اشتراک گذاری

نمایندگی یخچال شارپ

متقاضیان دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و فروش یخچال شارپ می‌توانند به نمایندگی یخچال شارپ مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ مشتمل بر دو بخش تعمیر و فروش بوده و تمامی آنها توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش یخچال ارائه می‌گردد.

به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی فروش و تعمیر یخچال شارپ، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.[kkstarratings]

خدمات نمایندگی یخچال شارپ

تعمیرات یخچال ساید بای ساید شارپ

تعمیرات یخچال ساید بای ساید شارپ و عیب یابی آن از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات یخچال شارپ است. این خدمت به صورت سرویس در منزل صورت می گیر. همانطور که می دانید یخچال های ساید بای ساید دارای حجم و وزن بالایی است و در صورت خرابی جا به جایی آن برای مشتری بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین نمایندگی تعمیرات یخچال شارپ با اعزام کادر فنی خود به محل تعمیر یخچال ساید بای ساید شما را بر عهده می گیرند.

یخچال های ساید بای ساید می توانند با مشکلاتی مانند یکسره شدن اتومات، بالا رفتن بیش از حد دما و … مواجه شوند. همچنین ارور های مختلفی روی صفحه نمایش این یخچال ظاهر می شود که عیب یابی این ارور ها از اهمیت بالایی بر خوردار است. نمایندگی یخچال شارپ خدمات گوناگونی مانند تعمیر موتور، کمپرسور، تعویض لاستیک های درب، تعویض شیلنگ آب یخچال و تعمیر برد و یا اتومات را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت نیاز به تعویض قطعات در یخچال شما قطعات فابریک جایگزین قطعات معیوب خواهند شد. از این رو کیفیت اولیه به دستگاه شما باز خواهد گشت.

تعمیرات یخچال ساید بای ساید شارپ

خدمات نمایندگی یخچال شارپ

در این مرکز خدمات متنوعی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیر یخچال های شارپ به مشتریان عزیز ارائه می گردد. این خدمات توسط کادر مجرب و متخصص به طریقه های متفاوتی به کاربران تقدیم می گردد. چنانچه از کاربران یخچال شارپ هستید و یا اینکه قصد خرید این نوع دستگاه های شارپ را دارید، می توانید خدمات مورد نیاز را از این نمایندگی دریافت کنید. این مرکز تلاش دارد خدماتی باکیفیت ارائه داده و مطابق با استانداردها و دستورالعمل های کمپانی شارپ، تمامی نیازهای مشتریان در رابطه با این محصول را برطرف نماید. در ادامه به برخی از مهمترین خدمات این نمایندگی اشاره می کنیم.

نمایندگی یخچال شارپ

فروش یخچال شارپ :

متقاضیان خرید هر یک از مدلهای یخچال شارپ می‌توانند به نمایندگی فروش شارپ مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به خرید دستگاه مدنظرشان اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی یخچال شارپ است.

یخچال‌های خریداری شده از این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما پس از خرید دستگاه، همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از حمل و تحویل کالا، نصب، راه اندازی و …  را انجام می دهند.

تعمیر یخچال شارپ :

کاربران یخچال های شارپ می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات یخچال شارپ و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی این مرکز، سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. نمایندگی مجاز یخچال شارپ در طول سالهای اخیر با ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با یخچال های این برند توانسته است خود را به عنوان مجموعه ای معتمد و منتخب جهت دریافت خدمات پس از فروش یخچال شارپ مطرح سازد.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در این محصولات که توسط کارشناسان نمایندگی یخچال شارپ مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و …

عیب یابی یخچال شارپ

اگر چه مراحل عیب‌یابی و تعمیرات یخچال شارپ می بایست صرفاً توسط کارشناسان تعمیر انجام پذیرد، اما برخی از اقدامات مرتبط با این حوزه –یعنی عیب یابی-، چندان پیچیده نیست، و دارنده دستگاه نیز می تواند آنها را انجام دهد. آشنایی با مراحل عیب یابی و انجام آنها توسط دارنده دستگاه، سبب می گردد تا از بروز خرابی در یخچال اطمینان حاصل شود.

به عبارتی دیگر، دارنده دستگاه، با اینکار می تواند نیاز یا عدم نیاز به حضور تعمیرکار را تشخیص دهد و در صورتی که اشکال پیش آمده در دستگاه جزیی باشد، خود، برای تعمیر اقدام نماید. (توصیه می شود در صورتی که یخچال دچار اختلال در عملکرد گشته است پیش از تماس با نمایندگی یخچال شارپ، موارد ذکر شده در بخش زیر را بررسی نمایید.)

  • وصل بودن دوشاخه یخچال به پریز برق
  • حذف کامل سیم رابط بین یخچال و ورودی برق و وصل مستقیم دوساخه به پریز برق (به دلیل امکان وجود خرابی در سیم رابط)
  • امتحان کردن دستگاه برقی دیگر با همان ورودی برق (به منظور اطمینان از عدم خرابی فیوز برق یا جعبه مدار برق)
  • وصل کردن یخچال به یک ورودی برق دیگر (جهت اطمینان از خرابی یا عدم خرابی پریز برق و تست ولتاژ برق)
  • قطع و وصل کردن جریان برق یخچال (این حالت شباهت زیادی به ریست کردن گوشی موبایل و یا کامپیوتر می باشد. با این کار جریان برق کلی مدتی قطع شده و دوباره به کار انداخته می شود.)
  • در صورت تست موارد فوق و تداوم اشکال در یخچال، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با کارشناسان ما در نمایندگی یخچال شارپ تماس بگیرید.
خدمات نمایندگی یخچال شارپ

سرویس در محل یخچال شارپ

غالب سرویس های مرتبط با تعمیر یخچال و فريزر شارپ و سایر یخچال های این برند بصورت سرویس در محل ارائه می گردد. در این سرویس، کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی را بر روی دستگاه پیاده می سازند. البته در شرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب وجود دارد می توان قطعه از کار افتاده را به نمایندگی یخچال شارپ تحویل داده و پس از تعمیر دریافت کرد.

با این وجود، تجربه ثابت کرده که ترجیح غالب کاربران استفاده از همان سرویس در محل یخچال شارپ است. جهت استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر شارپ در محل را ثبت نمایید.

سرویس در محل نمایندگی یخچال شارپ

ضمانت خدمات نمایندگی یخچال شارپ

بازه زمانی گارانتی خدمات در نمایندگی یخچال شارپ اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی مجاز یخچال شارپ همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

بد نیست بدانید که در خدمات مرتبط با تعمیر یخچال شارپ صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

ضمانت خدمات در نمایندگی یخچال شارپ