اشتراک گذاری

مشکلات کولرگازی شارپ

مشکلات کولرگازی شارپ به دلایل مختلفی به وجود می آید. هر گونه از این مشکلات به نوعی کاربر را نگران کرده و زمینه های خرابی های پی در پی را ایجاد می کند. رایج ترین مشکلات کولرگازی شارپ شامل روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی کولرگازی، خرابی کابل های داخلی کولرگازی، صدای زیاد کولرگازی، عدم سرمایش باد، نشتی آب کولرگازی و خرابی برد الکتریکی می باشد. 

اعمال هرگونه تعمیرات خودسرانه خرابی های هر کدام از قسمت ها را به سایر بخش ها منتقل می کند. بنابراین بهترین اقدام در خصوص تعمیرات کولرگازی مراجعه به نمایندگی رسمی شارپ می باشد، زیرا متخصصان این واحد از دانش لازم برای تعمیرات کولرگازی بهره مند هستند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه ی برطرف کردن مشکلات کولرگازی شارپ و دلایل خرابی آن آشنا کنیم.

مشکلات کولرگازی شارپ

دلایل خرابی کولرگازی شارپ

دلایل خرابی کولرگازی عموما مربوط به فرسودگی قطعات داخلی آن می باشد. در صورت عدم انجام سرویس های به موقع برای این دستگاه، کولرگازی شارپ عملکرد صحیح خود را از دست داده و به درستی عمل نمی کند. سرویس های به موقع برای دستگاه کمک می کند تا خرابی به سایر بخش های دستگاه منتقل نشود. به همین دلیل به منظور جلوگیری از عدم عملکرد دستگاه لازم است سرویس های به موقع برای آن انجام شود. از دیگر دلایل خرابی کولرگازی استفاده ی مداوم از این دستگاه می باشد. با این کار دستگاه بیش از حد توان خود کارکرده و نشانه های خرابی در آن دیده می شود.

اگر میخوای علت گرم نکردن کولر گازی و نحوه رفع آن رو بدونی وارد این صفحه شو

مشکلات کولرگازی شارپ، راه حل ها

 صدای زیاد کولرگازی

بالانس نبودن فن یونیت خارجی کولرگازی و یا فن داخلی کولرگازی و یا شل شدن پایه های کمپرسور از عواملی است که منجر به بروز این صدای ناهنجار می شود. برای رفع این صدا و سفت کردن پایه های کمپرسور لازم است از متخصصان مربوطه کمک بخواهید.

نشتی آب کولرگازی

مسدود شدن راه خروجی آب کولرگازی از دلایلی است که منجر به نشتی آب این دستگاه می شود. بروز این اختلال سبب سرریز شدن آب از دستگاه می شود . در این زمان تنها راه، تماس با نمایندگی رسمی شارپ و اعلام خرابی می باشد.

خرابی برد الکتریکی

بروز این اختلال نشانه هایی را نیز به همراه دارد. یکی از این نشانه ها خاموش شدن خودکار کولرگازی و عدم عملکرد صحیح آن مطابق با برنامه ی از پیش تعیین شده برای دستگاه می باشد. برای تعمیر برد الکتریکی دستگاه نیز لازم است از متخصصان مربوطه کمک بگیرید.

عدم سرمایش باد

عدم سرمایش باد کولرگازی به دلیل نشتی گاز این دستگاه رخ می دهد. وقتی که گاز این دستگاه نشتی داشته باشد به سیستم خنک کننده نمی رسد و به همین دلیل کولر نمی تواند باد خنک تولید کند. در صورت بروز چنین مشکلی لازم است برای شارژ گاز کولرگازی خود به واحد تخصصی تعمیرات کولرگازی مراجعه کنید.

رفع مشکلات کولرگازی شارپ در محل

همان طور که می دانید حمل و نقل کولرگازی کاری بسیار پر زحمت می باشد. به همین دلیل نمایندگی رسمی شارپ امکانی را برای کاربران ایجاد کرده است تا آنان با خیال راحت و بدون نیاز به جابه جایی بتوانند کولرگازی شارپ را تعمیر کنند. رفع مشکلات کولرگازی شارپ در محل خدمتی است که از جانب نمایندگی رسمی شارپ راه اندازی شده است. با استفاده از سرویس در محل کولرگازی شارپ شما می توانید تمام مراحل تعمیرات را مشاهده  کرده و پاسخ هرگونه پرسش خود را از تعمیرکاران اعزامی دریافت کنید. برای استفاده از این سرویس به وبسایت نمایندگی رسمی شارپ مراجعه کرده و از طریق راه های تماس موجود در وبسایت درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

 تعمیرات کولرگازی شارپ

تعمیرات کولرگازی شارپ در این واحد توسط متخصصان کارآزموده انجام می شود. کارشناسان این واحد به دلیل بهره مندی از اطلاعات و  تخصص می توانند تمام خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه و با سطح کیفی بالا ارائه کنند. این واحد به دلیل دسترسی به قطعات اورجینال کولرگازی شارپ قادر است قطعات معیوب و فرسوده ی این دستگاه را با نمونه های اورجینال جایگزین کند. تلاش تیم تعمیراتی این مجموعه بر ترمیم تعمیر قطعات است، اما در صورتی که اعمال تعمیرات امکان پذیر نباشد لازم است قطعات مستهلک دستگاه تعویض شود. جایگزینی قطعات معیوب با نمونه های اصلی آن ها کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه باز می گرداند.

اگر میخوای علت اینکه چرا کولر گازی آب می دهد؟ رو بدونی سریع کلیک کن

 نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ با هدف مشتری مداری و پشتیبانی از آنان توانسته است اولویت اول کاربران باشد. تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی شارپ تحت نظر مدیریت این مجموعه می باشد. بهره مندی از مشاوران قدرتمند امکان بهتری را برای خرید مشتریان فراهم کرده است. مشاوران تمام اطلاعات تخصصی در مورد هر محصول و همچنین نحوه ی نگهداری از آن را به خریداران ارائه می کنند. تمام محصولات شارپ در این نمایندگی عرضه می شوند. تمام دستگاه های موجود در این نمایندگی دارای گارانتی و اورجینال هستند. تاکید بر ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان از اصول اولیه ی مدیریت نمایندگی است که توسط تمامی کارمندان این مجموعه رعایت می شود.