اشتراک گذاری

تعمیر فتوکپی شارپ

با چه مشکلی در دستگاه فتوکپی شارپ مواجه شده‌اید؟ آیا این دستگاه روشن نمی‌شود، کار نمی‌کند، کاغذ درون آن گیر کرده است یا اسناد را به صورت بی‌کیفیت چاپ می‌کند؟ هر مشکلی که برای دستگاه کپی شارپ به وجود آمده باشد، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ بسپارید. می‌توانید از سرویس تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ را در محل به شما ارائه دهند.

تعمیر فتوکپی شارپ در نمایندگی شارپ و به صورت تخصصی انجام می گردد. شارپ سرویس مفتخر است با بهرمندی از تجهیزات و متد های روز دنیا و نیروهای متخصص  و متعهد در زمینه تعمیر فتوکپی شارپ ، مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی ، کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع سازد. نمایندگی شارپ یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر فتوکپی شارپ با بیش از سال ها سابقه و محبوبیت در بین کاربران، خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهر افشان شارپ چند کاره و هد انواع پرینتر در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه  ارائه می دهد.

هزینه تعمیر دستگاه کپی شارپ

مرکز تعمیر فتوکپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ ، در صورتی به درستی انجام خواهد شد که توسط مهندسین و کارشناسانِ مجرب ، دوره دیده و متخصص انجام گردد. ممکن است در ابتدای امر به نظر برسد که گردگیری و ترمیم بعضی از قطعات فتوکپی شارپ کار چندان پیچیده‌ای نباشد و کاربر خودسرانه و بدون دانشِ لازم اقدام به بازیابی و تعمیر دستگاه کپی شارپ نماید. اما باید بدانید کار با دستگاه‌های کپی به دلیل ساختار ظریفی که دارند، نیازمند تجهیزات خاص بوده و تعمیرکار باید دانش کافی نسبت به قطعات و ابزار تعمیر داشته باشد. متخصصان تعمیر فتوکپی شارپ ، به کاربران گرامی توصیه می کنند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در فتوکپی شارپ، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم خودداری نمایند.

انجام چنین اقداماتی بدون بهره مندی از دانش کافی، نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه ممکن است سبب آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه شود.  هر روزشاهد مراجعه ی افرادی هستیم که به دلایل مختلف دستگاه آن ها توسط مراکز غیرمجاز آسیب دیده است. لذا اکیدا توصیه می کنیم قبل از مراجعه به مراکز تعمیر فتوکپی شارپ ، از معتبر بودن و مجاز بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

تعمیر فتوکپی شارپ در محل

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

اگر از کاربران دستگاه‌های کپی شارپ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال و ناکارامدی در دستگاه کپی خود شده‌اید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر فتوکپی شارپ در محل را ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی‌های لازم جهت تعمیر فتوکپی شارپ ، در آدرس مورد نظر حضور می‌یابند.

توصیه می‌شود در زمان تماس، نوع اشکال و خرابی پیش آمده در دستگاه کپی، علت بروز این اشکال، نشانه‌های مشاهده شده در کاغذ کپی شده، دستکاری‌های احتمالی جهت تعمیر و مواردی از این دست را با کارشناسان در میان بگذارید. شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی در نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال، کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل + گارانتی

هزینه تعمیرات دستگاه کپی شارپ چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیر فتوکپی شارپ به متدهای متعددی بستگی دارد از مشکلی که برای دستگاه کپی شما به وجود آمده است تا میزان آسیب وارد شده به آن، مدت زمانی که تعمیرکار به تعمیر دستگاه فتوکپی اختصاص می‌دهد، قیمت قطعات دستگاه کپی درصورتی که نیاز به تعویض داشته باشند و … . با این وجود زمانی می‌توانید از قیمت دقیق دستگاه کپی شارپ مطمئن شوید که عیب‌یابی آن را به تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ بسپارید.

تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق، نوع مشکل به وجود آمده برای این دستگاه و میزان آسیب‌دیدگی آن را تشخیص داده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می‌کنند. سپس هزینه تعمیرات فتوکپی شارپ را به شما اطلاع داده و درصورتی که تمایل داشتید پروسه تعمیرات تخصصی این دستگاه را آغاز می‌کنند.

ثبت درخواست تعمیر کپی شارپ

تنها با چند کلیک، درخواست تعمیر کپی شارپ را ثبت کرده و منتظر دریافت با کیفیت ترین خدمات باشید. نمایندگی شارپ، تا ترمیم کامل دستگاه کپی و رفع تمامی ایرادات آن در کنار شماست. پس از ثبت درخواست در وب سایت، همکاران ما با شما تماس می گیرند. سپس تیم تعمیرات دستگاه کپی شارپ در محل، به آدرس مورد نظر شما آمده و اقدامات لازم را برای عیب یابی و ترمیم دستگاه انجام می دهند. همچنین در صورت تمایل، می توانید به صورت حضوری به نمایندگی sharp مراجعه کرده و خدمات تعمیر فتوکپی را دریافت کنید.

مراحل تعمیر دستگاه کپی شارپ در تهران و شهرستان ها

مراحل تعمیر فتوکپی شارپ در نمایندگی شارپ با اعزام تکنسین به آدرس موردنظر مشتری آغاز می‌شود و با عیب‌یابی دستگاه، برآورد هزینه تعمیرات آن و در جریان قرار دادن مشتری، آغاز پروسه تعمیرات فتوکپی درصورت تمایل مشتری و تست و بررسی نهایی دستگاه جهت اطمینان از رفع مشکلات آن پایان می‌یابد. در ادامه شما را بیشتر با هر یک از این مراحل تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی رسمی شارپ آشنا خواهیم کرد.

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر مشتری

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های نمایندگی شارپ در تهران و کرج مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی شارپ را به تکنسین‌های این مرکز بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی شارپ در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

عیب‌یابی موشکافانه و برآورد هزینه تعمیر دستگاه

پس از اینکه دستگاه کپی شارپ را در اختیار تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات شارپ قرار دادید، تکنسین‌های این مرکز با دقت و سرعت بالایی به عیب‌یابی فتوکپی شارپ می‌پردازند تا مشکل اصلی آن را پیدا کنند. در همین حین با تشخیص میزان آسیبی که به دستگاه کپی شما وارد شده است، مدت زمانی که باید به تعمیر این دستگاه اختصاص دهند و قیمت قطعه معیوب‌شده درصورتی که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، هزینه تعمیر فتوکپی شارپ را برآورد می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند.

آغاز پروسه تعمیرات حرفه‌ای دستگاه کپی شارپ

پس از اینکه تکنسین‌های نمایندگی شارپ هزینه تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ را به شما اعلام کردند، درصورت تمایل شما پروسه تعمیرات حرفه‌ای این دستگاه را با ابزارآلات پیشرفته‌ای که دارند آغاز می‌کنند. تکنسین‌های این مرکز تمامی سعی و تلاش خود را می‌کنند که با نهایت سرعت و دقت دستگاه کپی شارپ را تعمیر کرده و مشکل آن را برطرف کنند.

تست و بررسی فتوکپی شارپ

درنهایت که تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات شارپ، دستگاه کپی شما را تعمیر کردند، جهت اطمینان از اینکه مشکل آن به طور کامل برطرف شده است به تست و بررسی این دستگاه می‌پردازند و درصورتی که مشکل آن به طور کامل برطرف شده بود، دستگاه کپی شارپ را مانند روز اول در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعمیرات دستگاه کپی شارپ در کرج

تعمیر دستگاه کپی شارپ در تهران و شهرستان ها

کاربران دستگاه های کپی شارپ، چه در تهران و چه در شهرستان ها می‌توانند از طریق تماس با این مرکز، راهنمایی‌های لازم جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی را دریافت کرده و در ادامه جهت رفع اشکالات پیش آمده در دستگاه کپی خود اقدام کنند. تعمیر دستگاه کپی شارپ در تهران و در شهرستان ها، بر اساس اصول و ضابطه‌های خاص درج شده در این وبسایت انجام می‌شود و برخوردار از بالاترین سطح کیفی ممکن است.

کاربران عزیز ساکن در شهرستان ها جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ می‌بایست براساس روند درج شده در بخش «تعمیر دستگاه کپی شارپ در شهرستان ها» اقدام نمایند. کاربران عزیز ساکن در شهر تهران نیز می‌توانند به دو صورت تعمیر در محل و تعمیر در نمایندگی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. نمایندگی شارپ در ایران با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شركت‌هاي حال حاضر کشور است که در زمينه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمينه‌هاي مختلفِ مرتبط با دستگاه‌های کپی این برند عرضه می‌دارد.

چطور با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس بگیرم؟

صفحه تماس با ما در وب سایت رسمی نمایندگی شارپ، با این هدف طراحی شده که کاربران راحت تر به شماره های این مرکز دسترسی داشته باشند. شما می توانید از طریق شماره های موجود در این صفحه، با نمایندگی تعمیر کپی شارپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از تیم پیشتیبانی دریافت کنید.

آیا تعمیر دستگاه کپی شارپ در شهرستان ها انجام می شود؟

اگر ساکن جایی به جز استان تهران، کرج و مشهد هستید، می توانید از خدمات غیر حضوری تعمیر کپی شارپ استفاده کنید. روند کار به صورت غیر حضوری و ارسال دستگاه است. شما باید فتوکپی مورد نظرتان را به نمایندگی شارپ در تهران ارسال کنید. بعد از این که دستگاه شما به دست تکنسین های ما رسید، به واحد اختصاصی هدایت و توسط تکنسین های مجرب تعمیرات فتوکپی بررسی می شود. سپس بر حسب این که کدام قطعات و به چه اندازه ای آسیب دیده اند، اقدامات تعمیری لازم انجام می شوند. همچنین شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر کپی sharp در کرج و مشهد به صورت حضوری استفاده کنید.

چرا برگه در دستگاه کپی گیر می کند؟

گیر کردن برگه در دستگاه کپی شارپ، به این معناست که پس از پایان عملیات کپی، کاغذ از دستگاه بیرون نمی آید. در این شرایط یا ابعاد کاغذ استاندارد نیست و یا برگه به درستی در جایگاهش قرار نگرفته است. پیش از تعمیر کپی شارپ، برگه گیر کرده را با دست جدا کنید و سپس ابعاد و نحوه چینش کاغذها را اصلاح نمایید. در صورت خرابی کاغذکش هم بهتر است از تکنسین های تعمیرات کپی کمک بگیرید.

چرا دستگاه کپی خط می اندازد؟

یکی از مشکلات رایج دستگاه کپی، خط انداختن است. به این معنی که برگه های کپی شده دارای خطوطی غیرعادی هستند. عواملی مثل آلودگی آینه یا شیشه اسکنر، خرابی یونیت دولوپر، خرابی درام و یا عملکرد نادرست درام، دلایل اصلی خط انداختن فتوکپی هستند. این مشکل گاهی خوانش محتوا را نیز غیر ممکن کرده و عملکرد دستگاه کپی را مختل می کند. برای تعمیر کپی شارپ در این شرایط، نیاز به تمیز کردن شیشه و گاهی تعویض درام است.

علت چروک شدن برگه ها در دستگاه کپی چیست؟

اگر دستگاه کپی شما برگه ها را چروک می کند، اول مطمئن شوید که برگه ها کاملا خشک بوده و رطوبت ندارند. وجود رطوبت در کاغذ، دلیل اصلی چروک شدن آنها بعد از عملیات چاپ است. پس از آن باید از سالم بودن غلتک ها اطمینان حاصل کنید. رطوبت فیوزینگ و قدیمی بودن سینی های کاغذ هم در این زمینه تاثیرگذار بوده و موجب چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می شوند. تکنسین های تعمیر کپی شارپ پس از عیب یابی دستگاه، قطعات ذکر شده را تعمیر یا تعویض می کنند تا مشکل برطرف شود.

 

برخی از خدمات شارپ در زمینه تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی شارپ در زمینه تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ خدمات زیادی به شما هموطنان گرامی ارائه می دهد. این خدمات شامل تعمیر درام دستگاه فتوکپی شارپ ، تعویض درام دستگاه کپی شارپ ، تعمیر شارژرهای دستگاه فتوکپی شارپ  ، تعویض شارژرهای دستگاه فتوکپی شارپ ، تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی شارپ ، تعویض بردهای فرمتر فتوکپی شارپ  است. در صورت بروز مشکل در دستگاه فتوکپی شارپ با مراجعه به نمایندگی شارپ تعمیر دستگاه خود را به متخصصین ما بسپارید.

از دیگر خدمات در زمینه تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ که به دست متخصصین خبره نمایندگی شارپ صورت می گیرد می توان به تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل دستگاه کپی شارپ ، باز و بستن استاندارد دستگاه کپی شارپ و سرویس کامل آن ، عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه فتوکپی شارپ ، شارژ پودر سبک و سنگین فتوکپی شارپ ، عیب یابی سریع و فوق تخصصی فتوکپی شارپ ، کلیه سرویس کدهای دستگاههای فتوکپی شارپ قدیمی ، بکارگیری روش های تخصصی در General Service دستگاه فتوکپی شارپ ، بکارگیری Main Code فتوکپی شارپ جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه کپی شارپ و در اختیار داشتن جدیدترین کدهای دستگاه کپی شارپ اشاره کرد.

موارد تعمیر دستگاه کپی شارپ

از دیگر خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ می توان به آشنایی و سرویس و روش کار سنسور دستگاه  کپی  sharp، خواندن و بررسی تخصصی Error Code های دستگاه کپی شارپ ، عیب یابی و تعمیر LSU Unit در دستگاه کپی sharp ، تنظیمات روش های بکارگیری دستگاه بعنوان پرینتر، اسکنر و فکس در دستگاه کپی شارپ و تحلیل جداول کارکرد دستگاه کپی شارپ اشاره کرد. ما در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ سرعت ، دقت ، تعهد و احترام به حقوق مشتریان را همواره سرلوحه ی خدمات خود قرار داده ایم .

تکیه به اعتماد و انتخاب شما، بزرگترین انگیزه ی ما جهت ارائه ی خدمات بهتر است.با توجه به کیفیت بالای دستگاه کپی شارپ ، این محصول دارای طرفداران زیادی است. در همین راستا نمایندگی شارپ به ارائه خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ می پردازد. خدمات تعمیر کپی شارپ شامل تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه کپی sharp ، استفاده تخصصی از Service Manual دستگاه کپی شارپ ، استفاده تخصصی از Parts Guide جهت استخراج Part Number اجزا دستگاه کپی sharp ، بکارگیری پودر جهت پر کردن Tonerدستگاه کپی شارپ ، شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال کپی شارپ است.

این مقاله را از دست ندهید: نصب درایور دستگاه کپی شارپ

تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ: در صورتی که امکان تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی شارپ اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. نیاز به تعویض فیوزینگ کپی شارپ، گاه توسط هشدارهایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد.

معمولاً دستگاه‌های کپی، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند. وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ مشورت نمایید.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی شارپ:

ایراداتی که در دستگاه‌های شارپ ممکن است برای کاغذکش‌ها به وجود بیایید به دو دسته تقسیم می‌شود. اولین مشکل عدم فعالیت کاغذکش است که بطور کلی هیچ کاغذی وارد دستگاه نمی‌شود. 

مشکل دومی که گاهاً پیش می‌آید مربوط به فرایند ناقص مکش کاغذ است که در اینصورت کاغذ به درستی وارد دستگاه نمی‌شود که اصطلاحاً گفته می‌شود کاغذ در دستگاه گیر کرده است. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و تعمیر کاغذ کش کپی شارپ با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ مشورت نمایید.

تعمیرات درام کپی شارپ:

تعمیر درام دستگاه کپی شارپ مراحل خاص خود را دارد که عبارتند از: بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور. بدیهی است انجام صحیح این موارد و رفع اشکال پیش آمده در درام نیاز به حضور کارشناس و متخصص این کار دارد. از این رو توصیه می شود سویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه توسط کارشناسان تعمیر کپی شارپ انجام پذیرد.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ:

این بخش، همانگونه که از نامش پیداست وظیفه تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد. از همین روست که بروز اختلال در آن، به نوعی منجر به خرابی و از کارافتادگی کامل دستگاه می گردد. حجم کاری بالا، ولتاژ بالای جریان برق و در نهایت آلودگی قطعات، برخی از عواملی هستند که بروز ایراد و اختلال در برد پاور دستگاه کپی شارپ را سبب می گردند.

بد نیست بدانید که قدرت برد پاور دستگاه کپی در قیاس با پرینتر بسیار بیشتر است که البته این امر چندان هم عجیب نیست زیرا دستگاه کپی برای کار نیاز به قدرت و انرژی بیشتری دارد و جریان انرژی بیشتری را استفاده می‌کند.

در هر حال اگر دستگاه کپی شما دچار اختلال شده است و حدس می‌زنید که این اشکال ناشی از برد پاور آن است می توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ تماس بگیرید و راهنمایی های ممکن را دریافت نمایید.

تعمیر مشکل گیر کردن کاغذ در فتوکپی شارپ:

گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی یکی از رایج‌ترین مشکلات در حین کار با این دستگاه است. بروز این ایراد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از: نامناسب بودن وزن کاغذ، نامناسب بودن جنس کاغذ، سبک بودن بیش از اندازه کاغذ، تنظیمات نادرست دستگاه کپی و … .

در هر حال اگر کاغذ موجود در دستگاه گیر کرد به راحتی می‌توانید کاغذ را با باز کردن دستگاه کپی، بیرون بکشید و این مشکل را رفع نمایید. اما اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیرات فتوکپی شارپ، به یک متخصص مراجعه کرد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات فتوکپی شارپ قابل دریافت است.

تعمیرات دستگاه کپی sharp

تعمیر بلید دستگاه فتوکپی شارپ:

خرابی بلید دستگاه فتوکپی شارپ از آن دست اشکالاتی است که می‌توان آنها را در دسته خرابی‌های کارتریج تونر قرار داد. در تعمیر و تعویض بلید دستگاه کپی، ابتدا سیم شارژر، سپس درام و در نهایت بلید دستگاه کپی خارج می‌شود تا پس از بررسی‌های انجام شده، نیاز به تعویض یا تعمیر بلید مشخص گردد.

در صورت تعویض بلید دستگاه فتوکپی، حتماً این قطعه به تونر آغشته می‌گردد تا از گیر کردن‌های احتمالی آن جلوگیری شود. گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد. جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد.

تعویض دولوپر فتوکپی شارپ:

خدمات تخصصی مرتبط با تعویض دولوپر فتوکپی شارپ نیز از طریق تماس با مرکز تعمیر فتوکپی شارپ قابل دریافت است. عموماً زمان تعویض دولوپر در غالب دستگاه های چاپ، توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد.

به دلیل آنکه کیفیت دولوپر استفاده شده تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد توصیه می‌شود جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده شود. در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

اگر از کاربران همیشگی دستگاه‌های کپی باشید حتما متوجه گرم بودن کاغذ، در نخستین لحظات خارج شدن آن از دستگاه کپی شده‌اید. این گرما در واقع به دلیل وجود قطعه‌ای به نام فیوزینگ در دستگاه کپی و رد شدن کاغذ از زیر این قطعه است. فیوزینگ ها در گذشته از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل شده بودند، اما امروزه جای این لامپ را یک المنت گرم کننده گرفته است. این تغییر البته تأثیر شایانی در بهبود عملکرد دستگاه‌های کپی داشته است. کاری که فیوزینگ می‌کند، در واقع خشک کردن نهایی تونری است که توسط درام بر روی کاغذ پاشیده می‌شود.

علت آنکه کاغذ بر اثر گرمای فیوزینگ آتش نمیگیرد در واقع سرعت موجود در این بخش از دستگاه است. سرعتی که فیوزینگ دستگاه کپی دارد، مانع از ایجاد فرصتی برای ایجاد جرقه و سوختن کاغذ می شود. خوشبختانه فیوزینگ جزو آن قسم قطعاتی است که هم امکان تعمیر و هم امکان تعویض ان وجود دارد. کاربران دستگاه‌های شارپ در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ می‌توانند با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر فتوکپی شارپ تماس بگیرند.

تعمیر قطعات دستگاه فتوکپی شارپ

دستگاه فتوکپی شارپ در جایگاه یکی از تجهیزات پرکاربرد در حوزه چاپ، متشکل از قطعات ریز و درشت بسیاری است. همین موضوع سبب گشته تا تعمیر این دستگاه برای کاربران عادی و غیرحرفه‌ای اندکی دشوار گردد. توصیه ما به این گروه از کاربران آن است که پیش از هر گونه دستکاری، فیلم‌های آموزشی مرتبط با تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ را مشاهده کرده و مقالات موجود در این زمینه را مطالعه کنند.

در همین وبسایت، -در بخش مقالات،- مطالب مفید متعددی در ارتباط با شیوه تعمیر قطعات دستگاه فتوکپی شارپ بارگذاری شده است که می‌تواند کمک شایانی در تعمیرات دستگاه کپی به کاربران این دستگاه نماید.

در صورت عدم آشنایی با فرآیندهای تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی را ثبت نمایید. در بخش زیر مختصراً به برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز اشاره می‌گردد.

تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

همان گونه که پیشتر بیان نمودیم ، تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ درکارگاهی مجزا انجام می گردد. در این کارگاه تمامی قطعات و تجهیزات لازم جهت تعمیر وسرویس فتوکپی شارپ، فراهم گشته است. تمامی این تجهیزات توسط متخصصین نمایندگی شارپ خریداری شده و با اطمینان کامل از عملکرد صحیح آن ها، تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ در این کارگاه انجام می گردد.

نخستین گام، در هنگام تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ ، آشنایی با مدل‌ها‌ی مختلف و ویژگی‌های خاص هرکدام از دستگاه‌های کپی شارپ است. کمپانی شارپ تا کنون مدل های مختلف فتوکپی شارپ را به بازار عرضه کرده است که هرکدام امکانات و قابلیت‌های خاص خود را دارند.

کارشناسان حاضر در نمایندگی شارپ ، علاوه بر آشنایی با تمامی قطعات دستگاه کپی، با کارکرد دقیق هریک از این قطعات آشنایی دارند. آگاهی از شیوه‌ی کار دستگاه، به متخصصان کارگاه تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ کمک می‌کند تا در صورت افت یا توقف عملکردفتوکپی شارپ، به سرعت علت را شناسایی کرده و نسبت به رفع و حل آن اقدام نمایند.  این امر – یعنی تسلط و داشتن اطلاعات کافی – در بخش نرم‌افزاری نیز به همان میزان لازم و ضروری است. زیرا بروز اختلالات و اِرورهای نرم‌افزاری نیز موجب گسست در عملکرد دستگاه می‌شود.

تعمیر کپی sharp

تعمیرات شارپ

مرکز تعمیرات شارپ ، تعمیر و رفع مشکلات تمامی محصولات کمپانی شارپ را به عهده دارد. تعمیرات تبلت، موبایل، لپ تاپ، دستگاه کپی، تلویزیون در نمایندگی شارپ توسط برترین متخصصین این مجموعه انجام می گردد. همچنین این امکان فراهم گشته تا ضمن عیب‌یابیِ دستگاه در حضور صاحب آن، هزینه ی  تعمیر برآورد شده و در صورت موافقت مشتری مراحل تعمیر آغاز گردد. تمامی این اقدامات پیش از اقدام به تعمیر انجام می‌پذیرد.

توصیه‌های ارائه شده از سوی کارشناسان فروش در زمینه‌ی شیوه‌ی استفاده و نگهداری از دستگاه را جدی بگیرید تا استهلاک فتوکپی شارپ، به کمترین میزان ممکن برسد. عملی ساختن توصیه‌هایی که از سوی کارشناسان فروش به شما ارائه می‌گردد عمر دستگاه را افزوده و از تحمیل هزینه‌های اضافی به شما پیشگیری می‌کند. همچنین می‌توانید اطلاعاتی را در زمینه‌ی شیوه‌‌های درست استفاده از دستگاه کپی، چگونگی عملکرد نرم‌افزار و سخت‌افزار دستگاه و هر آن‌چه که به آن نیاز دارید را از کارشناسان حاضر در واحد تعمیر فتوکپی شارپ دریافت نمایید.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ، با توجه به گسترش حوزه‌ی فعالیتش، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی محصولات گوناگون شارپ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. نمایندگی شارپ در «بخش فروش»، تأمین‌کننده‌ی محصولات شارپ و در بخش «خدماتِ پس از فروش» به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات آسیب‌دیده‌ی شارپ می‌پردازد.

برآورد هزینه در نمایندگی شارپ، بر اساس پارامترهای مختلفی انجام می گردد که از آن جمله عبارتنداز:

مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی هر یک از دستگاه‌های  شارپ، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین تعمیرات شارپ ، میزان پیچیدگی عملیات تعمیر، عمومی یا تخصصی بودن عملیات تعمیر، نیاز یا عدم نیاز به افزودن برخی از قطعات به دستگاه در حین تعمیرات شارپ. لازم به ذکر است جهت تعمیر فتوکپی شارپ، باید به کارگاه مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تعمیرات فوق تخصصی اجزای دستگاه فتوکپی شارپ

  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Scan Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Transporter Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Optical Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی شارپ / تعویض SPF دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی شارپ / تعویض ADF دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی شارپ / تعویض Duplex دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی شارپ / تعویض Sorter دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی شارپ / تعویض Finisher دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Stapler Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه کپی شارپ / تعویض Main Board دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه کپی شارپ / تعویض AC power دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه کپی شارپ / تعویض DC Power دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Discharge دستگاه کپی شارپ/ تعویض Discharge دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه کپی شارپ / تعویض Blank Lamp دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض DEVELOPER Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Dram Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Paper Feed Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Fusing Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه کپی شارپ / تعویض MC Charger دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه کپی شارپ / تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی شارپ
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی شارپ  / Heater فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی شارپ  / تعویض بردهای دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعمیر دولوپر دستگاه فتوکپی شارپ  /  تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه فتوکپی شارپ/  تعویض فیوزینگ دستگاه کپی شارپ
  • ریست کارخانه Reset factory فتوکپی شارپ   / ریست پرینتر شارپ
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه فتوکپی شارپ
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی شارپ / تعمیر کاستهای فتوکپی شارپ
  • تعمیرات تخصصی فتوکپی شارپ / نصب و راه اندازی دستگاه کپی شارپ
  • تعویض سنسورهای دستگاه کپی شارپ  / عیب یابی و تعمیر سنسورهای دستگاه کپی شارپ
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه کپی شارپ
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر موتور الکتریکی دستگاه کپی شارپ / تعمیر برد دستگاه کپی شارپ
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی شارپ
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر درام دستگاه کپی شارپ  / تعویض درام دستگاه کپی شارپ
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه کپی شارپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

سه × 5 =