اشتراک گذاری

تعمیر لباسشویی شارپ

تعمیر لباسشویی شارپ در نمایندگی این برند و تحت نظارت متخصصین این حوزه انجام می شود. تجهیزات به کار گرفته شده برای ترمیم مشکلات این دستگاه، جزء پیشرفته ترین نمونه های موجود در سطح دنیا بوده و از این رو، فرآیند تعمیر مطابق با استانداردهای موجود انجام می پذیرد.

شما کاربران گرامی در صورت مشاهده ی هرگونه اختلال در عملکرد هریک از مدل های لباسشویی شارپ خود، می توانید به نمایندگی مذکور مراجعه کرده و خدمات مربوطه را از بخش مربوط به تعمیرات لوازم خانگی شارپ دریافت دارید. ضمن اینکه در ادامه ی این مطلب، نکاتی را پیرامون تعمیر لباسشویی شارپ به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

تعمیر لباسشویی شارپ

خرابی های شایع در تعمیر لباسشویی شارپ

با توجه به عملکرد ماشین لباسشویی و برخورداری این دستگاه از قطعات متعدد، بروز مشکلات گوناگون برای آن دور از انتظار نیست.

از جمله خرابی های شایع که در تعمیر لباسشویی شارپ اهمیت دارند می توان به مواردی همچون: عدم روشن شدن چراغ تایمر، کار نکردن لباسشویی، توقف کار دستگاه پس از پایان آبگیری، ورود آب به مخزن لباسشویی در حالت خاموش بودن دستگاه، نشت آب در لباسشویی، گرم نشدن آب مخزن لباسشویی، از کار افتادن موتور، لباسشویی پس از اتمام عمل آبگیری، عدم تخلیه آب از داخل مخزن لباسشویی، لرزش شدید لباسشویی، توقف ناگهانی عملکرد، لباسشویی در حین کار، عدم انجام عمل آبکشی در لباسشویی، کار نکردن دور تند لباسشویی و مواردی از این دست اشاره نمود.

اگر شاهد هریک از این موارد در لباسشویی خود بودید و مساله تداوم داشت، نیاز به بررسی محصول به صورت تخصصی می باشد. در نتیجه باید در اسرع وقت به یک مرکز معتبر مراجعه نموده و درخواست تعمیر لباسشویی شارپ خود را داشته باشید. توصیه می کنیم به هیچ عنوان خودتان اقدامی در جهت رفع مشکل انجام ندهید.

قطعات مورد بررسی در تعمیر ماشین لباسشویی شارپ

خرابی و بروز مشکل در هریک از قطعات ماشین لباسشویی، می تواند منجر به بروز انواع اختلالات در عملکرد این دستگاه گردد. از این رو، تعمیرکاران ابتدا قطعات تاثیرگذار را بررسی کرده و پس از تشخیص قطعه ی معیوب، اقدام به تعمیر و یا تعویض آن می نمایند.

قطعات مورد بررسی در تعمیر لباسشویی شارپ شامل: سیم های برق، پریز برق، کلید قطع و وصل، میکروسوییچ، موتور تایمر، چرخ دنده ها، فیلترهای آب دستگاه، هیدرواستات، شیر مکانیکی دستگاه، لاستیک دور در، مخزن لباسشویی، کاسه نمد، ترموستات، المنت، پلاتین تایمر، تسمه لباسشویی، یاتاقان، بلبرینگ و خازن می شوند.

این نکته نباید فراموش شود که هرگونه بررسی، تعمیر و تعویض قطعات ذکر شده، نیاز به تسلط کامل بر جزئیات آنها و نحوه ی کارشان دارد. بنابراین، افراد مبتدی و بی تجربه به هیچ عنوان قادر به انجام این کار نبوده و چه بسا ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد نمایند. لذا توصیه می شود تعمیر لباسشویی شارپ خود را تنها به مراکز معتبر و افراد مجرب بسپارید.

پیشگیری از تعمیر لباسشویی شارپ

در بخش های قبل، نکاتی را در مورد تعمیر لباسشویی شارپ بیان کرده و شما کاربران عزیز را با انواع مشکلات این دستگاه آشنا کردیم. اما از آنجا که همواره پیشگیری بهتر از درمان است، بهتر است تا حد امکان از نیاز به تعمیر محصول خود جلوگیری نمایید. برای تحقق این منظور، کافی است نکاتی ساده را رعایت نمایید.

به عنوان مثال، به ظرفیت لباسشویی خود توجه کرده و از آن تجاوز نکنید. همچنین در صورت جابجایی، حتما از نصب صحیح و تراز بودن دستگاه اطمینان حاصل نمایید. برای جلوگیری از تاثیرات منفی نواسانات برق، می توانید از یک محافظ مطمئن استفاده نمایید.

همچنین برای پیشگیری از تعمیر لباسشویی شارپ خود، به تمیزی فیلترهای آن توجه نموده و سعی کنید هر چند وقت یک بار آنها را تمیز کنید. رعایت این موارد علاوه بر اینکه دستگاه شما را از بروز مشکلات ایمن می سازد، طول عمر آن را نیز افزایش می دهد.

خدمات نمایندگی لباسشویی شارپ

نمایندگی مجاز لباسشویی شارپ، در تلاش است که مشتریان عزیز را راضی نگه داشته و نیازهای آن را به شکل شایسته برطرف کند. در همین راستا این مرکز خدماتی را به کاربران ارائه می دهد.

  • تعمیرات تخصصی انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب
  • ترمیم ایرادهای عملکردی دستگاه
  • تعمیر شیر برقی لباسشویی
  • رفع مشکل نشت آب
  • پاک سازی فیلترها و لوله های تخلیه
  • رفع مشکل تمیز نشدن لباس ها
  • ترمیم روشن نشدن  و خاموش شدن ناگهانی لباسشویی
  • رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین
  • تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه
  • رفع لرزش ماشین لباسشویی
  • برطرف کردن صداهای غیر عادی
  • تعمیرات هیدرواستات
  • رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی
  • تعمیرات تخصصی بلبرینگ و دینام
  • ترمیم یا تعویض موتور
  • تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال
  • نصب صحیح و اصولی انواع ماشین لباسشویی
  • تعمیرات در محل و …

مهم ترین خدمات نمایندگی لباسشویی sharp هستند که گارانتی رسمی مرکز سخت افزار ایران، اصالت آنها را تضمین می کند.

تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی شارپ

گاهی باید برای تعمیر ماشین لباسشویی شارپ، میکروسوئیچ آن ترمیم یا تعویض شود. برای ترمیم این قطعه باید درب لباسشویی باز شده و لاستیک آن جدا شود. قوس مخصوص شیشه درب به همراه لاستیک دور آن مسئول آب بندی دیگ هستند. سپس فنر بیرونی دور درب با یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون کشیده می شود تا فنر آزاد گردد. پس از باز کردن پیچ های میکروسوئیچ و بیرون آوردن این قطعه، تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی شارپ آن را ترمیم می کنند. در صورت نیاز، این قطعه تعویض می شود تا عملکرد ماشین، به حالت عادی بازگردد.

تعمیر برد ماشین لباسشویی شارپ

اگر دیدید ماشین لباسشویی شما طبق برنامه های تنظیم شده کار نمی کند، احتمالا برد آن از کار افتاده است. از کارافتادن و کار نکردن پنل جلویی ماشین لباسشویی، خاموش شدن پنل جلویی ماشین، خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار و به طور کلی از کار افتادن دستگاه نیز از جمله مواردی هستند که بر اثر خرابی یا سوختن برد اتفاق می افتند.

معمولا امکان تعمیر برد ماشین لباسشویی شارپ وجود دارد. اما گاهی شدت خرابی این قطعه بالاست و راهی جز تعویض آن وجود ندارد. در این شرایط، تیم تعمیرات نمایندگی لباسشویی شارپ، تنها از قطعه اورجینال استفاده می کنند.

رفع ارورهای لباسشویی شارپ

نمایندگی ماشین لباسشویی شارپ، برای برطرف کردن کدهای خطای این دستگاه هم در کنار شماست. ارورهای ماشین لباسشویی، نشان دهنده وجود ایراد در یکی از بخش های این دستگاه هستند. اصولا لباسشویی زمانی کد خطا صادر می کند که در بسته نشده باشد یا عملکردهای مختلف آن به درستی انجام نشوند. کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی sharp، به خوبی می دانند که هریک از ارورهای این دستگاه نشانه چیست و چگونه باید آن را برطرف کرد. مفهوم ارورها و روش برطرف کردن آنها در محصولات برندهای مختلف فرق می کند. لذا تعمیرکار باید با ساختار لباسشویی های انواع برندها آشنایی کامل داشته باشد.

 نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ به منظور ارائه خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران گرامی راه اندازی شده است. این مرکز با دارا بودن سابقه ای درخشان در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، توانسته در طول سالیان اخیر به اولین انتخاب کاربران تبدیل شود.

لازم به ذکر است که مدیریت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی  sharp، همواره در جهت کسب رضایت مشتریان تلاش کرده است؛ در همین راستا خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشد. برای خرید هریک از محصولات شارپ و اطمینان از اورجینال بودن آن، می توانید به مراکز فروش رسمی ایجاد شده توسط این نمایندگی مراجعه نمایید.

تعمیرات شارپ

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت مشتریان، واحدهای تعمیرات شارپ راه اندازی شده اند. در هریک از این واحدها، یکی از محصولات شرکت شارپ مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این واحدها فراهم کرده است.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام در مورد محصولات شارپ خود، مشاوران ما در واحدهای تعمیرات  شارپ این شرکت می توانند مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند.

واحد تعمیرات لوازم خانگی شارپ

واحد تعمیرات لوازم خانگی شارپ را می توان گسترده ترین بخش در بین واحدهای تعمیرات این نمایندگی در نظر گرفت. در این واحد، پیشرفته ترین امکانات روز دنیا به کار گرفته می شود تا خدمات در سطح تخصصی به کاربران ارائه گردد. تعمیرات یخچال، کولرگازی، ماشین لباسشویی، اسپلیت و سایر لوازم خانگی این شرکت، در واحد مذکور انجام می شود.

به منظور ارائه خدمات به صورت تخصصی، فرآیند تعمیر توسط مجرب ترین تکنسین های این حوزه انجام می شود. لازم به ذکر است که تعمیر لباسشویی شارپ نیز یکی از سرویس های واحد مورد بحث می باشد.

برای پیگیری آخرین اخبار و مقالات علمی و تخصصی کمپانی شارپ می توانید به این قسمت مراجعه نمایید.