اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیر دستگاه کپی شارپ از جمله خدمات اولیه در نمایندگی رسمی شارپ و واحد های تعمیراتی اختصاصی شارپ است. در این مرکز تعمیراتی صفر تا صد خدمات مربوط به عیب یابی، تعمیر و ترمیم با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

تعمیرکاران فعال در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ با سال ها تجربه درخشان و طولانی در زمینه دستگاه کپی و اختصاصا تعمیر دستگاه کپی شارپ تمام تلاش خود را به کار می گیرند که همه مشکلات موجود در این دستگاه را شناسایی و رفع کنند. چنانچه کاربران این محصول با هر درجه ای از مشکل روبه رو شده باشند، تنها با یک تماس تلفنی می توانند از انبوه خدمات مرکز تعمیر دستگاه کپی بهره مند شوند.

نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ بهترین مکان برای مراجعه افرادی است که دستگاه کپی مورد استفاده‌شان در طول روزهای اخیر به دلیل خرابی نیازمند تعمیر شده است. متقاضیان این سرویس – یعنی تعمیرات دستگاه کپی شارپ – می توانند با مراجعه به این مرکز خدمات مربوطه را دریافت نمایند. نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ یکی از تخصصی‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی، تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای است که تمامی خدمات آن توسط تیمی از مجرب‌ترین و خبره‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد.

به طور کلی تعمیر دستگاه کپی شارپ، به دلیل ابعاد بالای این دستگاه، غالباً به صورت تعمیر در محل انجام می پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه کپی و تحویل آن به تعمیرگاه مرکزی شارپ وجود داشته باشد. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز منحصر به اشکالی خاص نیست و کلیه خدمات مرتبط با دستگاه‌های کپی شارپ نظیر تعویض دولوپر دستگاه کپی، تعمیر و تعویض مین برد دستگاه کپی، تعمیر برد پاور دستگاه کپی، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی، تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی، تعمیر درام دستگاه کپی، تعمیر بلید دستگاه کپی، تعمیر هیتر دستگاه کپی و … را شامل می‌گردد.

تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیر قطعات دستگاه کپی شارپ

خدمات تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ منحصر به قطعه و بخشی خاص از این دستگاه نیست و دارندگان دستگاه‌های کپی شارپ می توانند هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری مشکل پیش آمده را با مراجعه به این مرکز مرتفع سازند. در صورت عدم امکان جداسازی قطعه، می‌توان از سرویس تعمیر در محل دستگاه کپی شارپ استفاده کرد. برخی از خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی شارپ که توسط کارشناسان نمایندگی شارپ ارائه می‌گردد عبارت است از:

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی، تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی، تعمیرات درام کپی شارپ، تعمیر برد پاور دستگاه کپی شارپ، تعمیر بلید دستگاه فتوکپی شارپ، تعمیر پنل فتوکپی شارپ، رفع ارورهای دستگاه کپی شارپ و … . شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر پیکاپ دستگاه کپی شارپ

تعمیر این قطعه توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی شارپ پس از طی فرآیند عیب‌یابی و تشخیص علت اصلی پیش آمده صورت می‌پذیرد. به طور کلی بروز اشکال در پیکاپ عبارتند از: خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی شارپ در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ کپی شارپ بررسی و صحت عملکرد آنها چک خواهد شد.

تعمیر درام کپی شارپ

یکی از نشانه‌های خرابی درام آن است که خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده ایجاد شود. همانگونه که می‌دانید درام دستگاه کپی یا همان OPC دارای یک تیغه پاک‌کننده (وایپر بلید) است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال (ترنسفر بِلت) کنار ‎می‎زند. در تعیر این بخش از دستگاه مراحلی چون بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی شارپ طی می‌گردد تا اشکال پیش آمده شناخته شده و رفع گردد.

تعمیر بلید دستگاه کپی شارپ

گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد. جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد. ضمن آنکه در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، سعی کنید با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کنید. تشخیص این مسئله که آیا بلید معیوب، نیازمند تعمیر یا تعویض است، نیاز به بررسی این قطعه و عملکرد آن دارد. در صورتی که بررسی کارشناسان تعمیر دستگاه کپی شارپ منجر به این نتیجه گردد که خرابی پیش آمده قابل رفع نیست، می‌بایست با تهیه یک نمونه اورجینال و مشابه، جهت تعویض بلید دستگاه فتوکپی اقدام کرد.

تعویض دولوپر کپی شارپ

خوشبختانه نیاز به تعویض دولوپر توسط خود دستگاه کپی به کاربر اعلام می‌گردد. بنابراین تنها کاری که می‌بایست در این شرایط انجام داد آن است که پس از مشاهده‌ی پیغام خطای مربوطه، اقدام به تعویض دولوپر کرد. به دلیل آنکه کیفیت دولوپر استفاده شده تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد توصیه می‌شود جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده شود. سرویس‌های تخصصی تعویض دولوپر نیز از طریق تماس با کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ قابل دریافت است.

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

از آنجا که ساده ترین مدل های دستگاه کپی هم وزن نسبتا سنگینی دارند و حمل و جابه جایی آنها سخت و مشکل است، از همین رو وقتی با مشکل و اختلالی روبه رو می شوند، جدا از استرس ناشی از خرابی قطعه، اضطرابی به واسطه حمل و جا به جایی نیز کاربر را درگیر خود می کند.

در چنین شرایطی به دلیل فشار سنگینی که به کاربر وارد می آید ، تصمیم گیری برای او مشکل و دشوار خواهد بود و ممکن است کیفیت را در ازای کمیت فدا کند و در نهایت نتیجه لازم را دریافت نکند. به همین دلیل است سرویس تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل را راه اندازی کرده ایم تا کاربر با یک تیر دو نشان بزند و خدماتی اصل و با کیفیت را در محل مورد نظر خود در اسرع وقت و بدون هیچ دغدغه ای دریافت می کند.

تماس با مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ

هم اکنون می توانید با استفاده از شماره های موجود در وبسایت رسمی نمایندگی شارپ با مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

در این مرکز پس از اینکه کاربر شرحی مختصر و دقیق از مشکل را در اختیار کارشناس قرار داد، کارشناسان در وهله اول تلاش می کنند با ارائه راه کار های اولیه به کاربر کمک کنند تا شخصا برای رفع ایراد اقدام کند و در صورتی که اختلال و ایراد موجود پیچیده و عمیق باشد، از کاربر می خواهند که یا دستگاه را به مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ انتقال دهد و یا از خدمات سرویس در محل تعمیر دستگاه کپی شارپ استفاده کنند و مجموعه ای از بهترین و امن ترین خدمات را با کیفیت بالا دریافت نماید.

تماس با مرکز تعمیرات دستگاه کپی

مشکلات رایج دستگاه کپی شارپ

در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ انواع اختلالات این دستگاه از جمله مشکلات تونر و کارتریج، گیرکردن کاغذ در دستگاه کپی، کپی های خیلی روشن یا خیلی تیره، وجود نقاط یا خطوط در سند چاپی، کپی های کج و بسیاری موارد دیگر شناسایی و بررسی شده اند و مسیر های لازم برای رفع هر یک از این اختلالات مشخص شده اند. به همین دلیل است که کیفیت خدمات رسانی و سرویس دهی در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ فوق العاده بالا و امن است.

مشکلات رایج دستگاه کپی شارپ، اشاره به اختلالاتی دارد که به صورت مداوم در این دستگاه ایجاد شده و عملکرد های آن را با اختلال مواجه می سازند. کاربران بسیاری در تماس با تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی در نمایندگی شارپ، از بروز این مشکلات در دستگاه فتوکپی خود شکایت کرده و به دنبال برطرف کردن آنها هستند.

مواردی همچون: گیر کردن کاغذ در دستگاه، مچاله یا چروک شدن برگه، کاهش کیفیت چاپ، تاریک یا روشن بودن غیر عادی کپی خارج شده از دستگاه، مشکلات مربوط به کارتریج و تونر، افتادن خطوطی روی برگه کپی، ایجاد لکه هایی در برگه، بروز صداهای غیر عادی از دستگاه کپی، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و مواردی از این دست، از جمله مشکلات رایج دستگاه کپی شارپ هستند که نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارند. بروز و تداوم هریک از مشکلات ذکر شده در این دستگاه می تواند ناشی از بروز معایب جدی در قطعات داخلی دستگاه باشد و باید در اسرع وقت مورد بررسی و تعمیر تخصصی قرار گیرند.

خدمات مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ

  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ دستگاه کپی شارپ
  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم دستگاه کپی شارپ
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی شارپ
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی شارپ
  • عیب‌یابی خطاهای دستگاه کپی در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ
  • تعمیر AC power و تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی شارپ
  • نظافت و سرویس دستگاه در مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ
  • شارژ کاتریج دستگاه کپی شارپ با مواد مصرفی مرغوب و سازگار با ساختار این دستگاه
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی شارپ
  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی شارپ
  • انجام تنظیمات و تعمیرات مرتبط با بورد دستگاه کپی شارپ
  • عیب‌یابی درام در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی شارپ
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

واحد های تعمیرات شارپ

کمپانی شارپ طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است؛ لوازم خانگی، ماشین های اداری، لوازم صوتی و تصویری و ابزار آلات دیجیتال تقسیم بندی کلی از مجموعه فعالیت های کمپانی شارپ است. هر یک از این مجموعه ها زیر مجموعه های جداگانه خود را دارند.

تعمیرگاه های مجزا و مستقل برای هر محصول در نظر گرفته شده است. دستگاه های پیشرفته عیب یابی و تعمیر و ترمیم در هر یک از این فضاهای تعمیراتی در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است و به طور کلی با امکانات انبوهی که در واحد های تعمیرات شارپ وجود دارد، همه مشکلات و اختلالات هر یک از تولیدات شارپ ریشه یابی و برطرف می شود.

نمایندگی شارپ

در نمایندگی شارپ می توانید به کمک مشاوران فروش درباره خرید خود تحقیقات لازم را انجام دهید و با دانش و آگاهی برای خرید وارد عمل شوید. نمایندگی شارپ افتخار دارد با فراهم سازی شرایط مساعد در زمینه فروش و خدمات پس از فروش امکانات و تسهیلات منحصر و ویژه ای را در اختیار کاربران قرار دهد. در این نمایندگی می توانید از پتانسیل های موجود به نفع خود استفاده کنید.

نمایندگی مرکزی شارپ با رعایت اصل مشتری مداری همه حقوق کاربران را مغتم می شمارد و برای رفع نیاز آنها از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نمایندگی از طریق شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی شارپ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

[bsf-info-box icon=”Defaults-barcode” icon_size=”25″ icon_color=”#db6969″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#f2f2f2″ read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d9%2585%25d8%25ad%25d8%25b5%25d9%2588%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2586%25d9%2585%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2586%25d8%25af%25da%25af%25db%258c-%25d9%2585%25d8%25ac%25d8%25a7%25d8%25b2-%25d8%25b4%25d8%25a7%25d8%25b1%25d9%25be%2F|title:%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||” read_text=”اطلاعات بیشتر” pos=”square_box” box_min_height=”60″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#db6969″ box_bg_color=”#efefef”]محصولات شارپ[/bsf-info-box]
[bsf-info-box icon=”Defaults-question” icon_size=”25″ icon_color=”#db6969″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#f2f2f2″ read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d8%25b3%25d9%2588%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2585%25d8%25aa%25d8%25af%25d8%25a7%25d9%2588%25d9%2584-%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25b4%25d8%25a7%25d8%25b1%25d9%25be%2F|title:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||” read_text=”اطلاعات بیشتر” pos=”square_box” box_min_height=”60″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#db6969″ box_bg_color=”#efefef”]سوالات متداول شارپ[/bsf-info-box]
[bsf-info-box icon=”Defaults-group” icon_size=”25″ icon_color=”#db6969″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#f2f2f2″ read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d8%25a7%25d8%25ae%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b1%2F|title:%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||” read_text=”اطلاعات بیشتر” pos=”square_box” box_min_height=”60″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#db6969″ box_bg_color=”#efefef”]اخبار شارپ[/bsf-info-box]
[bsf-info-box icon=”Defaults-list-alt” icon_size=”25″ icon_color=”#db6969″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#f2f2f2″ read_more=”more” link=”url:http%3A%2F%2Fsharpservice.ir%2F%25d9%2585%25d9%2582%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa%2F|title:%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE||” read_text=”اطلاعات بیشتر” pos=”square_box” box_min_height=”60″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#db6969″ box_bg_color=”#efefef”]مقالات شارپ[/bsf-info-box]