اشتراک گذاری

روشن نشدن پرینتر شارپ

یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده ی انواع ماشین های اداری و پرینتر های شارپ می باشد. روشن نشدن پرینتر شارپ یکی از اختلالاتی است که ممکن است برای سایر برند ها اتفاق به وجود بیاید. این مشکل لازم است در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه توسط متخصصان مورد بررسی قرار بگیرد.

به همین منظور و به دلیل پیچیدگی های پرینتر لازم است توسط متخصصان انجام شود. در صورت بروز هرگونه خرابی در پرینتر شارپ لازم است به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کنید. متخصصان این واحد به دلیل بهره مندی از اطلاعات و دانش مورد نیاز برای تعمیرات پرینتر می توانند این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنند. در ادامه به بررسی دلایل روشن نشدن پرینتر شارپ و راه های رفع این مشکل می پردازیم، همراه ما باشید.

روشن نشدن پرینتر شارپ

راه حل های رفع مشکل روشن نشدن پرینتر شارپ

در صورت روشن نشدن پرینتر شارپ یکی از راه حل ها چک کردن اتصالات برق و کابل ها می باشد. خرابی این کابل ها ممکن است یکی از دلایل روشن نشدن پرینتر شارپ باشد. تعویض برد فرمتر یکی از اقداماتی است که برای راه اندازی مجدد دستگاه لازم است انجام شود.

استفاده ی مداوم و بیش از حد از پرینتر یکی از عواملی است که بر خرابی و روشن نشدن پرینتر شارپ تاثیرگذار است. بنابراین در راستای حفظ کیفیت دستگاه لازم است به میزان مناسب و متناسب با ظرفیت آن از دستگاه استفاده کنید.

دلایل روشن نشدن پرینتر شارپ

روشن نشدن پرینتر شارپ یکی از اختلالاتی است که کاربر را به شدت نگران می کند. یکی از این دلایل امکان دارد خرابی کابل دستگاه باشد. خرابی برد فرمتر دستگاه نیز یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پرینتر می باشد.در صورتی که حتی چراغ ال ای دی پرینتر روشن نمی شود لازم است برای تعویض برد فرمتر اقدام کنید اما در زمانی که چراغ پرینتر روشن می شود امکان بیشتری برای تعمیر برد وجود دارد.

یکی از دلایل عمل نکردن پرینتر شارپ حتی در زمان روشن بودن آن مشکل نرم افزاری دستگاه یعنی نصب نبودن درایو مربوط به پرینتر اچ  پی می باشد. لازم به ذکر است که برای نصب این درایو لازم است حتما از نرم افزار همسان با مدل دستگاه خود استفاده کنید.

این مقاله را از دست ندهید :آموزش نصب پرینتر در ویندوز

تعمیرات پرینتر شارپ

تعمیرات پرینتر شارپ در واحدی مجزا و توسط متخصصانی مجرب انجام می شود. تعمیرات انواع پرینتر های شارپ با مراجعه به این واحد امکان پذیر است. تلاش تیم تعمیراتی این واحد بر ترمیم و تعمیر قطعات پرینتر می باشد. در مواردی که شکستگی یا فرسودگی زیادی برای قطعات رخ داده باشد لازم است قطعات را با مدل های اصلی جایگزین کنند.

تمام خدمات ارائه شده  در این واحد برای تعمیرات پرینتر با تضمین ارائه می شود. انواع پرینتر شارپ در هر مدل که باشد در این واحد قابل تعمیر می باشد. تعمیرات این دستگاه در واحد تعمیرات پرینتر شارپ شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ با هدف مشتری مداری و پشتیبانی از آنان توانسته است اولویت اول کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی شارپ تحت نظر مدیریت این مجموعه می باشد. بهره مندی از مشاوران قدرتمند امکان بهتری را برای خرید مشتریان فراهم کرده است. مشاوران تمام اطلاعات تخصصی در مورد هر محصول و همچنین نحوه ی نگهداری از آن را به خریداران ارائه می کنند.

تمام محصولات شارپ در این نمایندگی عرضه می شوند. تمام دستگاه های موجود در این نمایندگی دارای گارانتی و اورجینال هستند. تاکید بر ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان از اصول اولیه ی مدیریت نمایندگی است که توسط تمامی کارمندان این مجموعه رعایت می شود. برای دریافت این خدمات می توانید از طریق شماره های نمایندگی شارپ که در وبسایت ذکر شده است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات شارپ

واحد تعمیرات شارپ به دلیل بهره مندی از متخصصان و تعمیرکاران مجرب تمام خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه می کند. لازم به ذکر است که متخصصان این واحد توانایی لازم و کافی برای تعمیر انواع محصولات شارپ را دارند. استفاده از مجهز ترین تکنولوژی های دنیا در این واحد ها روند تعمیرات شارپ را به صورت قابل توجه سرعت بخشیده است.

کارشناسان و مهندسان حاضر دراین واحد تمام امور تعمیرات را با بالاترین کیفیت ارائه می کنند. لازم به یادآوری است که تعویض قطعات انواع محصولات شارپ در این واحد با اطلاع و رضایت مشتریان انجام می شود. تمامی قطعات فرسوده ی دستگاه های شارپ در کوتاه ترین زمان با نمونه های اصلی خود جایگزین می شوند.

 جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.