جمع‌شدگی تصویر از بالا و پایین، پرش تصویر به سمت بالا و پایین، مشاهده خطوطی در بالای تصویر، وجود هاله‌ای از نور در وسط تصویر و مشاهده خط افقی در تصویر تلویزیون. شما کاربران گرامی در صورت مشاهده چنین اشکالاتی در تلویزیون شارپ خود می توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ تماس گرفته و تخصصی ترین سرویس های لازم را دریافت نمایید.

این مقاله را از دست ندهید :چرا صفحه تلویزیون سفید است؟

در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را نداشته باشید می توانید از سرویس در محل شارپ را امتحان کنید. در این روش، کارشناسان ما در محل مورد نظر حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

تعمیر تخصصی مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ

اگر شما کاربران گرامی از همکاران ما در حوزه تعمیر تلویزیون هستید می توانید راهکارهای تخصصی ذکر شده در بخش زیر جهت تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ را امتحان نمایید.

  1. ابتدا تغذیه یا همان IC ورتیکال را کنترل نمایید.
  2. دیود و خازن صافی تغذیه ورتیکال را کنترل نمائید.
  3. در صورتیکه مقاومت و یا دیود خراب بودند قبل از اینکه تلویزیون را جهت تست به برق بزنید مسیر تغذیه IC ورتیکال را با اهمتر اهم چک کنید.
  4. قبل از تعویض IC مقاومت های فیوزی دیگری ممکن است در مدار باشد آنها را هم چک نمایید.
  5. در این مرحله از تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ به خازنهای کوپلاژ که معمولاً بالای ۴۷۰ میکرو می باشند نیز توجه نمائید.
  6. در تلویزیون‌های جدید در داخل IC ورتیکال مداری وجود دارد به نام فلای بک ژنراتور. نقش این مدار افزایش ولتاژ تغذیه در زمان بلنک عمودی به منظور مثبت نمودن کاتد و یا منفی نمودن گرید برای بهتر حذف نمودن بلنک عمودی کاربرد است. این مدار اکثراً دارای یک دیود و یک خازن ۱۰۰ میکرو فارادی می باشد قبل از تعویض IC ورتیکال همیشه آنها را چک نمائید.
  7. احتمال قطع‌شدگی سیم پیچ ورتیکال بسیار کم است اما بد نیست که این مورد را نیز بررسی کنید.
  8. در صورت انجام موارد فوق، IC ورتیکال را تعویض نمایید.
  9. در صورت دسترسی به اسیلسکوپ، جهت تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ، پالس خروجی IC پردازشگر تصویر و یا به اصطلاح جنگل را کنترل نمائید.

تعمیرات تلویزیون شارپ

تعمیرات تلویزیون شارپ از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار این حوزه و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز با ورود هر مدل جدید از تلویزیون، به بررسی و واکاوی آن در کارگاه های تخصصی مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ پرداخته و با تمرکز بر ساختار آن رایج ترین و شایع ترین عیوب احتمالی آن را شناسایی می نمایند.

شناسایی رایج ترین عیوب احتمالی در یک دستگاه سبب می گردد تا کارشناسان تعمیرات تلویزیون در زمان بروز اختلال با سرعت بیشتر نسبت به عیب یابی دستگاه اقدام نموده و با متدهای مؤثر و سازگار اشکالات ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند.

شما کاربران گرامی صرف نظر از مدل دستگاه تلویزیون خویش در صورت بروز هر گونه اختلال و خرابی در آن می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون sharp تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش از جمله خدمات مرتبط با تعمیر مشکل ورتیکال تلویزیون شارپ را دریافت نمایید.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود :چرا کانال های تلویزیون شارپ پاک می شوند؟

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ در ایران جهت دستیابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات متمایز، همواره به تلاش و سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و دوره های آموزش تخصصی تعمیر و بهسازی قطعات و ساختار دستگاه های شارپ را پشت سر گذاشته اند. به‌علاوه کارشناسان این مرکز، ملزم به حضور در دوره‌های هستند که هر ماه جهت بروز رسانی مهارت‌ها و دانش فنی آنان برگزار می‌گردد.

بعلاوه مدیریت نمایندگی شارپ درایران بروزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، نمایندگی شارپ را به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز تعمیرات در ایران مطرح ساخته است.

مجموعه تخصصی شارپ در ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان ) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد. واحدهای تعمیرات شارپ در بخش زیر معرفی می گردند.

 اخبار ، مقالات و سوالات متداول در بخش زیر دنبال کنید.